M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:00
http://www.mobilycz.cz
Na ten web by se hodil nějakej hover efekt.
Do zdroje by se možná hodilo DTD a celkově mi zdroj přijde nepřehlednej, skoro jako z Front Page.
Jinak logo je celkem pěkný.
U vzhledu a rozestavění stránek sem ani nic extra nečekal, kdž je to e-shop.
Když se chci zaregistrovat tak stačí dát pokračování a bez jakýho koliv upozornění tam naskočí další obrazovka jako kdybych vyplnil nějaký údaje, a ještě ke všemu když to chci celý zopakovat a dal znovu pokračovat tak mi to napsalo že tenhle uživatel již existuje, celkem zajímavá registrace.
xergic z IP *** | 30.12.2004 18:07
No nějaký hover efekt by opravdu neuškodil...
Jo FP teda generuje o dost horší věci než je tohle. Ono je to taky tím, že se to tahá z databáze.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:11
No ja bych tam taky rad mel naky hover efekt ale bohuzel nevim jak na to q:o((( CSS jako ovladam ale tenhle shop je instantni je to delane pomoci knizky a jiz hotovich skriptu. FP to rozhodne neni
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:14
Každopádně by neškodilo aspoň to udělat v css, když už z nás tady před nedávnem Pavlík tahal rozumy co s jeho stránkou a to jí měl v css a xhtml.
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:18
Pavlik: Pokud já vim tak když dáš do vyhledávače výraz css tak ti to snad něco najde a možná i něco o těch hoverech.
A možná by se hodilo něco v tom e-shopu na to aby tě to nepustilo přes registraci když nic nevyplníš.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:24
Mates - Neboj ve studiu i nadale pracuju a vzdelavam se v XHTML a CSS ale na tohle jsem narazil a prislo mi to jako jednoduche provedeni shopu a hlavne za 300 Kc coz stoji ta knizecka s disketou mi to prislo v pohode. Az budu mit dostatek znalosti vytvorim vlastni shop. Jinak co se te registrace tyce tak bohuzel nevim co bych s tom mohl udelat
Skusim ten hover ten bych tam chtel tak snad to nak nezrasim
Jinak co rikate na nabidku telefonu, design obrazku info a tak
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:30
Když se podiváš po netu tak snad narazíš na vlastní knihu návštěv v php, třeba na
www.jaknaweb.com, tam by měla bejt, když se podiváš do zdroje tak tam bude zabezpečení odeslání přízpěvků třeba když tam nebude text, tak když si s tim trochu pohraješ tak to snad dostaneš do toho e-shopu.
Design obrázků? To je co? Pokud myslíš kvalitu fotek telefonů tak je to docela v poho, i když kdybys to dal trochu ostřejší...
Možná kdybys k popisu telefonu napsal ještě co to umí a tak.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:35
Jasne diky za typ
Design obrazku jsem myslel jako velikost a tak. Videl jsem v ruznej sopech treba nabidku a u toho kazdej obrazek v jine velikosti to mi prijde dost hnusny.
Vsechny mobilky umej vsechno
Ne to je vtip. Mam v planu to rozpsat do toho detailu zbozi
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:37
Jo a dotaz, myslite ze by slo ten shop zuzit??? Nak nevim jak na to a jestli to vubec jde
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:42
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:44
No dejme tomu ze ten shop na sirku je 100% No a ja bych ho chtel zuzit treba o 30% a vycentrovat na stred
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:47
Tak nastav 70%
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:48
Jasne ale kde hledal jsem to v koudu a nemuzu to najit
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:49
Jo a ještě co přesně chceš zuži, celou stránku?
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:53
Jasne celou stranku
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:54
Nevim jestli to je vono, ale na devatenáctym řádku je definice tabulky a je tam 100%, možná když tam dáš 70%...
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:55
No presne to jsem skousel
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:01
V tabulkovim layoutu se moc nevyznám, takže ti asi dál nepomůžu a nebo tam zkus dát 760px. Ale to už je asi blbost.
querel z IP *** | 30.12.2004 19:02
mě se kíbí logo, nic víc, nic míň
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:04
querel - Pohoda aspon neco
Mates - Ja na to urcite prijdu
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:08
Ještě tam teda zkuz těch 760px, to by mělo jít.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:19
Tak uz se to hnulo
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:19
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:25
No jeste to poladim a je to
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:35
Sakrys ja jsem king uz je tam ten hover
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:36
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:43
Jasne, jasne jen pomalu jeste musim vybrat nakou barvicku
Ra z IP *** | 30.12.2004 19:50
Hl. nech šířku toho webu jak je kddyž si dáš menší tak je to strašný. a udělej neco aby po zmenšení prohlížeče zůstal web jak je jinak se to neda číst.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:50
Ty jo tak ted na to mrkni me se dneska dari
Ra z IP *** | 30.12.2004 19:51
a hover efekt má uplne vyblitý barvy !!
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:53
Ra - No sirku asi necham jak je take se mi to nakonec zuzene moc nelibilo
Jinak myslis jako kdyz si zmensis okno prohlizece??? Jestli ano tak me to jde ok normalne. Co ti to jako dela???
Ra z IP *** | 30.12.2004 20:00
Myslím tím to, že se ti text a vůbec vše zmenší (myslím šířka) a pak se blbe čte, protože máš na každým řádku jedno slovo. šířku stránky neurčuj procenty, ale pixely. Místo width: 100% dej např 800px kapiš ? . . .
Ra z IP *** | 30.12.2004 20:02
a barvu hover efektu dej jinou. Nejlépe pozadí stejné jako má menu a pouze oranžový text - barvou jakou jsou udělaný ty čtverečky vedle !
Ra z IP *** | 30.12.2004 20:04
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 20:22
Jo, jo jsem proc pak??? Mrkni na to takhle jsi to myslel q:o)))
Kokosik z IP *** | 30.12.2004 21:09
PVD z IP *** | 30.12.2004 21:24
web vypadá docela standartně jako hodně obchodů..
jen jedna maličkost, kteroujsem postřehnul za 10sec na webu.. odkazy musíš uvádět s
, jinak vznikne:
www.mobilycz.cz/www.mobilycz.cz
to je tak častá chyba..
Ra z IP *** | 30.12.2004 22:54
Ted ten hover vypada mnohem lépe. Ještě malé upozornění - nikdy se mi nenačte reklama - ne žeby mi to vadilo ale . . .
Ra z IP *** | 30.12.2004 22:57
ještě jedna věc, která chyba k dokonalosti
na stránce s nadpisem "Akční nabídka" úplně dole pod posledním mobilem je už pouze patička - což je dobře, ale na ostatních stránkách je tam ještě taková černá čára asi na pulku stránky - nevim proč to tam je, ale bylo by lepší kdyby to nebylo
Ra z IP *** | 30.12.2004 22:59
A že ještě rejpu, ale pokus se něco udělat s tou šířkou té stránky, aby zůstala stejná i v menších rozlišeních !!! místo 100% dej třeba 800px
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:01
Ra: Když dá 800px tak mu to v rozlišení 800*600 bude dělat vodorovnej posuvník, když už tak musí dát 760px
.
