Kritika stránek

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 28. 7. 2004 v kategorii Kritika webů, přečteno: 21578×

Možná nestačí obyčejný odkaz do kritiky, pak přečtěte následující.

Kritiku stránek včetně screenshotu vložte ZDE.

Pokud chcete kritiku stránek, a nechcete vkládat screensthot, použíjte sekci kritika a zde v diskuzi vložte Vaší kritiku.¨

Diskuze dole, pod tímto článkem na této stránce, neslouží ke kritice.
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
pjotr z IP *** | 28.7.2004 17:56
. admin, takže si budeme môcť vybrať už aj pohľadom..?;)
scheni z IP *** | 28.7.2004 19:41
Jen me tak napadlo - co na to udelat formular? smajl
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 28.7.2004 19:43
ano udělám, akorát ale až si utřídím co tam vše chcete mít napsané
pjotr z IP *** | 28.7.2004 19:46
. myslím, že to chce čas, na ten formulár, ale je to dobrá myšlienka:)
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 28.7.2004 20:39
http://clanek.owebu.cz/kritika/
admin je tu pro vás smajl
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 28.7.2004 20:45
Lidi tam tam někdo dejte nějaký svůj web
no je to trošku těžší než pouze vložit URL, ale snad to zvládnete smajl
pjotr z IP *** | 28.7.2004 20:54
. ale keď môj už bol veľakrát okrútený na owebu.cz;).. ale skúsim
pjotr z IP *** | 28.7.2004 21:22
. tak som Ti skúsil poslať aj obrázok aj ten formulár;).. je to prvý pokus..?;)
kristina z IP *** | 1.8.2004 21:52
www.obchodyostrava.cz - seznam obchodů a služeb v Ostravě
hotentot z IP *** | 3.8.2004 17:22
toho se asi nedockate myslite ze je nekdo zvedavej na  krytyku a zrovna od vas?smajl
Honza z IP 146.102.104.*** | 20.8.2006 23:44
Muzete kouknout na tohle?
<a href="http://www.libor.sromek.cz/soudni-znalec/">Soudní znalec - Libor Šromek</a>  |
<a href="http://www.sromek.cz/">Jan Šromek - grafika a webdesign</a>  |
<a href="http://www.doucovani-matematiky.unas.cz">Doučování matematiky v Praze - matematika Praha</a> |
<a href="http://www.mezinami.com">Mezi námi - hudební skupina Bohumín</a>  |
<a href="http://www.fyzioterapeutka.cz">Fyzioterapeutka - rehabilitace a fyzioterapie Praha</a>  |
<a href="http://www.carwo.wz.cz">Opravy karosérií Wojaczek - Orlová</a>
Ali z IP 213.29.21.*** | 21.8.2006 12:06
Jestli máte chuť, zkuste mrknout na tyto stránky...

www.neuveritelnaodhaleni.zde.cz
Honza z IP 213.220.192.*** | 23.8.2006 13:32
Ali: pekne si to RIPnul, chybi tam jeste ty ilustrace .)
materfaker z IP *** | 1.8.2004 13:55
ahoj prosim pozrite si www.somax.sk/testy/ a pomozte mi. potrebujem
aby ten zeleny div(id=left) na lavej strane bol "natiahnuty" az dole po ten ruzovy div(id=footer).
Ako to spravim???
prosim o radu. dopredu dakujem.
pjotr z IP *** | 1.8.2004 13:56
. skús si dať height=100%
materfaker z IP *** | 1.8.2004 13:57
a este by ma zaujimalo z coho je vyratanych tych 70% pre modry div???
sak 30% + 70% = 100% ale nejak to tak nevyzera  smajl
pouzivam mozillu.
materfaker z IP *** | 1.8.2004 13:58
height: 100% nefunguje :((
pjotr z IP *** | 1.8.2004 13:58
. ak používaš position:relative, tak 70% ráta od pravého okraja zeleného divu po samý okraj celého dokumentu
materfaker z IP *** | 1.8.2004 14:02
s tym width: 30 + 70% je v pohode. ja som tam mal preklep :(((
materfaker z IP *** | 1.8.2004 14:04
preco aj ked div id=container ma definovany background: #000; tam nic cierne vidiet nie je???
soson z IP *** | 1.8.2004 17:59
to height:100% nejde asi preto lebo tam neni vidiet ani to cierne ????
Neskvik z IP *** | 8.8.2004 17:59
nevím zda se sem ještě podíváš, ale jednu radu pro tebe mám, ten blok id=foot přesuň do id=container a nastav mu pozadí na tu zelenou.
bla z IP *** | 3.8.2004 12:30
chyby spis kvuli reklamam
validator.w3.org/check?uri=www.owebu.cz
jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fwww.owebu.cz%2Fstyles%2Flayout.css&usermedium=all
...
zkuste si nacist v IE stranku ve zmensenym okne a pak zvetsit..... napr. cas u fora se ocitne nekde jinde :)
jinak to ujde, nic moc grafika, kompozice pekna :)
notfound z IP *** | 4.8.2004 19:45
nechapu, jak muze nevalidni web podavat informace o webdesignu...
pjotr z IP *** | 4.8.2004 19:46
. nehovorte mi prosím vás o validite owebu.cz, pretože nevalidnosť pramení z iného zdroja ako z autorovho kódu;)
. takých diskusií sa sem vôjde..
Mrazik z IP *** | 4.8.2004 19:47
Jo Grafika je nic mocsmajl
je horší zabezpečit validitu tam kde je vstup od uživatele, nebo mám všechny příspěvky, články a reklamu kontrolovat jestli náhodou je nevalidní
pjotr z IP *** | 4.8.2004 19:49
. Mrazik, a aká by podľa Teba bola lepšia..?;)
. čakám na odpoveď
ceflapoyd z IP *** | 4.8.2004 19:50
to Mrazik: podle mě ta grafika je dost dobrá..přehledná, fungující a líbivá(aspoň mě se líbí), co víc si přát?
Mrazik z IP *** | 4.8.2004 19:54
Tak se koukni na grafiku www.microsoft.com/isa smajl
meshuga z IP *** | 4.8.2004 19:55
Grafika...super.Nemenil bych. Jen to nacitani obsahu by chtelo zrychlit.smajl
pjotr z IP *** | 4.8.2004 19:58
. ja som sa nepýtal na iné stránky, ja som sa pýtal, Mrazik, ako by si Ty urobil dizajn owebu.cz..?;)
. stále čakám:))
. mne sa páči, pretože keď dizajn podlieha funkčnosti, je to vždy pekné:)
Mrazik z IP *** | 4.8.2004 20:44
Admine ted ti jdu poslat ty emotikony.smajl
ceflapoyd z IP *** | 6.8.2004 01:41
to Mrazik: nesmíš srovnávat web který uči jak dělat web a firmu která vydělává miliardy...souhlasim s PJOTRem owebu je goodovská stránka...
owebu využívá vlastní redakční systém, který jsem programoval asi týden, ale stále jej zlepšuji, kdyby tu byl nějaký rozpočet pak by to bylo o něčem jiném, ale udělám maximum pro zlepšení
steven 2 z IP *** | 7.9.2004 11:33
chci tu kritizovat tenle web smajl

