Články od Kicom.bloger.cz

Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Jak dostat web na vyšší pozici ve vyhledávání – SEO seriál III

Kicom.bloger.cz (») | 25. 6. 2010 | přečteno: 3006× | komentáře: 0
kicom/seo.gifPrvním krokem SEO je vždy nalezení keywords – slov a frází, které se nějakým způsobem vážou k tématu našeho webu a předpokládá se, že je budou hledat naši potencionální čtenáři. V této fázi se zatím nemusíme soustředit na to, jak nalezené fráze použijeme ve vlastním webu – pouze vytváříme seznam pro následné použití. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Jak dostat web na vyšší pozici ve vyhledávání – SEO seriál II

Kicom.bloger.cz (») | 17. 5. 2010 | přečteno: 2915× | komentáře: 0
kicom/seo.gifAbychom celé SEO správně chápali, je třeba též porozumět samotným vyhledávačům. A právě o principech jejich fungování si dnes něco povíme. Jelikož světovou jedničkou je Google a v ČR je to Seznam, budu celý seriál orientovat právě na jejich vyhledávače ale principielně je to skoro pro všechny stejné. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Jak dostat web na vyšší pozici ve vyhledávání – SEO seriál I

Kicom.bloger.cz (») | 4. 5. 2010 | přečteno: 2934× | komentáře: 5, poslední: 2. 4. 2013
kicom/seo.gifV několika následujících článcích bych se rád zabýval problematikou SEO – optimalizací pro vyhledávače. Pro ty, kteří stále ještě trochu tápou – jde o to, jak dostat vaše stránky na vrchní pozice při zadání daných klíčových slov do Seznamu či Googlu. Pojmu SEO se v posledních letech věnuje až extrémní pozornost. Přitom dle mého to není zase až tak nic složitého. Jednoduše jen stačí vědět, jak na to. Sledujte tento seriál a dozvíte se vše, co jste kdy o SEO chtěli vědět a báli jste se zeptat ;). číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Vodafone 3G se konečně stává dostupnější

Kicom.bloger.cz (») | 1. 4. 2010 | přečteno: 2167× | komentáře: 5, poslední: 24. 10. 2010
vodafone-logo.jpgUž někdy v roce 2008 si pamatuji, jak po Praze létal vrtulník v barvách Vodafone s obrovským nápisem 3G. Měl jsem hned pocit, že se mi do iPhonu už brzo dostane rychlý internet kdekoliv v republice. Ale ouha, Vodafone pokryl pouze Prahu 9 a 10 a dál své „3G aktivity“ nijak nerozvíjel. Teď se však konečně pustil do plnohodnotného budování – proč? číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

10 největších chyb webových stránek

Kicom.bloger.cz (») | 25. 3. 2010 | přečteno: 3016× | komentáře: 3, poslední: 6. 5. 2010
kicom/www.jpgDnes se podíváme na největší chyby dnešních webových prezentací. Ať už jste samouk, který si svůj web „smolí na koleně“ nebo profesionál (ano, i profíci semtam tvoří paskvily), dozvíte se v dnešním článku, čemu se rozhodně vyhnout. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Moderní herní konzole, aneb co nás čeká v budoucnu…

Kicom.bloger.cz (») | 22. 3. 2010 | přečteno: 3640× | komentáře: 1, poslední: 22. 3. 2010
kicom/ps-move.jpgPamatujete si ten poprask, když Nintendo se svou herní konzolí Wii poráželo po celém světě hardwarově mnohem zdatnější Sony PlayStation3 a stejně tak Xbox od Microsoftu? A víte, proč se tak stalo – Nintendo přišlo s naprosto revolučním ovládáním, které by lidem před 10 lety přišlo jako sci-fi. Zareagují konkurenti v dalších verzích svých konzol? Čtěte dál a dozvíte se víc! číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Pro koho je dobrý Twitter?

