tubes.wz.cz

Napsal O webu (») 5. 10. 2004 v kategorii Kritika webů, přečteno: 18374×


Popis webu: tvorba webu

Typický čtenář: zlepšenie designu, tvorba webu

Částka za kterou bych udělal podobný web: 750sk

Použitý SW: notepad, gimp

Použité technologie: CSS, html

Jak dlouho jsem jej tvořil: 4 hod.

Jak dlouho se věnuji tvorbě webu: rok

Autor: tubes
Autor: tubes
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
tom z IP *** | 5.10.2004 02:12
Hezke, ale nevim jsetli ta grafika ma byt rozhozena doprava nebo ne. Me se to ukazuje rozhozene v IE6, ten horni napis je doprava a tabulka doleva ostatni jsem netestoval. Preji hodne uspechu  www.topstyle.wz.cz
in-spyder z IP *** | 5.10.2004 13:59
ja jsem se nekoukal primo na stranky , ale neco me ten nahled pripomina, ze by stranky pjotra? jen se ptam .
Zbyna z IP *** | 5.10.2004 15:15
chtěl jsem založit dred, ale vidím že si to už načal.. JJ přesně, připomíná mi to nepovedenou kopii Pjotrových stránek... smajl
M-A-T-E-S. z IP *** | 5.10.2004 19:00
Je to hodně podobný stránkám Pjorta, to rozvržení hlavičky je hodně podobný. Patkový písmo se mi na stránce moc nelíbí, ale to je jen můj názor. smajl
#lama z IP *** | 5.10.2004 19:52
MATES: V cem jsou podobne? Mne to ani nepripada, takovy stranek jsou miliony.
PVD z IP *** | 5.10.2004 21:16
rozhozený a nic moc.. myslím, že to ani na kritiku není.. sorry..
pjotr z IP *** | 5.10.2004 21:42
. nechcem nic vraviet, ale skuste sa pozriet na moj web, ktory bol urobeny asi pred dvoma mesiacmi ps.imafex.sk/pjotr ;)
M-A-T-E-S. z IP *** | 5.10.2004 21:43
lama: uznavam ze tech stranek muzou bejt miliony, ale von tam ma i znak jako pjort-nemyslim stejnej, ale je na stejnym miste, treba ty zaobleny rohy u hlavicky, ty sou hodne podobny, barvy sou taky podobny
Kryšpín z IP *** | 5.10.2004 07:56
Nejsem žádný designer webu ale myslím, že tomu chybí dost - např. HTML Validace: No DOCTYPE Found! - to mluví samo za sebe smajl

krystof.iglu.cz  
miso z IP *** | 5.10.2004 13:44
mno je tam problem ta reklama ktora sa v mozzile zobrazi hned za menu a ak sa chces niekde na stranke dostat moze sa stat ze ta hodi na stranku tej pocitacovej firmy ...
PVD z IP *** | 5.10.2004 21:17
nemá to více věcí.. chce to začít od začátku.. smajl
pjotr z IP *** | 5.10.2004 21:44
. a čo tak pozrieť na môj web a ukradnúť aj ostatok?;) ps.imafex.sk/pjotr
M-A-T-E-S. z IP *** | 5.10.2004 21:45
Pjort:podle me je to nehorazne slohli, je tam i stejna barva
pjotr z IP *** | 5.10.2004 21:46
. presne M-A-T-E-S, neviem neviem tubes, ale toto by sa robiť nemalo. Byť američan, tak sa máš po riti.
pjotr z IP *** | 5.10.2004 21:49
. nemám nič proti tomu, ani Ti to zakatovať nebudem, nech je srandasmajl, ale toto by sa robiť nemalo, nemyslíš? Však môj web ps.imafex.sk/pjotr je to isté
spiderer z IP *** | 5.10.2004 21:53
Ty vole ja to nechapu, lidi co "ukradnou" vzhled webu ho zpackaj tak ze to vypada jak kdyz to psal nekdo uplne jinej - ujizdi na tom webu co muze.. smajl