myslim ze tu je co vychytavat... zabrousil sem poprve do vod php
a ucim se zde z vasich prispevku... diky za ne
ale na hovno je, ze vam tu proste chybi prechody mezi jednotlivejma lekcema..

sem na prvni lekci jo... a chci na druhou.. musim ze vratit spatky a as pak se tam dostanu... pri tom by stacil jednoduchy textovy odkaz "dalsi" "predchozi",  tak to je muj prispevek co se tyka funkcnosti
diky
scheni z IP *** | 7.9.2004 19:46
Admin: Hele, ja chapu ze je to tvuj web, stejne jako Banany, ale abych mel obrazek bananu na hlavni strance pres nazvy clanku a jejich popis to se me moc nezda...
spiderer z IP *** | 8.9.2004 00:27
scheni - to me taky ne. Myslim ze by to slo dat kamkoliv jinam aby se to nemichalo s obsahem ;-)
pjotr z IP *** | 8.9.2004 15:21
. ale aj tak sú tie banány zaujímavý reklamný ťah(aj zlá reklama je reklamasmajl)
spiderer z IP *** | 8.9.2004 16:08
Pjotr: Banany tam akorat rusi, myslim, ze to nikoho nepotesi kdyz se mu budou strkat odkazy pod nos tam, kde je nechce ani videt. Zla reklama zlou reklamou vzdycky zustane a podle toho bude prijimana..
pokud se nám podaří sehnat kontakty v oblasti reklamy, tak asi třeba Microsoft si nebude kupovat ikonu ale třeba ještě něco většího než je ten banán smajl
na druhou stranu zase budeme schopni dovolit si koupit seriály atd...
CZECH!!!!!!!!! z IP *** | 8.9.2004 16:43
to admin: Našli-li jste vyhovující program, napište nám
to CZECH: omlouvám se,ale nepochopil jsem
spiderer z IP *** | 8.9.2004 16:53
Admin - myslis ze je ziskas bananama pres clanky?? smajl
banáni jsou moji, ty za chvilku odstraním, to je moje reklama, je to věc co mě živí