Ra z IP *** | 30.12.2004 23:05
to ja vím, ale pořád to bude lepší, protože se to bude dát číst !!! a beztak dnes už menší rozlišení moc lidí nepoužívá !!!
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:09
Nechápu lidi s tvim přístupem. Pořád je tu dost lidi co má 800*600, sám pár takovejch lidi znám... Navíc když je tohle e-shop tak by se na to měli dostat lidi s jakym koli rozlišení.
Ra z IP *** | 30.12.2004 23:15
Ale však dostanou. A pokud ti ti pomůže tak ať tam dá 760px, ale hl. jde o to aby to bylo čitelný - tobě by se chtělo číst tak, Že budeš mít na kaž´dym řádku 2-3 slova a dalŠí řádek
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:21
Když to má v 760px na šířku tak je to uplne v pohode, navíc nevim co kecáš o dvou až trech slovech.
Ra z IP *** | 30.12.2004 23:26
Tak sme pRěce jenom dohodli Zě
Ra z IP *** | 30.12.2004 23:27
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:28
By mě zajímalo co na to Pavlik, podle mě je to dobry takhle, proste se to zuzi kdyz bude mensi rozliseni.
Pavlik z IP *** | 31.12.2004 08:32
Mates - Preji dobre rano, jsem rad ze jste si tady tak hezky pokecali
No muj konecny verdykt je ze sirka zustane jak je
Uplne nevim co presne myslite tim mensim rozlisenim protoze me to beha uplne v pohode i s mensim rozlisenim.
PVD - Jak to myslis s tim
PVD z IP *** | 31.12.2004 22:48
Pavlik: takto:
v paitčce máš toto:
(c) <a href="www.mobilycz.cz"><b>www.mobilycz.cz</b></a>
buď zadej index.html nebo co máš za typ souboru a nebo dej odkaz i s
!!!
jinak po kliknutí na odkaz vzniká adresa:
www.mobilycz.cz/www.mobilycz.cz což samo nikam nevede.. mrkni se tam nejdřív a pak to určitě pochopíš.. aspoň v IE to nefunguje..
mone z IP *** | 1.1.2005 18:53
celkem dobry.
zadnej kiks tam neni.
BigN z IP *** | 1.1.2005 19:36
nabizis docela dost modelu, ktery se uz i nekolik let neprodavaji. predpokladam, ze tohle je jen predbezna nabidka
BigN z IP *** | 1.1.2005 19:39
taky bych tam pridal nejaky obecny informace. o zpusobech dopravy a jinejch dalsich vecech. taky podle me neni od veci nabyzet i nejaky to prislusenstvi. udaje u telefonu bych nejak zprehlednil. dal moznost prohlednuti vetsi fotky a treba rovnou taky odkaz na stranku vyrobce s detailnim popisem toho telefonu.
Pavlik z IP *** | 2.1.2005 16:19
BigN - Vsechny uvedene mobily na mem shopu jsou stale v prodeji
Jinak na vetsim obrazku a sirsim popisu zbozi pracuju
Mone - Dik, jeste na tom ale budu vic makat neboj.
PVD z IP *** | 2.1.2005 17:33
Pavliku: první bych ale opravil ty "maličkosti".. ale nebudu ti do toho kecat..
Pavlik z IP *** | 2.1.2005 19:14
Pavlik z IP *** | 3.1.2005 10:19
PDV - opraveno
kiškiš z IP 85.160.67.*** | 22.2.2005 12:09
quest z IP 85.160.85.*** | 22.2.2005 19:12
nekdo neco nezaplatil
Leos z IP 85.70.109.*** | 22.2.2005 22:20
jj, taky se mi ukazuje zprava o zruseni webu z duvodu neplaceni...
Jiro z IP 62.245.126.*** | 11.12.2005 15:33
Skoda, chtel jsem se taky podivat, ale server uz nelze najit..
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 17:58
xergic z IP *** | 4.1.2005 18:08
No vypadá to líp... Ale v tom menu by neškodilo nastavit odkazům display: block a padding...
Vpravo by mohl být nějaký border. Takhle to vypadá jako useknuté.
A možná by bylo lepší rozdělit to na části a pro každou část nastavit jiné typy odkazů. Například ve výběru mobilů se zobrazí při hoveru část oranžového pozadí. Nevypadá to pěkně.
Jinak už tam nevidím nic tak závažného, kromě toho co jiiž bylo řečeno minule.
hakuna z IP *** | 4.1.2005 18:11
Když už tak to vemu z hlediska praktičnosti: 1) registraci ti odradí spoustu pot. zákazníků 2) musíš nabídnout nějakou "extra" službu nebo brzy skončíš 3) málo informací o mobilech 4) myslím si že se ani nechytíš na trhu protože ti na první pohled chybí jakékoliv zkušenosti a taky trh s tímto zbožím je už nasycený ...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:23
hakuna z IP *** | 4.1.2005 18:30
Milý Pavlíku, v Rusku jsem nebyl ani se tam nechystám, myslím že ti hlavní zkušenosti se dají v pohodě sehnat v té západní evropě :o) víš ono je trošku velký rozdíl provozovat kamennou prodejnu a eshop...a co se týče toho eshopu tak je ta "nezkušenost,nedodělanost,nasycenost" kterou jsem myslel ...
BigN z IP *** | 4.1.2005 18:31
- trochu bych zapracoval na logu. lepe umistit ten text pod mobily cz.
- potom se na to podivej v mozille - uvidis ty rozdily. v ie je to hezci.
- jak mas zakladni nabidku mobilu - nazev mobilu je oranzovym pismem. pri hoveru je pozadi take oranzove > nejde nic pri hoveru precist
- dat pric odrazky u kontaktu. vypada to, jako by to meli bejt taky odkazy
- nevim proc mas SonyEricsson napsany dohromady?
- to se ti promita i do vyhledavani - kdyz nekdo napise sony ericsson, nebo jen dost pouzivanou zkratku se, tak to nic nenajde. ani vyraz "sony ericsson k700" mi to nenajde. to je myslim docela chyba.
- krome toho, ze sem ti uz rikal o tom zprehledneni popisu telefonů, bych tam pridal i odkazy na stranky vyrobcu pro detailni popis a napriklad u se a siemensu sou k dispozici i 3d modely a virtualni prochazeni menu telefonu. to myslim muze zakaznika nalakat, kdyz si muze telefon prohlednout a vyzkouset prostredi na netu.
xergic z IP *** | 4.1.2005 18:39
Pavlik: Teda po tobě něco číst to je utrpení
No border (ohraničení) vpravo - tak jak má menu.
Snad by stačilo (jak jsem říkal) rozdělit to na části - např. menu, obsah... - a těm nastavit jiné barvy a tak...