Pjotr - je to des.. smajl
pjotr z IP *** | 5.10.2004 21:57
. spiderer, súhlas s Tebousmajl keby to ukradli a urobili z toho výmak, nepoviem, ale takto zhodiť ten nápad;)
neo z IP *** | 5.10.2004 21:57
keby to bolo aspon farebne ine a keby sa tym este takto nevychvaloval.... FUJ....smajl ! ! ! ! smajl
ceflapoyd z IP *** | 5.10.2004 21:59
no tak toje výsměchsmajl a von to sem dá ještě na kritikusmajl smajl
to já už fakt nemůžu...
M-A-T-E-S. z IP *** | 5.10.2004 22:00
Pjort:presne tak
pjotr z IP *** | 5.10.2004 22:01
. to je dráždenie hada bosou nohou.. fuj
spiderer z IP *** | 5.10.2004 22:05
Pjotr - drzost nekterych lidi nema mezi, to je des smajl
spiderer z IP *** | 5.10.2004 22:06
Hlavne ta stranka je proste strasna blitka.. ja si fakt nemuzu pomoct smajl smajl smajl !
pjotr z IP *** | 5.10.2004 22:08
. to ano spiderer. Azda sa uz zdalo, ze nic neprekvapi.. ale toto..
. tubes, kde si? vysvetli mi to prosim Ta?
pjotr z IP *** | 5.10.2004 22:09
. toto vyslovenie ani kritizovať nejdem, poviem, že je to sračka a hotovo, čo som ešte nikdy tak nekritizoval.. no čo.
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 5.10.2004 22:09
no Pjotr už patří k banan design, ale i přesto jeho starý web (který zdaleko nebyl kvality webů co dělá pjotr dnes) by nikdo neměl kopírovat smajl
spiderer z IP *** | 5.10.2004 22:15
Admin smajl
pjotr z IP *** | 5.10.2004 22:22
. to má admin pravdusmajl ten web bol môj prvý v xhtml bola to skúška. Ten web sa chystám, keď budem mať čas prerobiť len na môj osobný web a teraz by som ho asi mal stiahnuť, keďže som v teame banan design;)
. takže tubes, kde si?
spiderer z IP *** | 5.10.2004 22:24
Pjotr - mno ale uz se ujal smajl
pjotr z IP *** | 5.10.2004 23:03
. to áno, ujal sasmajl
in-spyder z IP *** | 6.10.2004 14:07
jojo pjotre takhle jsem te jeste kritizovat neslysel, ale vyjimecne s tebou souhlasim, protoze tohle je ... (kazdy ma dost siroky slovnik, na to aby si to domyslel)

ale take by me zajimala reakce tubes, nebo zadna nebude?
pjotr z IP *** | 6.10.2004 14:41
. myslím, že jeho vysvetlenie by bolo vhodné, pretože toto sa nerobí.
in-spyder z IP *** | 6.10.2004 14:47
ano toto se 'nerobi' smajl
xergic z IP *** | 6.10.2004 15:01
pjotr: Asi máš dost složitý kód, že je těžké ho zkopírovat, aby vypadal stejně smajl
spiderer z IP *** | 6.10.2004 15:12
Tubes - seri si to sem a vysvetluj jak to je smajl
spiderer z IP *** | 6.10.2004 15:12
ne seri ale ser smajl
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 16:45
v poslednej dobe je hitom kradnutie designu
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 16:47
ze sa nehambi to dat na internet, a ze cena, za ktoru by podobny web spravil - 750 Sk. katastrofa...
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 16:49
Položka referencie nie je spristupnená, kôli technickým problemom.