to CZECH: omlouvám se,ale nepochopil jsem
spiderer z IP *** | 8.9.2004 18:04
oki, kdyztak to soupni nekam jinam, ale pres ty clanky mi to prijde nevhodny ;-)
CZECH z IP *** | 8.9.2004 18:30
to admin:No ja myslim ze by tam melo byt: Našli jste-li... nebo Pokud jste našli...
andula z IP *** | 8.9.2004 18:56
Ty banány přes články jsou schválně? Já jsem myslela, že je to nějaká chyba v pozicování smajl.
TAK jsem to opravil, díky
ania z IP 83.23.71.*** | 20.6.2005 22:22
smajl
po prvním návalu po kritice, rád bych upozornil že máte možnost dále posílat kritiku na své stránky, více info zde  http://www.owebu.cz/kritika/vypis.php?clanek=114
Fingarfae z IP *** | 6.8.2004 16:58
ono je to s tou tvorbou přez prázky asi trochu na štíru.Po prázkách se nezastavíš. :-))
spiderer z IP *** | 8.8.2004 01:20
Jsem zvedavej, ale rekl bych ze spis o prazdninach je casu dost.. nebo ne??
Fingarfae z IP *** | 8.8.2004 13:46
nevím,ale jestli jste si všimli tak se tu většina stálých členů z první dvacítky moc často nezastaila.Před tím tu byli denně.Jo zajímalo by mě jakou to tu má návštěvnost.
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 17.8.2004 00:26
smajl nebojte http://www.owebu.cz/kritika/vypis.php?clanek=114
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 24.8.2004 11:18
někdo na holení (kritiku)
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 31.8.2004 02:39
ještě jedna kritika v zásobě a zase tu mám volno, jinak nezapomeňte mi poslat screenshot webu !
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 31.8.2004 13:59
smajl  nezapomenout smajl
něco přihodit do kritiky
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 31.8.2004 13:59
zde http://clanek.owebu.cz/kritika/
Honza Mac z IP *** | 10.8.2004 16:21
Co říkáte na interhosting.cz ??
Má někdo zkušenosti s timto poskytovatelem ??
Díky za odpověď
Honza MAc z IP *** | 10.8.2004 16:24
http://www.interhosting.cz
Petr z IP *** | 10.8.2004 22:46
No tak já nevím, ale podle toho co píšou, tak jsou velmi slušní....
tajný z IP *** | 11.8.2004 04:10
http://www.vir.cz/prehled-sluzeb.asp versus  http://www.interhosting.cz/ smajl
ceflapoyd z IP *** | 10.8.2004 21:22
tak jsem tu zase, a prosim nešetřte mě fakt...trochu jsem to poupravil...
LINK-> www.ceflapoyd.borec.cz díksmajl
ceflapoyd z IP *** | 10.8.2004 21:22
když tak ještě bych potřeboval pomoct co s tou uvodní stránkou dík...
a o čem by ste chtěli web? smajl
viruzz z IP *** | 10.8.2004 21:31
nespadol ti na tie stranky granat? mam IE 5.0 a je to tam rozhadzane jak po nuklearnej vojne...
@llb_in z IP *** | 10.8.2004 21:41
Chtelo by to nejak sladit - stredni text konci a prava nabidka pokracuje - nejak mi to nesedi. Ale jinak dobry. Na www.paintballcobra.cz/ se ti to v Mozille asi rozpada -  hlavicka neni zarovnana na stred tak jak na tom obrazku na tve domovske strance. ... Jen rejpusmajl
@llb_in z IP *** | 10.8.2004 21:47
A v downloadu ti utika patickasmajl. Fakt jen rejpusmajl. Jsou prazdniny a muj znudenej mozek prestava pracovatsmajl. A kdyz zjistim ze za chvili budu muset do skoly tak smajl smajl smajl smajl
spiderer z IP *** | 10.8.2004 22:49
smajl Uvodni stranka naprosto o nicem !!!
smajl 738 chyb ve validatoru xhtml 1.1 ??? Pekny smajl
smajl CSS v dokumentu - font color atd sem nepatri - pises to v xhtml ! A tech stylu tady je sakra hodne - proto asi ty chyby.
ceflapoyd z IP *** | 10.8.2004 23:10
spidere:
no ty so jen kvuli tem tabulkam...jestli víš jak to udělat tak mi jen tak napiš jak by to mohlo bejt...jinak to je v pohodě...kdybyto tam nebylo...
a k ty uvodnmi strance dík žes mi poradil co tam mám dát...(asi to moc nepročítáš co?)
@llb_in: rejpej ješte víc...smajl
ty stránky co tam jsou ty sem dělal dřív to sem ještě nevěděl..to mám v tabulkách...i layout
ceflapoyd z IP *** | 10.8.2004 23:12
a to font color: toho jsem si nevšiml to je v menu(to jsem nedodělalsmajl )...
ceflapoyd z IP *** | 10.8.2004 23:21
nevíte někdo jak udělat scrollbar barevnej, ale aby byl validní?
jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.ceflapoyd.borec.cz%2Fstyle.css&usermedium=all <-LINK na validator css
spiderer z IP *** | 10.8.2004 23:46
ceflapoyd - proc to pises proboha natrikrat???

Chyby - kvuli tabulkam - mozna - zkus treba div layout tam nebudou ;-)

Uvod - To je na kazdem, ja uvodni stranky nesnasim - zvlast pokud jsou pouze kvuli reklame od WZ. Kdyz uz musi byt melo by na nich byt uvedeno co se na strance na kterou odkazuji nachazi a mely by mit nejakou zajimavou grafickou (mozna) strukturu aby navstevnika prilakaly.

Scrollbar nebude nikdy validni protoze to nepodporujou vsechny prohlizece - v IE je to standardni, v iopere to jde nastavit a nikde jinde to nebezi.. A mimo jine je to k nicemu ;-)
spiderer z IP *** | 10.8.2004 23:46
Jo jinak predchozi prispevky jsem neprocital a rovnou jsem hodnotil.. sorry smajl
viruzz z IP *** | 11.8.2004 09:19
barevnej scroolbar? smajl smajl
viruzz z IP *** | 11.8.2004 09:20
sorry, scrollbar. smajl
xergic z IP *** | 11.8.2004 10:38
Barevný scrollbar je akorát na dvě věci... Na nic a to, když potřebujete udělat nevalidní stránku s bílým pozadím bez scrollbaru smajl
viruzz z IP *** | 11.8.2004 12:05
jj smajl
spiderer z IP *** | 11.8.2004 12:48
Asi tak !!!
xergic z IP *** | 11.8.2004 13:00
No sám jsem to musel jednou použít na prezentaci na CD (teda musel..., chtěl jsem, aby to vypadalo lípsmajl )....