Minulou diskuzi jsem letmo proletěl, tak nevím...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:42
Hakuna - No jen me zarazila tva destruktyvni pripominka ze na trhu skoncim
BigN - Hlavicku budu uplne menit makam na logu, To oranzove pismo jsem si neuvedomil mas pravdu q:o))) musim to zmenit. S tim Sony Ericsson a vyhledavacem muzes mi to upresnit??? Ja jen jestli uplne chapu jak to myslis. Jak myslis sprehledneni popisu telefonu??? Myslis jako vice info??? Jestli ano tak bude q:o) Odkazy na stranky vyrobcu nemam v planu ale diky za typ.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:44
Xergic - Ja vim to neres
Jo ohraniceni jasne skusim ok q:o))) No ja jsem z predchozi diskuze vse opravil q:o)))
envelope z IP *** | 4.1.2005 18:52
radil bych do praveho horniho menu (košík ,registrace...) : každý odkaz oddělit do zvláštního "chlívku" (oddělené 1px borderem) a za pozadí dát po celé výšce menu vertikální přechod bílé do šedivé
envelope z IP *** | 4.1.2005 18:55
...a asi tam máš chybu : při hoveru typu mobilu ti zoranžoví pozadí ale písmo zůstane stále oranžové
hakuna z IP *** | 4.1.2005 18:56
Pavlik: tak destruktivně to vyznít nemělo ale v podstatě to vystihuje to hlavní ... že je trh nasycen, tudíž chyťit se nějakým významnějším způsobem je velice obtížné takřka nemožné ...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:58
envelope - Diky za napad a o chybe vim napravim to
Hakuna - Nic neni nemozne
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:07
Za pozadí dát po celé výšce menu vertikální přechod bílé do šedivé - envelope - Jak tohle udelat???
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:12
vyhledavani:
jelikoz maz telefony pojmenovany sonyericsson, tak kdyz zadas do vyhledavani sony ericsson (tak je to spravne), tak to nic nenajde. rovnez se dost casto pouziva misto sony ericsson zkratka SE. s tou ti to uz vubec nevyhleda.
ma to tu nevyhodu, ze kdyz prijde zakaznik, kterej ma naspěch, da do vyhledavace sony ericsson k700, tak mu to nic nenajde. nema cas nebo chut hledat to sam, tudiz si mysli, ze tenhle model vubec nenabizis.
zvyrazneni popisu:
myslim to v tom smyslu, aby to bylo vic prehledny, nejak to barevne nebo jen boldem odlisit. nebo to hodit do tabulky. takle je to proste stejne vypadajici text, ve kterym se dost spatne orientuje.
pokud ses v zakladni nabidce, kde mas vypsanej seznam telefonů jsou parametry jeste vice neprehledne. nejsou ani rozdeleny enterem.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:13
Tak jsem nastavi a:href a a takto.
A:Hover {
color: #ffffff;
background-color: F59E00;
text-decoration:none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
a{
text-decoration: none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
No a mrknete se co mi to udelalo q:o((( Ma nekdo naky napad???
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:18
BigN - No jasne ale spravne je to SonyEricsson ne sony ericsson tak ja nevim co s tim
K tomu popisu mas pravdu skusim to promyslet
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:18
zkus dat a:hover az potom, co popises a. proste prohod poradi
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:21
???
spravne je sonyericsson??
sorry, ale jako jako cloveka, ktery neda na sony ericsson dopusti si me urazil.
se podivej na jakejkoliv telefon nebo na
sonyericsson.cz a uvidis, ze se mylis.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:22
myslis takto???
a{
text-decoration: none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
A:Hover {
color: #ffffff;
background-color: F59E00;
text-decoration:none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
Skusil jsem nepomohlo
No ja nevim.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:24
BigN - No mas pravdu uznavam q:o))) No u me je to asi sila zviku no q:o))) Jsem si nak navikl psat SonyEricsson. Co pak mas za mobilek SE???
xergic z IP *** | 4.1.2005 19:27
Proč tam je šířka? Myslím, že není nutné ji uvádět.
A proč je menu udělané tak nešikovně? Nebylo by lepší udělat ho seznamem? (ul,li)...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:31
Xergic - No ale proc se mi to tak rozhodilo kdyz jsem tam dal display: block;??? Myslel jsem ze kdyz upravim sirku tak se to srovna. Jinak meu je generovany ze spravy obchodu. Tak nevim.
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:34
mam zrovna k700. a uz si brousim zuby na claru.
v tom css maz hodne chyb, nechapu, jak ti to muze fungovat.
nemas vubec urceny, jak ma vypadat a. potom by si asi mel mit A:Href - a:href. ale to mozna nevadi. pak nemas u background-color: # pred kodem barvy. ja sem si to zkopiroval a opravil a fungovalo to.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:41
No uvidime az Clara bude
Jinak K700 se mi libi ale nemam moc SE rad teda krome P800,900 a 910
No skusim to upravit a uvidim. Muzes mi sem pripadne prekopirovat jak jsi to opravil??? At vim presne jake chybi mas na mysli???
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:48
staci, kdyz si opravim jenom background-color: #F59E00; a funguje to. musis tam mit chybu nekde jinde. asi to mas jeste jednou nekde deklarovany nebo nevim. nemuzu se ani podivat do tvojeho css souboru, protoze z me nepochopiteneho duvodu pouzivas frame a ten mi nejde otevrit samostatne, takze nevidim jeho kod.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:56
No tak ja na to skusim jeste zitra mrknout a uvidim
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:16
nečetl jsem vše !
Logo je pěkné nevím co kdo kecal o tom aby si ho upravil !
Hover efekt si zase pomrvil - ten pRědtím byl lepší !
Ale s tou šířkou webu je to fakt GOOD - takhle jsem si to předtavoval
možná by ještě neškodilo to zarovnat doprostřed, ale to je na tobě !!!
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:16
a ten hover efekt u obrázků těch mobilů je opravdu strašnej
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:18
to je taky důvod proč byl ten předtím lepší - a byl taky "rychlejší". Když tady na ten odkaz najedu tak sice nepatrnou chvili, ale přece chvili trvá než se to obarví. . .
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:20
Také jsem si všiml, že reklamu, která ti před tím nejela jsi opravil
a to logo by mohlo být zarovnáno ke kraji - myslím aby ta zeměkoule byla u kraje - uřízni prostě kus levé strany!
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:22
Sakra aji ta nepekná čára dole se natáhla na celou šířku a je GOOD. Zapracoval si
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 20:25
Ra - Dekuju no snazim se q:o))) No jinak jak to vidim se k predchozimu hoveru budu muset vrati, protoze mi tenhle jak jsi psal blbne
Jo, jo reklamu jsem opravil. q:o) Jinak to zuzeni se mi taky libi a na stred to skusim zarovnat jak to bude vypadat
BigN z IP *** | 4.1.2005 20:25
ra: neberu ti tvoje nazory, ikdyz s nektrejma nesouhalsim. ale nechapu proc pises jak k**** na desetkrat.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 20:27
BigN - No tak vzdyt je to jedno do kolika to napsal zprav. Jinak si vazim kazdeho nazoru i tveho.