1. nech sa nauci pisat - kôli
2. urcite tam zidne nema, alebo ich tiez ukradol

... chudak chlapec
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 16:53
este jedna myslienka: stranky tvori uz rok - on pod tym urcite pochopil - kradeziam stranok sa venujem rok.
mone z IP *** | 6.10.2004 18:31
ze by slovensky narodni povstani?? hijeee, moji vychodni bratri!!smajl
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 19:02
mone: smajl
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 19:07
mone: toto je prvy pripad kradeze Slovaka od Slovaka tu na owebu. A predtym bolo dost pripadov ceskych!!smajl
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 19:08
O.K. alebo K.O. ? smajl
M-A-T-E-S. z IP *** | 6.10.2004 19:12
Jen by me zajimalo kde tubes je, asi to nadobro vzdal, kdyz videl to jak ho tady kamenujemsmajl smajl
mone z IP *** | 6.10.2004 19:15
tak sem to nemyslel! kdyz se podivas /kdyby ses podival/ na prispevatele, zjistis, ze tu sou tri sk - pjotr, neo a ty! smajl
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 19:16
Urcite.smajl Ale, mohol by sa k tomu vyjadrit...
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 19:17
mone: ja viem ako si to myslel, len pre sposob vyjadrenia som tak reagoval.
mone z IP *** | 6.10.2004 19:22
ale jinak sem rad, kdyz tu mluvite slovensky! ona slovenstina zni fakt hezky hlavne od holek, je to takovy eroticky - je tu nejaka slovenka, hm??  smajl ale na cestinu nedam dopustit!! smajl
Archon z IP *** | 6.10.2004 19:22
smajl smajl Já si hned říkal že jsem podobný web už viděl, ale zaboha jsem si nemohl vzpomenout kde.
ADMIN: Možná by nebylo od věci zavést na Owebu sekci kam by každý mohl nahlásit vykradení webu. Něco na způsob error page.
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 19:25
mone: smajl
mone z IP *** | 6.10.2004 19:26
2 streetboy: no vidis! smajl
Streetboy z IP *** | 6.10.2004 19:33
Najhorsie je na tom to, ze pjotr sa snazil, makal a niekto mu ukradne design a zacne sa s nim vychvalovat. Kto to moze urobt. Jedine chudak, nie?
ceflapoyd z IP *** | 6.10.2004 19:39
archon: to je dobrej napad...
pjotr z IP *** | 6.10.2004 19:49
. tak som si to prečítal a rozvinula sa tu celkom zaujímavá diskusia. Archon, to je dobrý nápad;) No, tak to sme sa tu stretli traja slováci, ja, neo a streetboy;) to som tu ešte asi nezažil. Ale nič sa nemení na tom, že tubes by sa mohol konečne k tomu vyjadriť.
. streetboy, to som sa teda namakal na tom kóde a dizajne, kým som to vytiahol z html 4.0 na xhtml 1.1, ale s chybami, bol to začiatok. Potom ešte k tomu prepis includovania do php, ale to s tým asi nesúvisí. No a sakra kým som spravil tú hlavičku.. uff. Ale ešte štastie, že neukradol všetko z hlavičky, asi by som sa na ňom inak vyrozprával.
. jasne, krádežiam stránok sa venuje už rok, nie tvorbe. Ako sa hovorí, kto kradne od jedného, je zlodej, ale kto kradne od všetkých, je génius;) Asi na tom niečo bude a z toho mi jasne vyplýva, že tubes génius nie je..
Mário Phitel z IP *** | 7.10.2004 13:26
ahoj ! ? 4
Mário Phitel z IP *** | 7.10.2004 13:30
! ? 4
Streetboy z IP *** | 7.10.2004 15:29
Mário Phitel: sibe ti?
Streetboy z IP *** | 7.10.2004 15:31
smajl
ImothepH z IP *** | 7.10.2004 23:08
aj ja som slovak a kradnut by som si nedovolil.
dajme si radsej  smajlsmajl smajl smajl smajl smajl smajl
www.imotheph.szm.sk
PVD z IP *** | 8.10.2004 22:35
Pjotre: máš plnou podporu moji.. ale že Tubes nepíše, tak to je hodně velká srabárna.. smajl
pjotr z IP *** | 8.10.2004 23:00
. presne tak PVD, tubes si asi nevie priznať chybu..;)
ceflapoyd z IP *** | 8.10.2004 23:04
nechápu proč nepíše? co mu můžem udělat? nic...
pjotr z IP *** | 8.10.2004 23:06
. až na vysvetlenie nechcem od neho nič
ceflapoyd z IP *** | 9.10.2004 00:13
smajl
Archon z IP *** | 9.10.2004 06:29
No myslím že omluva pjotovi a vysvětlení ostatním by bylo zcela na místě. Vyhýbání se této diskuzi se nic nevyřeší. On ten internet zas tek velký není.