Ale je fakt, že se to někdy hodí
spiderer z IP *** | 11.8.2004 13:03
xergic -  proc? k cemu kdyz jde temer vsechno udelat pres div naformatovanej css. Musis brat ohled na to ze tvuj krasnej scrollbar uvidi jenom lidi s IE a ti co to maj nastaveny v opere a tech je sakra malo protoze to neni nastaveno standartne smajl a ti ostatni uvidi co?? Osklivej sedej blivajz.. Takze proc tohle resit?
ceflapoyd z IP *** | 11.8.2004 13:06
noa aby aspoň těch pár lídí to vidělo... to by sme si tu mohli projet i flash...taky ho dost lidi nemá, tak proč to resit? protože většina jo...smajl
xergic z IP *** | 11.8.2004 13:15
Spiderer: Psal jsem, že to byla prezentace na CD! Byla pro úzkou skupinu uživatelů, o které jsem věděl, že mají jen IE. Jinak vím, že to jde jinak, ale přišlo mi to zbytečné.
spiderer z IP *** | 11.8.2004 13:17
Takze za 1) Je to nevalidni, za 2) je to k hovnu a za 3) kdyz se dela stranka s flashovymi prvky tak se k nim dela alternativa (nebo by aspon mela) aby bezely i bez flashe smajl
spiderer z IP *** | 11.8.2004 13:18
To bys totiz moh rovnou udelat stranky ktery budou spravne fungovat jen v IE 6.0.2500.1000 s rozlisenim 1600x1200px s podporou flashe a javascriptu - a jak by to dopadlo?? Pro ty co by vse splnovaly dokonale a pro zbytek by z toho byl shit..
spiderer z IP *** | 11.8.2004 13:20
Tak jeste jednom pro xergic - tvoje zprava se mi tu objevila az kdyz jsem predchozi odeslal a nebo jsem si ji nevsimnul smajl Pokud to je udelano takhle tak to smysl ma a usetri to praci, jinak jsou jiny reseni smajl
xergic z IP *** | 11.8.2004 13:24
No právě kvůli ušetření práce jsem to tak udělal smajl
ceflapoyd z IP *** | 13.8.2004 12:12
a co teď?...co eště zlepšit? díky
LINK-> www.ceflapoyd.borec.cz
ceflapoyd z IP *** | 13.8.2004 12:14
tu přední stránku eště předělám to je jasný...nebo vypustim..nevíte někdo o dobry freehostingu s podporou php? a bez reklamy, třeba i zahraníční to je fuk?
AP z IP *** | 13.8.2004 16:33
Prokrista, co je to za div-úchylnou příšernost?!
Na tý stránce jsou jen čtyři části, co by si zasloužili být v divu - logo, menu, obsah a pravá strana (v té můžou být další divy pro každý čtvereček). Pokud každý článek bude vlastní div a věci jako patka a hlášky, tak mi to vychází na 15 divů. Nikoli na nějakých 80!
Když tu radili udělat to v divech, nemysleli nahradit každé <td> (<tr>, <table>,...) za <div>.
ceflapoyd z IP *** | 13.8.2004 19:25
pozdě...a takhle se mi to líbí...dal jsem si s tim práci...já jsem se tu ptal měl si mi odpovědět..po bitvě je každej generál...takže když udělám top v divu menu v divu to pravý menu v divu center v divu a patku v divu...
ty vnitřky můžou bejt v tabulkách?...
ceflapoyd z IP *** | 13.8.2004 20:05
jinak můžete vyzkoušet i www.ceflapoyd.tk
do adreasáče stačí napsat ceflapoyd.tk...smajl smajl
ceflapoyd z IP *** | 22.8.2004 17:40
jakto, že můžu hlasovaz vícekrát...s tim by něco chtělo udělat..(votravuju co?)smajl
pjotr z IP *** | 22.8.2004 17:43
. aj ja si myslím, že by to chcelo prerobiť na jednorázové hlasovanie, ale myslím, že admin má trochu inú robotu teraz, ako prerábať systém ankiet;)
. ale ak sa toho chytí, prečo nakoniec nie?;)
ceflapoyd z IP *** | 22.8.2004 18:58
jj
Wall z IP *** | 22.8.2004 20:39
skoda uz je to smajl4
sakra jsem mohl poradne nacvakat svuj nazor smajl
Fred z IP *** | 29.8.2004 19:17
Potřeboval by jsem nějaký soft na formátování kódu. Nechci ani Tidy ani Arachnophilii v javě. Perfektní byla stará Arachnophilie, ale ta se nedá nikde sehnat. Všude po netu jsou online nástroje na formátování php ale na html jsem nic nenašel. Nemáte někdo tip na nějaký freeware nebo online nástroj.
To Admin: Sorry, že to píšu sem nějak nemůžu najít ten správný formulář pro založení nové diskuse, projel jsem obě černý navigační lišty a nic ??
Fred z IP *** | 29.8.2004 19:31
Ještě upřesnění myslím např.
vstup před formátováním :
<table><tr><td>test</td></tr></table>
výstup po zformátování :
<table>
 <tr>
   <td>
   Test
   </td>
 </tr>
</table>
#lama z IP *** | 29.8.2004 20:01
A proc nechces Tidy? To je IMHO skvely nastroj.
Fred z IP *** | 29.8.2004 20:47
Občas něco přehazuje v kódu a blbě se to dohledává. Chci jeno zarovnávat.
Něco jako pokud je
><
zaměň za
>
<
a zároveň tabulátoruj tag otevírací a zavírací na stejnou pozici, něco jako DOM strom.
Možná to zkusím zbastlit v js, nevím ale zatím jak.
Na slayeroffice.com je document tree chart, když existuje tohle tak by to snad šlo.
Fred z IP *** | 29.8.2004 21:10
ještě je tady css optimizer, a ten taky zarovná a zmenší kód, tak snad to nějak příští týden zbastlím. flumpcakes.co.uk/css/optimiser/
AP z IP *** | 29.8.2004 21:51
Sloupec vlevo: "další rubriky", sekce "editory, soft" :)
Fred z IP *** | 30.8.2004 00:23
To AP : Tak nějak nechápu Váš příspěvek. Z html editorů tam je debilní 1st page obsahující po instalaci trojana, který se blíží slušnému editoru jen  v tzv. harcore mode, pak je tam PSpad, který na toto používá Tidy, které jsem nechtěl, a pak pochybný článek o PhPed od www.nusphere.com/ , který rozhodně není freeware. Tak prosím Vás neplácejte hovadiny a vyspěte se z toho.
AP z IP *** | 30.8.2004 14:24
Ne, pardon. Chtěl jsem tím říct, že ta vhodná rubrika není v černých lištách, ale vlevo.smajl
tomasek z IP *** | 31.8.2004 16:14
Pro vsechny chytraky co tady jen kritizujou a vysmivaji se: sprace.seznam.cz/index.fcgi?a=offer&ID=100205 Myslim ze vam utrhnou ruce,zkusenosti mate na rozdavani,tak toho vyuzijte.
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 31.8.2004 16:34
to nemá nic společného s webdesignem, program. atd..