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:29
BigN: jo to že píšu na 10krát je fakt hic, ale já jsem se v rychlosti podíval na ten web, pak jsem to okomentoval a všiml si zase něčeho dalšího tak jsem to napsal ještě jednou atd . . . SORRY, ale nemusíš hned nadávat sprostě.
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:31
teď vidím Že se pokousíš to zarovnat, ale tohle se ti nepovedlo
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:32
ted už OK . .
BigN: vím není to CHAT, ale já si nemůžu pomoci
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 20:35
No uz je to nastred jeste vyladit ten pravy sloupec aby byl zaroven a je to ok q:o)))
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:35
a teď mě napadla taková věc: patička by mohla bejt ve stejný barvě jako to menu nahoře ( Zákazník: nepřihlášen Stav košíku: žádné zboží není v košíku ) a ten odkaz by nemusel bejt nutně odkaz, ale jenom text jako v tom menu nahoře. a napsat k tomu jak stránka stárá. 2004 - 2005
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:38
BigN bude jistě nasranej, ale já musím udělat takové zakončení !
Bude to vypadat skvěle když:
1. jak si řekl zarovnáš i ten pravý sloupec
2. upravíš to logo jak jsem psal
3. a hl. hover jak byl předtím
4. a pokud se ti bude chtít i to co jsem psal o moji zpravu nahoru !
BigN z IP *** | 4.1.2005 20:46
nasranej nejsem. tvuj nazor ti neberu. a ani sem ti sproste nadaval. kdybych ti chtel nadavat, tak to napisu.
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:47
k**** tohle je sice cenzura, ale každý ví co to je !
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:58
Nějak se ti pomrvil Hover efekt ! Dej ho jak sem ti již jednou říkal a nakonec jsi tak i dal !!!! SÍM !
BigN z IP *** | 4.1.2005 20:59
no jestli se te to dotklo, tak se omlouvam. ja sem to bral jako naznak. pro me neni problem pouzivat neslusna slova, tudiz, kdybych si to o tobe myslel, tak bych ti to rek.
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:00
BigN:
---------------------
----------------------
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:01
a{
color: #000000;
text-decoration:none;
}
a:hover {
color: #F59E00;
text-decoration:none; underline
}
Kurna kde je chyba ze se mi to pri najeti mysi nepotdrhne q:o(((
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:03
text-decoration:none; underline;
tohle je blbe musis dat
text-decoration: underline;
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:03
Kurva hosi tak jste si to vyrikaly a kurva nebudeme tady mluvit vulgarne ok
Hover uz je jak byval
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:04
Ale dej to bez podtržení - nevypadalo by to moc dobře !
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:04
Kurva ja tam nemel dvojtecku
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:06
TAk máš teda pravdu noo
je to dobrý to podtržení
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:06
Tak dnes uz fakt koncim mejte se a zitra se na shop mrknete a pripadne se prihlaste s pripominkama
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:08
Ale díky tomu podtržení by si to možná mohl dat i nez barvy - co ty na to ?
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:08
* bez barvy - sakra překlep jako sviňa
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:11
Ne, ne barvicka se mi zatim libi, uvidim jak se vyspim q:o))) Cus.
xergic z IP *** | 4.1.2005 21:13
Vybíráš barvy podle nálady?
Pavlik z IP *** | 5.1.2005 08:33
Xergic - To ani ne ale uz jsem udelal par stranek a vecer se mi treba neco libilo a rano uz to tak skvely nebylo
? z IP 85.207.9.*** | 2.5.2006 19:59
Jakub z IP *** | 22.1.2005 14:52
Oprava odklazu pro nektery http://icq5.unas.cz
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:13
Jakub: Trillian je sra*ka? Ehm neřekl bych... A odkdy má ICQ zabudovné MSN, co?
#lama z IP *** | 22.1.2005 17:16
Odkdy je ICQ kvalitni software?
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:19
Jo a mimochodem - zkoušel jsem ho, ale hned jsem ho zase odinstaloval. Měl jsem několik verzí ICQ a ani jedna nenabízí ani zdaleka tolik co Trillian či jiný IM (Miranda, IM2, Gaim)... Je to taková suška bez ničeho. Samé reklamy přes půl okna. Prostě nehorázně šílený adware, který nemá cenu ani instalovat...
mgiel z IP *** | 22.1.2005 17:20
tak kdyz si to někdo neumí zařídit a má tam reklamu ...tak se neni cemu divit
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:29
mgiel: Tady jde o princip. Proč bych se měl namáhat s hledáním reklamy, když můžu mít něco stokrát lepšího bez ní?
mgiel z IP *** | 22.1.2005 17:31
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:31
*s hledáním cracku na reklamy - jaksi se to vytratilo
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:33
No jo, ale když budu mít ICQ5, tak budu muset mít i jiný IM třeba pro MSN nebo IRC. Připadá mi to jako zbytečnost...
Jakub z IP *** | 23.1.2005 21:26
No comment.
teo z IP 62.77.118.*** | 6.2.2005 07:35
Pokud někdo chcete češtinu do ICQ 5.01 build 2295 na profesionální úrovni a kompletní včetně zábavných doplňků Xtraz tak ji máte na http://cestinyskutr.webz.cz/aboutme.htm
Ow3n z IP 82.99.185.*** | 6.2.2005 16:37
Chcete ICQ 5 bez reklam ? (z)Čekujte zde ->(http://spolszczenia.alternatywa.info/uploads/icq5.01_2295_bannerkiller.exe)BannerKiller pro poslední verzi ICQ 5.01 (v.2295) Kdyžtak další info na mailu
Ow3n z IP 82.99.185.*** | 6.2.2005 16:39
OPARAVA ODKAZU !!!
Chcete ICQ 5 bez reklam (z)Čekujte zde ->(http://spolszczenia.alternatywa.info/uploads/icq5.01_2295_bannerkiller.exe)BannerKiller pro poslední verzi ICQ 5.01 (v.2295) Kdyžtak další info na mailu ! Čest Bannos
Ow3n z IP 82.99.185.*** | 6.2.2005 16:40
OPARAVA ODKAZU po druhé!!! Ale teď už na 150%
http://spolszczenia.alternatywa.info/uploads/icq5.01_2295_bannerkiller.exe
zvonicekk z IP 195.47.57.*** | 7.2.2005 19:32
lidickovee plosim nemate nekdo adresu kde to ICQ5 stahnu ja bych to zistil ale me uz to vecer tak nemyslii
http://www.icq.com
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 8.2.2005 18:48
No už je to tu !
Čo na to hovoríte ?
#lama z IP 62.245.79.*** | 8.2.2005 20:20
Radsi nic, to je soft sam pro sebe...