Otázkou zůstává kam český internet spěje. Poslední dobou se s něčím podobným setkávám až příliš často. Drzost některých "webmasterů" skutečně nezná mezí. Viz např. nedávný případ vykradení mého webu. Zloděj se ani neobtěžoval měnit copyright nebo odkazy. Prostě jen přepsal můj text svým a šup s tím na web. Pak se ještě vychloubal jaké že má pěkné stránky. Mám dojem že něco podobného se objevilo i v kritice na intervalu, kde se nakonec provalilo že stránka je vlastně jen zkopírovaná šablona. Nevím kde podobní autoři berou tu drzost něco takového dát k veřejné kritice.smajl
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 09:34
najednu stranu jsem nepochopil proc sem web ke kritice daval. To ze je to je okopceny vedet musel, to ze "original" udelal pjotr vedet musel, to ze se pjotr vyskytuje tady na owebu casto take vedel musel. Nezlobte se na me, ale normalni zdrave uvazujici clovek by tohle neudelal, pokud za tim nebylo neco jineho, ale co?
pjotr z IP *** | 9.10.2004 10:19
. tak in-spyder, neviem, čo ho inšpirovalo k tomu, aby to sem dal, keď vedel všetky Tebou vymenované faktory.
. archon, je to až zarážajúce, čo niekto dokáže a ešte to dá k verejnej kritike tam, kde sa okradnutý vyskytuje
PVD z IP *** | 10.10.2004 19:41
souhlas s in-spyder.. ale taky nevím, co chytrého ho k tomu mohlo véct?
Archon: plný souhlas.. je to hrůza.. smajl
pjotr z IP *** | 7.10.2004 12:33
. Tubes, objektívne porovnaj tieto dva weby
. tubes.wz.cz a ps.imafex.sk/pjotr
. a teraz mi povedz, čo Ťa k tomu viedlo
. dík za odpoveď
pjotr z IP *** | 7.10.2004 12:37
. a pozri ešte na kritiky: www.owebu.cz/kritika/vypis.php?clanek=116
. a Tvoja: www.owebu.cz/kritika/vypis.php?clanek=366
. takže dosť nápadne sa už len tie screeshoty podobajú
M-A-T-E-S. z IP *** | 7.10.2004 12:53
Von to asi fakt vzdal(tubes)smajl
ceflapoyd z IP *** | 7.10.2004 12:55
ani bych se nedivil...
Dragoo z IP *** | 7.10.2004 16:52
Ludia, to nie je nic podivuhodne, ze sa tie weby podobaju. Tubes uz pred casom doslova a do pismena ukradol komplet vsetku grafiku s jedneho s mojich webov www.osteam.wz.cz (konkretne vsetku grafiku z modreho stylu) a bez nejakeho predchadzajuceho povolenia s mojej strany ju pouzil na svojom webe www.tubes.wz.cz. Bolo to niekedy na zaciatku septembra, co som mu pohrozil, ze jeho domenu na wz.cz necham zrusit z dovodu kradeze a na druhy den tubes kompletne zmenil design na taky dokonale otrasny, ze sa to nedalo s tym predtym ani porovnat. A to ten manik chce este aj robit weby za peniaze. Na vasom mieste by som tohoto weboveho zlodejicka vyhodil s toho zoznamu redaktorov co je v pravo dolu.
scheni z IP *** | 7.10.2004 17:17
No ja bych jeste taky rad vedel proc krade zrovna takovyhle weby. Bez urazky, ale ani ten tvuj Pjotre, ani Draguv nejsou po graficke strance na takove urovni aby melo smysl je jeste krast (neberte to prosim nikterak osobne)
Dragoo z IP *** | 7.10.2004 17:28
No tak predved svoj web scheni, aby som videl, v com si lepsi!!! Ok? Nemam rad, ked mi niekto kritizuje moju robotu a neukaze svoj web. Takze ocakavam link.
xergic z IP *** | 7.10.2004 17:34
Dragoo: Já bych si tak na scheniho nedovoloval... Být tebou smajl
Dragoo z IP *** | 7.10.2004 17:36
Ak je to to www.scheni.com, tak ako nic moc. Akurat to mas cez template. Ale na template by som to prerobil za dva dni.
Inac, sa stavim, ze si si ani u mna na osteam.wz.cz neprepol iny styl.
hakuna z IP *** | 7.10.2004 17:43
Ty musíš být Dragoo asi pěkná trubka co? :o) Když si myslíš, že www.scheni.com je "nic moc" ... promin, ale tvoje dílko je opravdu skvost mezi "webdesignérským nicem" ...
xergic z IP *** | 7.10.2004 17:47
Dragoo: Ty fakt nejsi v pořádku smajl
hakuna: Asi takhle by se to dalo říct smajl
pjotr z IP *** | 7.10.2004 17:52
. sheni, je mi jasné, že môj web nie je po grafickej stránke niečo extra, ale ide tu o princíp.