jednou jak jsem ještě pracoval v jedný firmě, mi volali, ze seznamu asi 3x jestli necheme garantovaný zápis do seznamu za několik tisíc, tak jsem ji vysvětlitlil, že stránky jsou koncipovány, tak že na dvě klíčová slova jsme v googlo první a tudíž i na seznamu (protože ten google využívá) smajl
Mareček z IP *** | 4.9.2004 22:25
Tak tos je, admine, opravdu přečůral. A pro Tomáška. Někteří (třeba já) to dělají jenom ze zájmu, protože mají strach, že tak by se jim to znechutilosmajl
lidi copa nemáte weby do kritiy smajl
vložíte to zde clanek.owebu.cz/kritika/

Fingarfae z IP *** | 2.9.2004 10:39
taky se mi zdá že se to nějak zaseklo.
Fingarfae z IP *** | 2.9.2004 10:39
a nebo jsme moc tvrdí a už tu nechtějí nic dávat.
pjotr z IP *** | 2.9.2004 11:29
. nie, takýto stav si pamätám niekedy na začiatku júna, kedy nebolo asi týždeň čo kritizovať(len jedna dve stránky).. takže treba si počkať;))
spiderer z IP *** | 2.9.2004 23:05
Mame, ale zatim ne hotovy :-/ Vidim to na pristi tyden, bud pridam jeden nebo uz dva ;-)
Fingarfae z IP *** | 3.9.2004 13:37
jo už je jeden,ale ještě jsem ho nevyfotil a taky není umístěný na doméně,až tam bude tak to sem šoupnu.
pjotr z IP *** | 3.9.2004 13:39
. keď sa vrátim zo zápisu, tak budú nové fotky, tak azda sa nikto nenahnevá, keď to sem znova hodím;)
PVD z IP *** | 4.9.2004 13:24
Ja teda nevím, ale vy děláte 10 webů naráz? Tak to já jako studující nestíhám.. :-D
Ale už jsem dokončil úpravy Cossacks webu, takže to umístím na tento nový styl kritiky.
Jinak já = PVD = Admin webu Cossacks
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 10.9.2004 01:56
opět místo v kritice
Karel z IP *** | 2.9.2004 20:32
Zdravím vespolek,
nějakou chvíli už sem nakukuju a tak jsem trochu dělal na svých školních stránkách, protože už je chci taky předělat, tak to prosím na sweb.cz/KarelHrubes/ zkoukněte a dejte vědět, co a jak. Odkazy jsem smazal, původní umístění je na jiné adrese, jinak jsem to kontroloval u W3C, projel jsem to v Opeře, Mozille, ale nejvíc to jede v IE. Nejsem žádnej grafik, je to vidět, tak mi zkuste něco navrhnout.
Díky.
Zbyna z IP *** | 2.9.2004 20:55
tak rozhodně bych změnil to pozadi!!! to bije do oci... jinak je to celkem v pohode...
Zbyna z IP *** | 2.9.2004 20:57
myslím to modré;)!
spiderer z IP *** | 2.9.2004 23:17
Kod je ok, to je dobre, s grafikou by to chtelo pracovat, hlavicka je plna textu a nijak zajimava, script na vypis aktualniho casu mi prijde zbytecny, ale budiz. Modre pozadi se sem absolutne nehodi alespon ne v takovemto odstinu. Co se tyce toho pozadi u obsahu taky mi to neprijde jako nejstastnejsi volba. Obsah jeste chybi takze mi prijde zbytecny odkaz pridej do oblibenych kdyz je zde jediny funkcni ;-) Mozna kdyz se dodela grafika ze to bude lepsi ;-)
do kritiky vkládejte obrázek :
1/ vše malými písmeny
2/ formát gif,jpg,png
3/ jednoduchý název, třeba u domény jsem.blazen.cz tak jsemblazencz.gif
4/ a hlavně ten název vložte do formuláře clanek.owebu.cz/kritika
5/ a pošlete takto nazvaný obrázek mejlem info@owebu.cz
6/ maximální šířka 300px

a hlavně to posílejte
prosím vkládejte tam obrázek správně !
Prosím prosím prosím
nezapomínejte na to ! ! ! !

