Období: říjen 2011

Photoshop retuš 2. - Akné

(») | 31. 10. 2011 | přečteno: 2454× | komentáře: 3, poslední: 10. 3. 2012
1-linki-psd/ikona.jpgV časopisech a i na internetu vídáme spousty dokonalých žen i mužů, většina žen je nešťastná, že nejsou taky takto krásné. Všichni bychom si měli uvědomit, že veškerá krása, která nás bombarduje z časopisů a internetu je upravená. Proto se často stává, že podelku z obálky časopisu na ulici mnohdy nepoznáte. V dnešním článku si ukážeme, jak odstranit akné. Tímto způsobem můžete odstraňovat i různé nechtěné pihy, jizvičky či jiné nedokonalosti. Pokud budete odstraňovat pihy, tak je neodstraňujte všechny, většinou na kráse přidávají a je škoda je smazat. číst dál

Elektronické čtečky

Matěj Baloga (») | 30. 10. 2011 | přečteno: 806× | komentáře: 0
kindle-3-review.jpgPoměrně novinkou na našem trhu jsou elektronické čtečky, které svým majitelům umožňují nahrát si bez nadsázky celou svou domácí knihovnu do zařízení velikosti A5 (malý sešit), přičemž šířka zařízení je menší než šířka standardní tužky. Elektronické čtečky nám nabízí kromě možnosti číst si námi vybrané tituly také například možnost surfování na internetu, poslouchání hudby popřípadě nechat si zasílat denní tisk přímo z internetu. číst dál

Photoshop retuš 1. - Úvod do retuší

(») | 24. 10. 2011 | přečteno: 2476× | komentáře: 0
1-linki-psd/ikona.jpgPtala jsem se lidí, jaké téma ohledně Photoshopu je nejvíce zajímá, samozřejmě většina mi odpověděla, že úprava fotek a především retuše. Rozhodla jsem se tedy, že udělám článkový seriál, který se bude zabývat úpravou vzhledu. A proč taky ne? Všude se setkáváme s krásnými lidmi, ať už v televizi, časopisech, na billboardech či na internetu. Většina z nás už také ví, že tato krása je photoshopová krása. Pojďme se tedy společně podívat, jak se tato krása vytváří a jak udělat modelku krásnou. číst dál

Python - Správce GRID (15. díl)

(») | 9. 10. 2011 | přečteno: 1190× | komentáře: 0
banan/img/aaa111.jpgJak jsme si již řekli v minulém čísle tutoriálu, správce Grid je používán pro rozložení do pomyslné mřížky, kterou tento Grid vytvoří na rodičovském prvku. Použití vypadá takto - grid(row=0, column=1),  kde row značí řádek a column sloupec. V tomto příkladu je prvek umístěn do řádku prvního a sloupce druhého, protože téměř v každém programovacím jazyce indexujeme od 0, 0 značí v těchto případech první, počáteční řádek, sloupec, prvek apod. Přesněji uvidíme na jednoduchém příkladě. číst dál

Python - Správci rozmístění (14. díl)

(») | 6. 10. 2011 | přečteno: 1154× | komentáře: 0
banan/img/aaa111.jpgRozmístit grafické objekty v prostředí Python můžeme pomocí správců. My si ukážeme nejznámnější správce PACK a GRID. Správce PACK je sice limitovaný svou funkčností oproto správci GRID ale co se složitosti týče, je jednodužší a funguje tak, že rozmisťuje obejkty do řádků a sloupců. GRID je komplexnější a objekty jsou mísťovány do neviditelné mřížky. Tyto dva správce se nedoporučuje používat na stejném rodičovském okně, protože Tkinter se bude snažit najit cestu jak uspokojit oba správce najednou. číst dál

kritika stránekArchzoubek

O webu (») | 5. 10. 2011 | přečteno: 1428× | komentáře: 0
kritika/archzoubek.jpg.jpghttp://archzoubek.cz/
Popis webu: NÁVRHY OBYTNÝCH INTERIÉRŮ
Částka za kterou bych udělal podobný web: 2000
Použité technologie: Php, MySQL, CSS, Flash
Jak dlouho jsem jej tvořil: 2 týdny
Jak dlouho se věnuji tvorbě webu: 2 roky
Autor: neznámý
Kontaktní e-mail: info@archzoubek.cz číst dál

Python - Ahoj světe, tentokrát z okna (13. díl)

(») | 3. 10. 2011 | přečteno: 1305× | komentáře: 0
banan/img/aaa111.jpgMinule jsme si řekli něco málo o Tkinteru. Tkinter je tedy standardní grafické rozhraní ke grafickému uživatelskému prostředí Tk. V současnosti má verzi 8.5. Chcete-li  s ním pracovat, musíte ho nejdříve do svého scriptu naimportovat pomocí "import Tkinter" nebo "from Tkinter import *".   číst dál

Python - Začínáme s GUI (12. díl)

(») | 1. 10. 2011 | přečteno: 1618× | komentáře: 1, poslední: 5. 12. 2012
banan/img/aaa111.jpgPython samozřejmě nezaostává za ostatními programovacími jazyky co se týče vývoje GUI (Graphical User Interface), což znamená v překladu z anglického jazyka Grafické uživatelské rozrhaní. Knohoven pro práci s grafikou je mnoho a je jen na nás jakou si vybereme, ostatně pokud jsme začátečníci tak si moc vybírat nemůžeme, resp. neumíme, a proto navrhuji použít nejrozšířenější Tkinter. Více knihoven ZDE. číst dál