Kicom.bloger.cz (») | 16. 3. 2010 | přečteno: 3547× | komentáře: 0
kicom/twitter-bird.pngO sociálních sítích jsme tu už napsali mnoho. Zcela záměrně se tu už několik týdnů ale vyhýbám napsat článek o jedné z nejúspěšnějších…o Twitteru. Nechtěl jsem o něm psát především proto, že jej nepoužívám, ale poslední dobou je o něm hodně slyšet jakožto o propagačním kanálu pro internetový marketing, takže kdo chce do této oblasti alespoň trochu proniknout, měl by Twitter alespoň pochopit. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Microsite – jak jednoduše propagovat náš produkt či službu

Kicom.bloger.cz (») | 11. 3. 2010 | přečteno: 3985× | komentáře: 4, poslední: 16. 11. 2011
kicom/microsite.jpgVzhledem k tomu, že naše články o internetovém marketingu mají poslední dobou relativně vysokou čtenost, rozhodl jsem se pokračovat s dalším zajímavým podpůrným nástrojem – Microsite. Určitě řada z vás podniká, alespoň v malém, jako já. A jako správní „podnikavci“ jistě máte ve svém portfoliu nějaký core-produkt nebo službu – svou vlajkovou loď, kterou se snažíte prodávat nejčastěji nebo která přináší největší zisk. Microsite je perfektní nástroj, jak onu loď dostat do popředí, resp. k zákazníkům. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

7 jasných otázek pro Apple ohledně iPadu

Kicom.bloger.cz (») | 9. 3. 2010 | přečteno: 2421× | komentáře: 3, poslední: 12. 3. 2010
kicom/apple-logo-640x480.jpgUž jsme tu měli ohledně iPadu minimálně 2 články. Napadlo mě ale, že Apple stále neodpověděl minimálně na 7 otázek ohledně tohoto nového produktu, aby se lidé vůbec mohli začít rozhodovat, zda iPad ANO či NE. Prodej onoho dalšího zázraku s jablkem se blíží a společnost dle mého názoru zatím veřejnost dostatečně neinformuje… číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Facebook reklamy – jak na ně? (V. část)

Kicom.bloger.cz (») | 8. 3. 2010 | přečteno: 3957× | komentáře: 2, poslední: 2. 8. 2011
kicom/fb-uvod.jpgV předchozích dílech našeho seriálu o reklamě na Facebooku jsme si už ukázali, jak reklama vypadá, jak ji vytvořit, zacílit a naplánovat rozpočet. Co je však ještě velmi důležité? Zanalyzovat, jak reklama fungovala, kolik nás opravdu stála a hlavně, zda nám něco přinesla. V dnešním pokračování se tedy podíváme, jak nám přímo Facebook zprostředkuje jednoduchou analýzu. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Facebook reklamy – jak na ně? (IV. část)

Kicom.bloger.cz (») | 4. 3. 2010 | přečteno: 5027× | komentáře: 1, poslední: 3. 9. 2010
kicom/fb-uvod.jpgV dnešním pokračování našeho seriálu si ukážeme, jak reklamy na Facebooku financovat. Člověk by si totiž mohl říct, že reklamu prostě zaplatí a kampaň se rozjede. Navrhnout však kampaň, která bude efektivní a přitom nebude stát moc peněz, to už je oříšek. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak to provést… číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Facebook reklamy – jak na ně? (III. část)

Kicom.bloger.cz (») | 26. 2. 2010 | přečteno: 1301× | komentáře: 1, poslední: 11. 7. 2011
kicom/fb-uvod.jpgV dnešním pokračování seriálu o reklamách na Facebooku se podíváme na konkrétní případ toho, jak zacílit reklamu na vybranou skupinu uživatelů. Důležité je také vědět, proč vůbec reklamu cílit z obecného pohledu na internetový marketing. Pokračovat budeme pro větší přehlednost na konkrétním příkladu video-studia zaměřeného na natáčení svateb. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Facebook reklamy – jak na ně? (II. část)