jinak díky za kritiky smajl
scheni z IP *** | 8.9.2004 10:22
a co takhle mit moznost vlozit ten obrazek rovnou do formulare, ze by se nekam uploadnul a oznacil jasne tak, ze bys vedel k cemu patri? To by myslim nemelo byt moc slozite... Navic by to treba bez nahledu neslo odeslat, takze by lidi na nej nezapominali
GOGI z IP *** | 5.9.2004 21:13
Tak do mě. Jsem začátečník. 1. web. Bude tam ještě obsah :) a odkaz pro ty co neradi flash:)). Děkuji všem
Dolphi z IP *** | 5.9.2004 21:31
Hmm, a co chceš kritizovat?smajl
Donar z IP *** | 5.9.2004 21:52
nechces sem dat adresu? :)
ceflapoyd z IP *** | 5.9.2004 21:54
nejspíš www.gogi.wz.cz ...
ceflapoyd z IP *** | 5.9.2004 21:58
nebo spíš určitě...ono stačí trochu zapátrat...
ceflapoyd z IP *** | 5.9.2004 22:01
články nefungujou...jinak to je celkem (vzhledově) pěkný..ale chtelo by to určitě udělat i bez flashe..nebude to tak těžký bude chvilička...
spiderer z IP *** | 5.9.2004 22:10
Jojo obsah, ale odkaz by se hodil! smajl
spiderer z IP *** | 5.9.2004 22:14
smajl Zajimava hlavicka a menu
smajl Kod - chybi DTD
smajl Nevyuzity CSS
smajl Chybi Title
smajl Krome designu hlavicky nicim nezaujme..
GOGI z IP *** | 6.9.2004 15:01
www.volny.cz/testtgpneu    OMLOUVAM SE:)))))))
Ruzza z IP *** | 6.9.2004 16:56
když sem ze zaplyma reprackama poprve nekam klikl tak sem nadletěl dva metry....jinak je to v pohodě
#lama z IP *** | 6.9.2004 17:30
LOL, bez flashe nemam menu, to je narez. Nejlepsi je hlaska: Optimalizovano pro MSIE4 :DD
Mareček z IP *** | 6.9.2004 17:39
#lama:Co se směješ??? Táta má ještě trojkusmajl
Aneta Nováková z IP *** | 7.9.2004 14:59
máte málo barevné stránky a nelíbí se mi tu vyblitý barvy je tu hrozně
in-spyder z IP *** | 7.9.2004 15:11
tak proc se lezes ?
ceflapoyd z IP *** | 7.9.2004 15:25
za to ty tvoje stránky jsou barevný (nejdou vůbes k sobě) až moc...
jestli máš zájem o omalovánky, jsem schopen dodat smajl

http://zs.kunzak.indos.cz/
doplnil bych si údaje, které jsou po tobě Aneto požadovány při vytváření té stránky v nějakém jako_word_editor