. ja navrhujem, že ak redaktor urobí niečo takéto, ako nám teraz predviedol tubes, tak by mal byť vylúčený spomedzi redaktorov.
xergic z IP *** | 7.10.2004 17:55
Spíš se divím, proč už to někdo neudělal...smajl
Streetboy z IP *** | 7.10.2004 18:00
pjotr: spravne. Redaktor? A aky priklad dava tym, ktori zacinaju s tvorbou webu? Uci ich iba kradnut...
spiderer z IP *** | 7.10.2004 18:07
Dragoo - nevim sice o co ti jde, ale svuj web srovnavat s scheniho webem nemuzes, je to uplne jina trida.. Jine styly u tebe jsou vicemene zmeny barev..hmm super.. nez se zacnes do nekoho navazet zamet si pred vlastnim prahem smajl
spiderer z IP *** | 7.10.2004 18:08
Jinak Tubes by se mel odporoucet, nekrade se a je jedno jestli neco vynikajiciho nebo jestli jen dobreho.. proste kradou zmetci a meli by se trestat!
pjotr z IP *** | 7.10.2004 18:23
. vo všetkom súhlasím so spidererom. Podľa mňa by mal byť vždy napísaný nejaký návrh(čo sa žiada), kde by hlasovali redaktori o redaktoroch a na základe toho by sa postupovalo ďalej.
ronnie z IP *** | 7.10.2004 19:46
To je teda pekne hnusne....to si fakt neumis vymyslet neco vlasniho? Jinak ten tvuj web tubes.wz.cz. vypada priserne v opere!!!HNUS
xergic z IP *** | 7.10.2004 20:08
ronnie: tubes.wz.cz vypadá příšerně nejen v Opeře smajl
scheni z IP *** | 7.10.2004 22:08
Pjotr: nemyslel jsem to nijak zle. A naprosto souhlasim s tim ze by se to delat nemelo. Pokud se te muj prispevek nejak dotknul omlouvam se za to.