Josy z IP 83.69.60.*** | 9.2.2005 21:38
nemate nekdo nahodou uz cestinu pro ICQ 5 (NE pro Betu)
BYZI z IP 158.196.68.*** | 10.2.2005 13:24
BYZI z IP 158.196.68.*** | 10.2.2005 13:26
Spirit z IP 82.99.180.*** | 10.2.2005 15:17
Mate pravdu, icq 4 i 5 sou lite verze a proto maj daleko min funkci, ale treba ja pouzivam icq pro 2003b a to je vo necom uplne jinom. Mirandu sem taky zkousel a vubec se mi nezamlouvala.
Bubba z IP 194.108.34.*** | 10.2.2005 19:31
Hehe ICQ je pro lidi co nemají velké nároky, prostě pro lidi co nic víc než ICQ nepotřebujou. Zkoušel jsem Mirandu, ICQ i Trilliana. A každej má něco do sebe. Ale každopádně jsem skončil u Trilliana, páč mi připadal nejuniverzálnější
menorka z IP 213.180.32.*** | 11.2.2005 09:27
Náhodou nevite někdo kde seženu nový smajlíky na ICQ 5
mockráááát děkuju za odpověd ? !
jafi z IP 62.245.101.*** | 11.2.2005 18:43
Mám požadavek, aby to bylo kompatibilní i s jinými jazyky (např ruštinou) a aby bylo minimálně stejné vyhledávámí uživatelů, jako v ICQ. Pak aby to neustále kontrolovalo poštu - zatim to mělo myslim z ICQ jen 2003b. Tak co mi poradíte?
Jakub z IP 212.158.133.*** | 12.2.2005 04:25
Dave z IP 85.160.92.*** | 12.2.2005 09:27
nevite nekdo kde se daji stahnout skiny pro icq5 nebo maker pro skiny
Světluška z IP 84.42.152.*** | 13.2.2005 11:37
nooooooooooo nevíííte kde by mohly bejt ty skiny na ICQ 5 jestli teda vůbec sou
brabcak z IP 213.220.203.*** | 14.2.2005 19:06
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 15.2.2005 17:53
Naprosto souhl@sím s Jakubem ,,,,,ICQ
4l@hodička
4 ,,,,,,
Musím se smát ,že Pluginy f@kt lole(c) @ 50MB rofle(c) ,,,, proste kdo umí ten umí ,,,, bez rekl@m zádná problém ,,, hezká grafik@ ,,,, dnesk@ už i web(c)@m ,,,, nebo j@k řekl kámoš "vysíl@čka" čili kominik@(c)e "livesound".
No kdo ch(c)e rýp@t ,,, bude !!
Já pr@vím komunikujte čím ch(c)ete ,@le nerypte do druhého když o tom bobek(chtěl sem n@ps@t h....) víte nebo když se vám to nelíbí.
P.S. #lama tvůj ni(c)k sedí ,,se vs@dím ,že t@khle lozíš na ví(c) míst a všude valíš tyhle bludy.
Ještě bych se do(c)el@ z@smál kdyby si to ps@l z i(c)@fe a ne z domov@.
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 15.2.2005 18:01
Máš niečo s klávesnicou?
Nechcem sa hádať ale je to trápne
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 15.2.2005 18:34
NŮŮŮŮ mám ,,, mám na kabelu uzel. Trapné třeba jo ,ale já sem takhle vyjádřil co si myslím. A rozhodně je to k věci ICQ a ne ke stylu psaní.
Máš to dole napsané
prosím pouze ______ příspěvky týkající se tématu.
Havran z IP 62.152.233.*** | 15.2.2005 22:55
Kde by som stiahol smaillikov do icq5? Poradte prosim,diky
#lama z IP 62.245.79.*** | 15.2.2005 23:01
Zir°u: ses hustej, ze pouzivas jiny znaky, fakt. ICQ5 znam dobre a vim dobre, ze to je sracka, tak mi tu necpi sve rozumy.
A taky bych ti rad rekl, ze ICQ5 na mem operacnim systemu nefunguje...
#lama z IP 62.245.79.*** | 15.2.2005 23:02
V icafe jsem byl jednou v zivote, takze neboj...
Jericho z IP 82.100.5.*** | 17.2.2005 01:34
ICQ5 je sračka jako předchozí verze ICQ... SIM rulez..
jafi z IP 62.245.101.*** | 17.2.2005 07:48
opakuju:Mám požadavek, aby to bylo kompatibilní i s jinými jazyky (např ruštinou) a aby bylo minimálně stejné vyhledávámí uživatelů, jako v ICQ. Pak aby to neustále (20-30 min)kontrolovalo poštu - zatim to mělo myslim z ICQ jen 2003b. Tak co mi poradíte?
xergic z IP 194.108.195.*** | 17.2.2005 12:49
Trillian používá UTF-8 a je tedy kompatibilní jak s ruštinou, tak třeba i s japonštinou a korejštinou
Nevím sice, jestli má vyhledávání uživatelů (zatím jsem to nepotřeboval nebo jsem si to našel na ICQ whitepages). S tou poštou nevím. To umí akorát u MSN hned po připojení, ale je možné, že existuje nějaký plugin.
jafi z IP 147.251.28.*** | 17.2.2005 13:38
Právě ta pošta je na tom ta nejlepší věc. A to ta verze 2003b ma bez jakykoliv pluginu, ty dalsi verze - 4 a 5 jsou jenom light.
Dokonce mi to rekne nahlas, ze mam novy mail, coz je docela prijemny - mam ho nastaveny jen na adresach, kde mi chodi neco jen obcas.
A Ruštinu zvlada, ale offline ma problem s cestinou
xergic z IP 194.108.195.*** | 17.2.2005 15:28
Právě prohledávám pluginy pro Trillian a našel jsem kontrolu mailu jenom pro GMail... Ještě se po něčem podívám..
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 17.2.2005 16:20
Keď si to tak zoberieme, tak ICQ5 neprinieslo skoro nič nové
Čakal som, že to bude omnoho lepšie. Inak a tá Miranda je lepšia? O čo je lepšia a prečo?
xergic z IP 194.108.195.*** | 17.2.2005 16:40
ICQ5 má jednu zajímavou funkci - Push2Talk, ale v praxi se nedá moc využít
Miranda (a potažmo i jiné IM - Trillian, Gaim, SIM...) umí pracovat s více účty a hlavně s více typy protokolů - ICQ, MSN, IRC, AIM, Yahoo!, Jabber, Rendezvous... (tyhle aspoň umí Trillian, u ostatních nemám přehled)....
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 18.2.2005 22:38
#lama: Hmmm nice v i(c)@fe si byl uno, good. @ (c)o máš simtě z@ OS? D
S?
Prostě ICQ je podle mě nejlepší, p@č když něco pěkne vyp@dá t@k to má ůroveň. @ t@ky n@ mobil super věc. I když je pr@vd@, že je to soukromni(c)kej progr@m a mo(c) toho nepodporuje. Záleží j@k se ktomu post@víš, stejně je to rel@tivní. @ dál se k tomu vyj@dřov@t nebudu jelikož tudiž nýbrž @vš@k protože je to zbytečná prá(c)e stejně si budeš tvrdit svoje.