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">
<meta name="Author" content="pan ředitel">
<title>Zde vložte název školy</title>
<link rel=StyleSheet type="text/css" href="css.css">
</head>
gpsyy z IP 217.117.215.*** | 22.5.2006 20:36
smajl trapaci!!!!!smajl
querel z IP *** | 28.9.2004 18:24
Díky moc za kritiku, ale klidně pokračujte
pjotr z IP *** | 28.9.2004 18:25
. PVD, kritika neznamená, že je to len poukázanie na zlé stránky veci;) poukazuje aj na tie dobré, takže rozhodne bude čo kritizovaťsmajl
PVD z IP *** | 28.9.2004 18:39
pjotr: já viem.. :-D
já som to myslel ako chválu předem.. :-D
Cano z IP *** | 29.9.2004 07:32
:D...a cim se web bude zabyvat? :)...to je docela podstatna otazka, pokud chces kritizovat logo a neudas, oc se jedna.Mlekarny?
spiderer z IP *** | 29.9.2004 10:41
Zajimavy smajl
Honx z IP *** | 29.9.2004 13:47
Logo je jednoduchy a celkem zajimavy, ale na posouzeni musis rict k cemu ma vlastne patrit. Jinak se neda posoudit jestli se k tomu konkretnimu ucelu hodi.
querel z IP *** | 29.9.2004 13:55
Díky za kritiku, účel loga ještě nebudu prozrazovat, protože sem dám zhodnotit celej web, takže zatim díky moc smajl
spiderer z IP *** | 29.9.2004 14:19
ok :-)
PVD z IP *** | 29.9.2004 16:54
já jsemhodnotil logo jako takové, že se mi líbí. nevím, k čemu je, to je jasné že to je důležité kriterium.. ;-)
a už aby tu byla.. ;-)
spiderer z IP *** | 28.9.2004 20:57
Jo jo skoda ze to je zatim jen obrazek, vypada to zajimave a pekne ;-)
xergic z IP *** | 28.9.2004 20:59
Ty čáry v tom obrázku by to chtělo světlejší... Ale jinak dobrý
PVD z IP *** | 28.9.2004 21:01
nezdá se mi, že ty čáry by to chtělo světlejší.. mě se to teda takhle líbí.. ale to je můj názor..
Spiderer: souhlas.. skoda, že jen obrázek..
spiderer z IP *** | 28.9.2004 21:03
Prijde mi to trosku neprehledny, zmenil bych logo aby byla zvlast grafika a zvlast textova informace nebo aby to bylo alespon citelnejsi, zrusil bych ramy, pridal bych DTD a dlasi veci co k webu patri..
PVD z IP *** | 28.9.2004 21:07
aha.. ony tam jsou framy.. tak to potom jo..
druhý pohled: hlavička na celou šířku (1280x1024 je napravo hodně bíle)
upravit barby, menu jak jse psal do kategorii, hlavičku úplně změnit.. připadá mi taková obyčejná..
upravit písmo.. neřeknu jak přesně, ale nějak upravit.. ;-)
dál něco snad přidám.. ;-)
fieldi z IP *** | 28.9.2004 21:21
no mě se to líbí, až na to, že mám rozlišení 1024*768 a nevejde se mi to do okna (sice o kouséček, ale stejně...)
jo a tky sem teď zjistil že nevidim to horní menu, musim rolovat...
PVD z IP *** | 29.9.2004 16:23
to je možné.. jáý zase nahoře mám až moc prostoru při rozlišení 1280x1024.. smajl
spiderer z IP *** | 28.9.2004 21:05
Tak design me nijak zvlast neuchvatil, chtelo by to udelat nejakou jasnou stavbu stranky a doladit design.
PVD z IP *** | 28.9.2004 21:09
jasnou stavbu by to chtělo, ale já myslím, že je docela obyčejný ten design, ale dobrý.. mě osobně se tento styl obyčejnosti líbí.. ;-)
ale autor říkal, že pece ješte upraví..
in-spyder z IP *** | 29.9.2004 10:33
a tady vidime krasny stret nazoru: jednomu se tento design libi a druhemu ne, a tom to cele je, autor zjisti jaky lide maji na to nazor, a pak sam se rozhodne pro zmenu, takze DASH nenech se ovlivnit a rozhodni se sam. (ja jsem take ten ktery by radeji volil jinou barevnou kombinaci smajl )
PVD z IP *** | 29.9.2004 16:53
souhlas.. ať se autor rozhodne.. ;-)
dash z IP *** | 2.10.2004 13:54
no web som trosku viac zmenil... ;) Je nice! Co vy na to?

Naj ide pod IE...
PVD z IP *** | 3.10.2004 15:35
mno myslím, že je to lepší.. ale teďka bych myslím zapracoval na menu.. je trochu nevýrazné..
cache z IP *** | 7.10.2004 16:36
hmm.. ponure farby (preferujem "cierne na bielom"), absencia optimalizacie a vobec testovania na mozille - menu ti napriklad vobec nejde (neviem ako si robil tie csska, nebudem sa v tom hrabat, ale proste styly su odignorovane)
PVD z IP *** | 8.10.2004 17:16
pěkný nový obrázek, ale kdyžuž, tak ať na něj navazuje i to v pozadí textu..
a co to menu? nechceš upravovat?
dash z IP *** | 9.10.2004 12:52
ok, uz je aj menu upravene, aj obrazok iny. Tym obrazkom som iba zvyraznil moju myslienku...

Funguje aj v mozille aj v IE, aj v Opere, Konqueror... Absolutna kompatibilita.

Co hovorite na tu trosku novu zmenenu grafiku????
PVD z IP *** | 10.10.2004 19:57
mno tak trochu lepší.. ale odkazy základně barevně odděl, aby každý věděl, co je odkaz.
potom text přecejenom hůř čitelný (černý na tmavém pozadí)
kompatibila výborně.. smajl
jen ten obrázek by podle mě měl navazovat na to pozadí textu.. smajl
dash z IP *** | 10.10.2004 20:55
Mno... smajl
1. barevne odkaz neoddelim, je to grafika a hodi sa to tam, iba by to spatilo!
2. Text je citatelny dobre, aj sa tam hodi! Videl som to na viacerich monitoroch, ak sa ti to blbo cita, tak iba tebe ;)

3. TIETO DVE KRITIKY BY MA ANI TAK NESTVALI, ALE ABSOLUTNE SI NEPOCHOPIL CO CHCEL GRAFIK VYJADRIT, AKO MOZES PRISPIEVAT DO KRITIKY WEBU???

Len tak pre tvoju informaciu:

WEBdesign je umenie, predstavivost, mat napad! Krasa a cit! Grafik tymto VYJADRIL SPOJENIE DVOCH NAJPOUZIVANEJSICH VECI (ZIVLOV) V LUDSTVE!

1. PRIRODA
2. TECHNIKA

UZ CHAPES, V COM JE PODSTATA TEJ GRAFIKY??? Spojenie prirody a techniky, absolutne sa od seba odlisuju, mozu byt krasne... A toto je krase, priroda ako rieka a trava, s priblizenim na travu. Technika je budova a moderne tvary webu... Tymto, mna, grafik uplne dojal... Web je krasne zasadeny a pouzitelny, namam co dodat k tvojmu prispevku! Nemam slov. Ocividne si nepochopil, o co na designe ide...