Dragoo: no ja u tebe na jiny styl prepnul a porad nevim proc by melo smysl tvuj design krast, ale nepsal jsem to sem proto abych se hadal o tvuj ci svuj web. Spis jsem to psal jako takove povzdechnuti. Kdyz uz kradu tak aspon neco co stoji poradne za to ne? Mimochodem mozna nevim co jsou to template, nejak to nemuzu na svem webu najit.
Dragoo z IP *** | 7.10.2004 22:20
scheni: No, povodne som myslel, ze tvoj web je generovany cez template. Ak nevies co je template, tak zjednodusene je to system, ktorym sa da oddelit html (alebo xhtml) kompletne od php. V php scripte nacitas nejaky tpl subor (pripona podla systemu templateov, ktore pouzijes) a ten sa potom parzuje tak, ze su do neho vlozene potrebne data. Nakoniec sa vysledok zobrazi v prehliadaci, jednoduche nie smajl. Nakoniec, pomocou templateov mozej jednoducho zmenit cely vzhlad webu jednoducho tak, ze nacitas nejaky iny tpl subor a ten vygeneruje web uplne inak. Ale vidim, ze ty si s tym vybabral nejak inak na svojom webe, ked sa ti v kazdom style nejak inak zmeni vzhlad.
scheni z IP *** | 7.10.2004 22:43
Dragoo: vubec nevim proc tady mluvis sproste. Jsem rad ze nevim co znamena "parzuje". Ne, vazne. V PHP jsem (zatim) uplna lama (sorry #Lamo), v podstate vzdy jen upravuju a prekopavam skripty ktere nekde najdu... Ale to jsme se dostali nekam uplne mimo tuto diskuzi takze toho nechme...
Dragoo z IP *** | 7.10.2004 22:48
scheni: Sak v pohode, aspon v niecom je moj web lepsi ako tvoj. Ked uz nie v grafike, tak v scriptovej technologii. Zhruba 3 tyzdne som pracoval na tom RS co to vyuziva a na grafiku mi moc casu uz nezostalo. Vlastne, keby som mal nejaky ten den volna, mozno by sa to podarilo dat trochu dohromady, spravit lepsiu grafiku a tu a tam vylepsit system, ale to asi az ked s tym prejdem pod moju druhu domenu, lebo na wz.cz to uz nema zmysel zlepsovat, zvlast, ked je ten server taky pomaly, ze az. Ked to prepracujem, dam to sem do kritiky, aby som sa dozvedel, co podla Vas vsetkych by sa malo zlepsit. Ak mas nejaky postreh k tomu, tak sem s nim.
pjotr z IP *** | 7.10.2004 23:08
. myslím, že sa táto diskusia už nejak otočila inam
. sheni, Tvoj príspevok sa ma nijak nedotkol, skôr naopak beriem kritiku každého charakteru a vždy sa budem snažiť obhájiť to, čo tvrdím ja. Ale môj web je naozaj(aj podľa mňa) grafiky až príliš jednoduchý
. asi idem založiť novú diskuiu, lebo tubes sa neozve
PVD z IP *** | 8.10.2004 22:31
take by me zajimalo,proc je to jako tak podobne.. ale Tubes nejak moc nepise.. smajl
170203 z IP *** | 8.10.2004 23:05
ešte je čo zlepšovať tubes, ale začiatok je dobrý, kód je neprehľadný, reklama ti ide pred celú stránku
ceflapoyd z IP *** | 8.10.2004 23:10
mimo mísusmajl
170203 z IP *** | 8.10.2004 23:11
nerozumiem ceflapoyd
ceflapoyd z IP *** | 9.10.2004 00:09
je to ukradený...takže to nemá smysl komentovat(já vim že nepročítáš všechny diskuze)...smajl smajl4
pjotr z IP *** | 9.10.2004 00:27
to určite neprečítam všetky diskusie, je to ukradnuté? no fuj. ale aj tak som to skritizoval.
pjotr z IP *** | 9.10.2004 00:28
. ja som ho sem len chcel prilákaťsmajl ale nepodarilo sa..
ceflapoyd z IP *** | 9.10.2004 01:21
aha...smajl
fefe z IP *** | 9.10.2004 02:16
Tady je vidět jaký má owebu profi redaktory, viz  
tubes a jeho "Roboti živící se múchami" smajl
No nic, zábava musí bejt ))
ceflapoyd z IP *** | 9.10.2004 02:24
smajl
Fingarfae z IP *** | 9.10.2004 08:08
to muselo být těžké,ale silně mi to připomíná Pjotrovu stránku.
pjotr z IP *** | 9.10.2004 10:15
. fingarfae, asi si bol trochu inde, že?;) Už v troch diskusiách som sa ho snažil sem privolať, aby mi to vysvetlil, ale on sa proste neozýva. A máš pravdu fingarfae, ukradol vzhľad z mojej stránky.
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 10:21
obavam se pjotre ze uz se tady po nickem tubes neobjevi ale spise pod jinym nickem a nebude reagovat na tuto diskuzi
Fingarfae z IP *** | 9.10.2004 10:36
to jsem nevěděl Pjotre.Nečtu všechny diskuse a ani se mi na ně nechce odpovídat.Tak či tak si myslím že to bude jak tvrdí in-spyder.
pjotr z IP *** | 9.10.2004 10:58
. je to možné. No čo, asi napíšem článok o tom, čo by sa na webe nemalo robiť, čo vy na to?;)
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 11:09
pjotre mam navrh pokud se chces neco dozvedet