P.S. @ND n@ závěr jedno moudro "" Všechno je jinak! ""
P.S.2 Můj poslední vstup do pohádkového svět@ 1 @ 0, náš @n@logový je lepší, pošli babě skrs tohle cit! I prd přítely.
#lama z IP 62.245.79.*** | 19.2.2005 00:09
xergic z IP 194.108.195.*** | 19.2.2005 09:12
#lama: Kterou distribuci, smim-li se zeptat?
Zir(tamto kolecko)u: Existuje spousta jinych programu pro IM na mobilu. Staci hledat.
karelEL z IP 217.196.213.*** | 19.2.2005 12:32
jak zrusim to vyskakovani kdyz mi nekdo napise v tom pravem dolnim rohu, dycky se toho leknu, chci to vypnut,
plz help
nemo z IP 213.102.39.*** | 19.2.2005 12:59
míša z IP 81.19.33.*** | 20.2.2005 14:07
chtěla bych češtinu do icq 5 kde ji najdu? pls :-*
nevim z IP 212.158.134.*** | 21.2.2005 17:12
Čeština na ICQ z IP 213.29.29.*** | 21.2.2005 18:28
Čeština na ICQ (pozor jsou dvě věrze, placená a zadarmo:
http://www.parkoviste.koukej.info/viewtopic.php?t=69&start=15
miki z IP 85.160.67.*** | 22.2.2005 12:03
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 22.2.2005 22:01
#lama z IP 62.245.79.*** | 22.2.2005 22:34
frank kvitta z IP 213.226.210.*** | 23.2.2005 00:16
jan Farek z IP 193.179.245.*** | 23.2.2005 13:05
pošlete mi někdo češtinu do jcq5 dík
lucie.chrastinova z IP 84.244.121.*** | 23.2.2005 19:27
Ahoj Jakube,mám k Tobě jeden dotaz,ICQ5 používám a jsem spokojená,ale ráda bych si nainstalovala češtinu,proto Tě žádám o navedení jak na to??Zkoušela jsem hledat na netu a nikde jsem to nevyčetla....Předem děkuji a přeji pěkný den!!
Lucka.
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 24.2.2005 19:46
#lama z IP 62.245.79.*** | 24.2.2005 20:05
Zir°u: heh, instalovat 3 softy proto, abych mel podprumerny messenger, ktery umi jen jeden protokol a nema plug-iny.
Vivat:
su
yum install licq
// nebo
su
apt-get update
apt-get install licq
Mozno pouzit i Gaim, PIM, PSI apod...
xergic z IP 194.108.195.*** | 24.2.2005 21:03
Presne tak. Souhlasim s #lamou. Na Linuxu pouzivam Gaim (licq jsem jeste nezkousel), ve Windows Trillian. Gaim je opravdu skvely. ICQ je proti nemu orezavatko
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 25.2.2005 15:00
#lama: Co to pořád meleš, jaké softy jaké plug-iny ?
ICQ jede aj bez toho de vidět ze tomu ICQ fakt prd rozumíš, je to samotné ICQ,+ balíček CZ a případný blok reklam (jede to i bez toho ty chytro) a ty tvoje slavné plug-iny nepotřebuje pač tam jede všechno co poskytuje bez nich. Když budu chtít kontrolovat maily nebo dělat jiné blbiny plug-inama to řešit nebudu, použiju pořádný program přímo na to. Že umí jen jeden protokol to je možná pravda, s Trillianem sem se domluvil to mi stačí.
Že je ICQ téměř matka všech těchto komunikátorů to asi taky nevíš.
Že ICQ neznamená jenom název toho programu víš?
xergic: "Tvůj názor beru!" Ty aspon víš co to ICQ umí. Já sem nikumu nic nevyvracel, používejte si co chcete, každému svěčí jinší. Ale když sem někdo napíše bludy (#lama) kterým nejspíš nerozumí pač si to někde přečetl a dělá chytrého, ICQ nejspíš v chodu ani neviděl (navíc píše ,že mu nejede diky OS), NO TAK SE PROSTE OZVU!!! at si přečte příspěvek jm. Bubba a netrotluje porád
#lama z IP 62.245.79.*** | 25.2.2005 15:56
Zir°u: Nejsem debil, vim, ze to jede i bez toho, ale rikam, ze to je zbytecne slozite. Mno pluginy jsou sakra dulezite, jen se koukni na miranda-im.org a uvidis, co vsechno ICQ5 neumi. Jenze poradny program bere hodne ram.
Mno to je novinka, pouzival jsem asi rok ICQ 2003b nebo co to bylo a najednou tomu nerozumim. Spis bych rekl, ze nerozumis ty mne.
Nekdy zavitej do Linuxu, naucis se tam mnoho neznameho a jiste ti to prospeje...
xergic z IP 194.108.195.*** | 25.2.2005 15:57
Jo jo... Nenávist k ICQ u mě vznikla, když mi na mé (krásně uklizené) ploše udělalo dvě ikony, se kterýma nešlo nic dělat. Tak jsem ho dal pryč a vyzkoušel jsem až ICQ5... To mě teda vůbec nenadchlo a jak už jsem říkal, jediná funkce, kterou ostatní IM nemají (pokud vím) je Push2Talk. Ale ruku na srdce - kolikrát ji použijete?
fgjfjgf z IP 81.27.192.*** | 3.3.2005 12:21
a a o o j
floorman z IP 81.27.192.*** | 3.3.2005 12:51
Pod WIN XP Trillian rulez.
Pro kontrolu pošty ICQ? Proč?
Zničte MS Otlak a přejděte na Thunderbird nebo na The Bat.
kaczka z IP 160.218.229.*** | 4.3.2005 09:56
Měla jsem nainstalovanou verzi ICQ 2003b-3916. Včera se mi zřítil, tak jsem si nainstalovala ICQ5-2309. Mám dotaz. V původním ICQ jsem si mohla nastavovat melodie na příchozí, odchozí zprávy, na cokoliv. Teď u této verze příchozí zpráva ani nepípne a nevím, jestli se to dá někde nastavit. Díky moc za pomoc....
Martin z IP 81.0.253.*** | 5.3.2005 10:25
Ahoj Kaczko, mám stejný problém at to nastavim jak chci tak pípne ale jen občas...