Kicom.bloger.cz (») | 22. 2. 2010 | přečteno: 2342× | komentáře: 0
kicom/fb-uvod.jpgV dnešní 2. části článku se podíváme, jak navrhnout reklamu přímo na míru vašemu produktu či službě. Navíc si též vysvětlíme, jak postupovat, aby reklama byla co nejefektivnější z marketingového hlediska. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Facebook reklamy – jak na ně? (I. část)

Kicom.bloger.cz (») | 16. 2. 2010 | přečteno: 3620× | komentáře: 0
kicom/fb-uvod.jpgKdo z nás by ještě v dnešní době neslyšel o Facebooku, Facu, FB nebo „držkoknize“. Sociální sítě jsou všude. Kdo na nich není, je buď „out“, pozér nebo se prostě zařekl, že více online už být nepotřebuje. I ostatní média či politické strany už pochopily, že bez sociálních sítí nebudou dostatečně aktuální, takže svoje fanoušky mají „Otázky Václava Moravce“ nebo taky Jirka Paroubek. Zkrátka a dobře, sociální sítě se stávají významným hráčem na poli PR (public relations) a především marketingu. A právě na marketing zprostředkovaný Facebookem se dnes podíváme. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Logitech Speaker Lapdesk N700 – pohodlí pro vás i váš notebook

Kicom.bloger.cz (») | 3. 2. 2010 | přečteno: 1215× | komentáře: 0
obrazky/lapdesk.pngUrčitě se vám to už mnohokrát stalo. Pracujte v pohodlí svého domova se svým notebookem na klíně, ale práce se stává víc a víc nepohodlnná, protože notebook se začíná zahřívat. Navíc, zvláště pokud jste mužského pohlaví, určitě vás už zasáhla zpráva, že tento nekomfort navíc může negativně ovlivnit vaši plodnost. Nevím, do jaké míry je to zpráva pravdivá, ale kdo z nás - pánů zvěrstva - to chce riskovat... číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Apple iPad je tu! “WOW” se ale nekoná

Kicom.bloger.cz (») | 28. 1. 2010 | přečteno: 5139× | komentáře: 7, poslední: 5. 2. 2010
obrazky/ipad1.jpgJak jsme informovali už včera, po dlouhém očekávání a novinářské “šuškanďe” včera Apple skutečně uvedl svůj dlouho očekávaný produkt – tablet – tedy, v podání společnosti Apple, samozřejmě iPad. Konferenci jsem včera sledoval na internetu online. Přišlo přesně to, co jsem čekal...ale to je právě asi kámen úrazu. Ani jednou mi nový produkt nevyrazil dech žádnou svou “feature” (schopností). Bylo to přesně to, co novinářský svět avizoval měsíce předem – přerostlý iPhone. číst dál
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a online

Microsoft přišel s novou nadějí, impérium Apple však vrací úder už DNES

Kicom.bloger.cz (») | 27. 1. 2010 | přečteno: 6289× | komentáře: 5, poslední: 4. 2. 2010
apple-vs-microsoft-vs-security-updates-2.pngUž je tomu nějaká chvíle, co skončila největší výstava spotřební elektroniky CES 2010 (Consumer Electronics Show). Každá trošku významnější firma, která se tímto odvětvím zabývá, si tuto show samozřejmě nemohla nechat ujít. K vidění byly televizory s 3D zobrazením, nejrůznější herní zařízení a celá škála tzv. gadgets – „vychytávek“. Microsoft si na CES však připravil speciální, dlouho očekávaný tah, kterým chce zlomit oblibu svého konkurenta – společnost Apple. Ta jej v poslední době válcuje především díky svému iPhonu, který dříve šéf Microsoftu, Steve Ballmer, jednoduše zepsul tím, že za tu cenu si jej snad nikdo nekoupí. Mýlil se…a to dost! Obliba všeho, na čem se objeví nakousnuté jablko, v poslední době natolik eskalovala, že se Microsoft rozhodl, že s dalším „revolučním“ zařízením musí svého rivala předstihnout. A tak se stalo – společně se společností Hewlett-Packard připravili nové zařízení, které má vykrýt spotřebitelskou díru mezi telefony a notebooky – tablet. číst dál