E-  info@tubes.wz.cz
ICQ:     349201121

udaje jsou sebrany z tech "jeho" stranek a myslim ze vubec nevadi ze je sem pisu!
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 11:09
mozna takhle neverejne ti neco rekne , resp. napise.
pjotr z IP *** | 9.10.2004 11:11
. ok, dík in-spyder
. aha, teraz som si všimol, že ja ho už mám v kontaktnom liste na icqsmajl
tubes z IP *** | 9.10.2004 12:14
nazdar tu ponukam svoje vysvetlenie:
od pjotra som si vzal iba námet k menu
ja som robil hlavicku css styles a trochu menu .
Texty,farby,polozky k menu, robil kamarat Galahad (T&G design-Tubes&Galahad)
ten tu dal aj kritiku. tod vše
smajl
pjotr z IP *** | 9.10.2004 12:19
. samozrejme, že som sa teraz s tubes-om rozprával cez icq o tomto. Myslím, že Galahad by sa k tomu mohol vyjadriť tiež. Tubes vraj ani nevedel, že Galahad sa "inšpiroval"(ukradol) dizajn z môjho webu.
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 12:22
no vysvetleni ktere se dalo cekat
tubes z IP *** | 9.10.2004 12:23
galahad sa vyjadrit nemôze lebo nema doma net robil to v I-net c@fe
a dufam ze to aspon vymazal z ich HDD debil jeden
xergic z IP *** | 9.10.2004 12:24
Tak se nám to pěkně vyjasňuje smajl
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 12:27
muzes me rici proc to tak dlouho trvalo ?
tubes z IP *** | 9.10.2004 12:28
Bol som na brigáde oberat jablka
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 12:28
proflaklo se to zde 5.10.04 a dnes je 9.10.04
in-spyder z IP *** | 9.10.2004 12:30
no jablka se ted sbiraj, takze to mozna je pravda.
Archon z IP *** | 9.10.2004 12:30
No nestačím se divit.smajl
Promiň Tubes, ale myslím že v týmu kde jeden krade za zády druhého asi všechno v pořádku nebude. Předpokládám že si od tebe ještě nechal pochválit dobře odvedenou práci.smajl
M-A-T-E-S. z IP *** | 9.10.2004 12:40
Archon:souhlasim, fakt je to hruzasmajl
pjotr z IP *** | 9.10.2004 13:25
. aspoň, že sa to ako-tak vyjasnilo, ale rád by som vedel stanovisko Galahad-a, že čo ho k tomu viedlo
ceflapoyd z IP *** | 9.10.2004 13:26
já vim co bych udělal Galahadem....smajl
pjotr z IP *** | 9.10.2004 13:28
. čo?
pjotr z IP *** | 9.10.2004 13:43
. aha, až teraz mi zaplosmajl
ceflapoyd z IP *** | 9.10.2004 14:01
smajl
tubes z IP *** | 9.10.2004 14:38
poslal som mu SMS hovori ze ked bude mat cas tak sa ozve to ako ho poznam
tak najskôr nebude
pjotr z IP *** | 9.10.2004 14:39
. aha, a to s ním ešte chceš spolupracovať?
tubes z IP *** | 9.10.2004 14:43
prave to zvažujem
pjotr z IP *** | 9.10.2004 14:56
. a čo on vlastne robí? grafiku?
ceflapoyd z IP *** | 9.10.2004 15:17
já bych neuvažoval a poslal bych mu sms pápásmajl
tubes z IP *** | 9.10.2004 15:20
to pjptr: Texty,farby,polozky k menu
tto ceflapoyd : asi sa dam inspirovatsmajl
pjotr z IP *** | 9.10.2004 18:08
. tak to ho pre toľkú hanbu azda nepotrebuješ. Na Tvojom mieste tubes od neho odídem, pretože Ti nerobí dobré meno.
pjotr z IP *** | 9.10.2004 18:09
. to, čo si napísal, že robí on určite vieš aj Ty a pritom nemusíš kradnúť dizajn;)
PVD z IP *** | 10.10.2004 20:04
mno tak to potom vše vysvětluje.. smajl ale měl by sis přiště Tubes dávat bacha.. smajl (na spolupracovníky.. smajl)
Patsy z IP 185.92.25.*** | 1.4.2021 09:17


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel deset a dvě