PIKO z IP 80.188.14.*** | 6.3.2005 08:23
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 6.3.2005 18:47
Martin: Taky mi to pípá jenom občas, pač když už máš okno yprávy ke kontaktu v řádku tak tě neupozorní, když ale okno yprávy ke kontaktu zavřeš tak tě pak na novou upozorní.
kaczka: nastavuje se to tím klíčkem co je uprostřed smajlika a hystorie v okně ypráv pro kontakt proste tam co píšeš, tam nastavíš přehrát zvuk, ale já to mám česky takže původní název si nepamatuju. Taky je možnost že máš v nastavení blokovaný zvuk.
funny z IP 213.215.81.*** | 6.3.2005 21:09
no ICQ je dobry komunikator a ci uz je 1 2 3 4 alebo 5 to je jedno
Petule z IP 213.194.208.*** | 7.3.2005 15:50
Tarrynka z IP 194.212.43.*** | 8.3.2005 13:18
Martin z IP 62.240.168.*** | 9.3.2005 16:45
Mam trilian a muzu ho doporucit, jsem maximálně spokojenej, mimochodem naloadovaní icq, treba i 5ky je strasne zdlouhave, i kdyz je to moc pekne graficky vyreseny komunikator ma spoustu mezer a nedostatku, napr: sice ma push 2 talk ale tato funkce je u trilianu a myslim ze i MSN stara jak metuzalém.. a u ICQ to jde jen mezi 2ma,, Dále: ICQ se strááááššně dlouho načítáááááá, a ty reklamy co jsou jako adware jsou více než nechutný.. A ty fotky co běhaly už i ICQ 4ky, to byla taky jenom pseudo novinka, mohl bych to přirovnat k rychlovlakům v Čechách
Závěr: ICQ je solidní a pěkný prográmek, ale myslím, si že patří k lepšímu průměru, narozdíl od profi verze trilianu 3, na který si zběhlý uživatel může zjistit i IP uživatele se kterým si píše
Tomik z IP 194.108.195.*** | 11.3.2005 16:32
Hukot z IP 85.160.27.*** | 12.3.2005 12:08
Ať žije MSN
rovnou česky a skvělý
ba5tard z IP 82.209.39.*** | 13.3.2005 18:24
cestiny a plno doplnku k ICQ 5 na verzi 5.02 i 5.03 najdete na
www.myicq.cz v sekci DOWNLOAD
Zep z IP 212.96.178.*** | 14.3.2005 16:42
ba5tard z IP 82.209.39.*** | 16.3.2005 16:09
je tam tak akorat velke ho*no
Jenda z IP 82.209.19.*** | 20.3.2005 11:57
Jakube...ty seš fakt tlama, když mi furt někdo cpe reklamy do hlavy a ruzné zhovadilosti, tak si to aspoň je nemusí doma u PCčka odpustím. U Trillianu se nemusíš celé hodiny čumět na nějaké zvrhlé banery, které ti už lezou krkem...
simir z IP 213.29.24.*** | 24.3.2005 18:59
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 4.4.2005 18:06
Jenda: Co se sereš do Jakuba? Nauč se číst a hlavně psát.
Hentai z IP 213.151.217.*** | 8.4.2005 11:38
Hlboka myslienka: Naco je cloveku akykolvek IM, ked nema nikoho kto by mu poslal spravu alebo ked nema nikoho, komu by spravu poslal. A ked mate priatelov tak je uplne jedno aky IM pouzivate.
spider z IP 212.158.158.*** | 10.4.2005 13:52
Cau chtel jsem se zeptat jestly nevite kde stahnout skiny na icq 5.03 ? uz to hledam docela dlouho a porad nic ... predem dik za odpoved
xergic z IP 194.108.195.*** | 10.4.2005 14:41
Nejlepší skin pro ICQ je Trillian
y z IP 213.220.243.*** | 24.4.2005 21:12
CROAT z IP 83.131.22.*** | 29.7.2005 16:26
U GUYS SUCK. ARE U RETARTED OR YO'R YOUST DUMB?! WHY D'FUCK U HAVE TO MAKE CHECH OR SLOVAK VERSION OF ALL PROGRAMS?!?! NO U JUST SUCK BIG TIME. NO OFFENCE, I'AM 25% SLOVAK 25% CZECH AND 50% CROAT, BUT U AREN'T NORMAL. VIVA LA CROATIA, VIVA LA KARMA, VIVA LA COLONIA ! ! !
JANciJ z IP 84.47.42.*** | 2.8.2005 08:21
Neviem nac tu trepete blbosti, o tom, ze ICQ je na nic. Je to super program a uz ked niekde pisete E-mail, alebo s niekym komunikujete, pytaju si vase ICQ a nie ja neviem jakeho tripliana ci co...
Sa robite len velmi mudry... som rad ze mozte ukazat ako viete kritizovat, ale je Vam program na komunikaciu uplne na hovno, ked sa tam nemate s kym BAVIT!!!!
A na icq5 mate samozrejme chat, multichat, komunikacia cez mikrak atd... mne to staci asi som menej narocny, ale aspon mam s kym komunikovat! pretoze vsade kazdy pyta vase ICQ cislo a netrepte ze ste sa s tym nestretli, ak nie tak asi ani nekomunikujete cez internet
avril z IP 83.208.253.*** | 2.8.2005 22:35
kde si můžu stáhnout nové smallíky na icq
Fantastic z IP 85.160.2.*** | 12.8.2005 11:45
Lidi nevite kde najdete nejaky skiny na ICQ 5
Jakub z IP 85.207.23.*** | 14.8.2005 23:31
Jakub z IP 85.207.23.*** | 15.8.2005 16:41
QQ z IP 219.77.204.*** | 23.9.2005 15:28
QQ z IP 219.77.204.*** | 23.9.2005 15:28
erik z IP 84.42.227.*** | 25.9.2005 17:20
U_R_B_I_ z IP 82.208.13.*** | 1.10.2005 18:15
Hej lidi potřeboval bych poradit kde mam sehnat dobrý skiny pro icq 5.Dík
Jamorumba z IP 84.42.164.*** | 2.10.2005 15:14
dyž si stáhnu smajlíky, jak je dostanu do icq?vložím je do smiles?a mám je uložit jako bmp?
keyboo z IP 85.207.18.*** | 17.11.2005 21:14
Ahoj, já si myslím
Všechny kecálci maj co do sebe, já osobně bych jel Trillian,ale jsem na ICQ5, jinak bych jel Nějakou PRO verzi,ale ne přišel jsem na to co jinýho má xtraz. Protože to potřebuju. Třeba z toho jednou vyrostu a nebo budu mít i MSN, takže u mě vede Trillian... Mějte se...
Undertaker z IP 85.70.144.*** | 28.11.2005 23:47
ICQ 5 je BEST !!! A komu se to nelíbí tak at....
TOMeek z IP 85.207.27.*** | 3.12.2005 22:29
Já jedu ICQ 2003a se kde mám danej skin, takže 0 reklam.
Na ICQ5 sem nepresel kuli tem podelanejm reklamam.
Gardix z IP 81.19.34.*** | 4.12.2005 17:00
Dr.ik z IP 84.242.95.*** | 5.12.2005 20:53
mno přece já z IP 82.99.137.*** | 9.12.2005 12:59
@hooojík ... mě vůbec nejdou dát nový smajové do ICQ, už fakt newim co s tim
, i když je uožim do kompu a změnim umístění v menu, tak mi to stejně neunguje
newí někdo co s tim?
Jiro z IP 62.245.126.*** | 11.12.2005 15:41
A co ICQ 5.02?
fOrT m!nOr z IP 213.215.90.*** | 29.12.2005 10:32
lol.. na ?o si s?ahova? nové skiny do icq? imho sta?í ten 'cool' skin s nejakou nice farbou.. lebo ke? si stiahnem nový skin, tak tam treba zas bannerkiller a na to nemám náladu..
Zden?k z IP 85.160.87.*** | 30.12.2005 09:37
Scháním více smajlík?pro ICQ 5.04 Poradíte kde hledat??
manas z IP 83.208.164.*** | 1.1.2006 02:15
mirek z IP 212.71.147.*** | 1.1.2006 13:52
Neví n?kdo jak dostat do icq nové smajlíky?Dík
humanoidvani z IP 213.192.7.*** | 2.1.2006 16:02
pardal z IP 212.96.165.*** | 14.1.2006 23:22
Lidičky prosím,taky nemůžu sehnat smajlíky na ICQ 5.Poraďte
T.E.N.T.O z IP 84.47.43.*** | 24.1.2006 19:37
poradi mi niekto kde sa daju stiahnut smajle na icq 5?
Adam z IP 62.245.68.*** | 30.1.2006 12:05
http://gaim.sourceforge.net
kwikius z IP 88.212.31.*** | 2.2.2006 20:36
Ani ja neviem pridat novych smajlov do icq 5 co s tyM???
Koca z IP 213.192.22.*** | 4.2.2006 03:48
Nevim jestli to tady bylo receno nebo ne ale hlavni duvod proc nepouzivat icq 5 je jeho NAPROSTA NEZABEZPECENOST! Je to proste raj pro spamery a hafo viru...Miranda poskytuje 99,9% zabezpeceni... A zajimalo by me jestli lidi co pouzivaj ICQ zkusili Mirandu nebo Trillian....
Miky z IP 84.242.94.*** | 12.2.2006 22:34
lidi chtěl jsem se zeptat jak dam do icq5 nové smajlíky prosím napište mi odpověďi na mejla. Děkuji
Balrog z IP 194.108.127.*** | 13.2.2006 19:23
MIRANDA RULEZZZ
vyhazovák z IP 88.100.109.*** | 16.2.2006 22:17
Lidi, nepoužívejte ICQ. Zkuste Jabber
kája z IP 88.100.15.*** | 20.2.2006 18:40
Brooklyn z IP 217.73.24.*** | 7.3.2006 21:48
Zdravim.dajake smiliky do icq najdem kde????chce to daco stylove... dik
kurva z IP 85.135.71.*** | 28.3.2006 17:36
Dr.Fast z IP 88.212.0.*** | 9.4.2006 10:43
fero z IP 217.12.48.*** | 13.4.2006 10:49
finch7 z IP 217.119.114.*** | 20.4.2006 18:04
p858 z IP 195.250.136.*** | 7.5.2006 14:52
? daji se stahnout na icq5 novy smajlici?...
STALINnQo z IP 88.212.31.*** | 11.5.2006 21:39
BUDU nove smajliky na icq 5????????????????????????????,,
katka z IP 85.70.162.*** | 14.5.2006 21:38
fufajz z IP 217.75.213.*** | 16.5.2006 20:41
Wyvern z IP 83.240.39.*** | 7.6.2006 20:16
Poledni verze ICQ ktera stala za neco, byla 2003b PRO, nad dalsima verzema uz by clovek brecel...
Pozorovatel z IP 212.71.176.*** | 12.7.2006 11:16
Hele umi icq i blikani scrolllocku jako miranda nejak ?
Mne miranda prestala jit a pise ze uz ze stejneho PC je takovy uzivatel prihlasen a nepomohlo ani start zsystemu jineho harddisku s jinym oper.systemem. Tak mzuu pouzivat bud webve icq anebo original nejake, ale to neumi blikat na scrollocku, mirandy plugin byl super na tohle.
Pozorovatel z IP 212.71.176.*** | 12.7.2006 11:17
Hele umi icq i blikani scrolllocku jako miranda nejak ?
Mne miranda prestala jit a pise ze uz ze stejneho PC je takovy uzivatel prihlasen a nepomohlo ani start zsystemu jineho harddisku s jinym oper.systemem. Tak mzuu pouzivat bud webve icq anebo original nejake, ale to neumi blikat na scrollocku, mirandy plugin byl super na tohle.
Koca z IP 213.192.22.*** | 8.9.2006 02:23
Koca z IP 213.192.22.*** | 8.9.2006 02:24
sagi z IP 89.102.216.*** | 31.10.2006 14:19
kokot z IP 83.69.40.*** | 19.1.2007 16:03
kokot z IP 83.69.40.*** | 19.1.2007 16:04
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:54
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:55
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:55
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:55
ste tu snad vsichni uplne vypatlany az to neni mozny samy ! ani nevite co tu melete za sracky ! icq 5.1 si strcte do pedele ! je to jeden z nejhorsich klientu a vy ho tu chvalite jak nelepsiho klienta
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:56
ste tu snad vsichni uplne vypatlany az to neni mozny samy ! ani nevite co tu melete za sracky ! icq 5.1 si strcte do pedele ! lamy
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:56
ste tu snad vsichni uplne vypatlany az to neni mozny samy ! ani nevite co tu melete za sracky ! icq 5.1 si strcte do pedele ! lamy
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57
ste tu snad vsichni uplne vypatlany
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57
demence
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57
terezka z IP 62.40.70.*** | 5.3.2008 17:16
ahojik poradite mi nekdo jak stahnou icqzadarmo a bez virů jsem takova vtomhle nezkusena
terezka z IP 62.40.70.*** | 5.3.2008 17:16
ahojik poradite mi nekdo jak stahnou icqzadarmo a bez virů jsem takova vtomhle nezkusena
Mikač z IP 90.176.146.*** | 6.3.2008 17:19
Fucking icq !!!! Nejlepší a čím více mezi lidmi používanější je QIP sám ho používám a to co to umí neumí ani to posrané ICQ
banan-jakub-s z IP 88.101.127.*** | 7.3.2008 23:11
To Terezka: Stahuj.cz a zadat pro vyhledání QIP a pak nejnovější verzi stáhnout a instalovat
jsem lama nemám icq 6 z IP 88.102.189.*** | 20.3.2008 14:19
icq je opravdu pro nezkušené lidi, své místo si tedy najde(puberťáci, holčičky,...). Profíci používají Mirandu (možná QIP,ten jsem nezkoušel tak nevím)
banan-jakub-s z IP 88.101.127.*** | 22.3.2008 00:38
ICQ jsem užíval do verze 5,1. Šestky jsem se bránil - stačilo mi jednou vidět zhoršení oproti původní verzi. Poté jsem přešel na QIP. Jen je mi líto těch, kteří mají icq6 a chtějí abych jim něco poslal (QIP8020 -> ICQ6). Mají smůlu.