Dash
PVD z IP *** | 11.10.2004 20:55
tak teďka moc nechápu, o co ti jde.. zaprvé ty jsi dělal grafiku, nebo kdo??
teďka, když jsi to takhle vysvětlil, tak chápu, co to má vyjadřovat, ale promiň, každej by to měl pochopit bez vysvětlení, ne?
mě se grafika líbí, ale jen jsem řekl, co by mohlo být.. jestli nechceš slyšet názor obyčejného návštěvníka, tak tos měl říct..
a prosím neurížej se kvůli tomu, že jsem řekl jen svůj osobní názor.. kritka je od toho, že ti několik lidí řekne názor.. ty si to pak přebereš a uděláš, co chceš.. když mi tedy řekneš, že pozadí nebudeš měnit, tak to už budu přehlížet a budu se soustředit na jiné věci..
takže sorry, ale snažil jsem se jen pomoct.. smajl
dash z IP *** | 11.10.2004 21:59
Ja sa nehnevam, ja som chcel iba pocut nazor profika, som myslel ze si to ty... smajl
Plaváček z IP *** | 12.10.2004 08:00
Pro Dash: jen tak pro tvou informaci - webdesign není umění, webdesign je řemeslo, jehož cílem je skloubit grafickou myšlenku s perfektní použitelností webových stránek. Což se tobě bohužel nepodařilo. Vezmu to popořadě a šetřit tě nebudu, protože nabízíš tvorbu webu za peníze a měl bys tedy jako správný profesionál respektovat základní zásady tvorby přístupného a použitelného webu.

1. zvolený kontrast barvy písma a pozadí je nedostatečný a spousta návštěvníků prostě nic nepřečte (a stačí málo - třeba více osvětlená místnost slunečním světlem, aby se text stal nečitelným). To je základní prohřešek proti pravidlům přístupnosti, kterou ještě podtrhuje nevhodně zvolený typ písma - kurzíva je obecně špatně čitelná a pro hlavní text webu je naprosto nevhodná (její místo je u citací, zdůraznění částí textu a podobně).

2. dalším základní chybou je NEODLIŠENÍ odkazů v hlavní textové části webu. Jak má obyčejný uživatel poznat co je odkaz a co ne? Mám rejdit myší po obrazovce a doufat, že nalezne, co autor umně ukryl?

3. grafický vzhled je vždy záležitostí subjektivní, nicméně i on musí splňovat některé podmínky - především musí být i průměrně vzdělanému zedníkovi jasné, co tím grafik chtěl říci. Bez tvého vysvětlení bych asi tápal a určitě by mě takto zvolený design neoslovil. Nehledě na fakt, že ta fotografie telefonujícího manažera, či kdo to je, je naprosto nevhodná a evidentně je tam proto, aby stránka něco obsahovala. Prostě zbytečný grafický prvek bez opodstatnění.

4. u profesionální mladé firmy bych očekával beztabulkový layout a výraznější využití stylů, než jenom pro definici vzhledu písma. Odkaz na návštěvní knihu vede do nového okna, aniž jsem na to upozorněn a navíc vypadá úplně jinak, než celý zbytek webu. To považuji za kritickou chybu a bohužel to také dokládá neschopnost nebo lenost autora nebo autorů (kteří chtějí svou práci prodávat, podotýkám) naprogramovat si návštěvní knihu vlastní.

5. obsah webu je absolutně k ničemu a kromě části referencí nepodává budoucímu zákazníkovi žádné informace, proč by se měl rozhodnout právě pro vás. Kromě bezva ceny, která je odkazem, na což jsem přišel až při bližším zkoumání zdrojového kodu. Ostatně, pro objednávku bych asi volil nějaký formulář a ne nutnost spouštět si emailového klienta a vypisovat adresu a vůbec všechno.

Suma sumárum - nejedná se ani náznakem o profesionální web a originální grafický nápad to nezachrání. Myslíte-li to s webdesignem vážně, doporučuji nákup slušné literatury, které je na trhu dostatek.

Odpusťte mi mou přísnost, ale kdo žádá peníze za svou práci, musí být profesionál a na takové designery mám velmi přísná měřítka.
dash z IP *** | 12.10.2004 14:31
Presne takto som si to predstavoval, ze ma niekto skritizuje... smajl Konecne niekto... Som rad, ze si priamy.

Pre tvoju informaciu, WEBdesign je umenim. Je to vlastne design, a samotny design je UMENIM! Myslis si ze nakreslit ciaru, alebo odfotit nieco umelecky, nieje umelecke? Tak to sa mylis... Predstav si to...

1. Urcite, ked bude viac osvetlena miestnost, tak sa mi bude svetlo odrazat, a neuvidim nic! Kurziva ma predstavovat to umenie, este k tomu je to tucna Verdana pismo, takze je to perfektne videt. Ale mate pravdu, mohol by som sa s pismom este pohrat...

2. Ten WEB nema linky!!! Iba menu, to je vsetko, nikto nepotrebuje nic viac, a vsetko ostatne muy bude zbytocne!

3. Tuto grafiku nema pochopit prumerny zednik, ale grafik. Po trosku uvazovani, urcite by na to prisiel... Stranka je navrhnuta skor graficky.

Co sa tyka toho managera. Manager dodava pocit istoty a profesionality na stranke... Asi ste to nepochopil, ako vacsinu stranky smajl

4. Ta kniha je nasa, ale nemame podporu PHP, uz sa to vybavuje... Uz to bude... Ale aj ja t povazujem za velikansku chybu.

5. Formular bude, ked bude PHP. Stranka je skor robena graficky, takze moc informacii tam nieje, este to prepracujeme.

Cital som asi najlepsiu knihu na trhu, WEBdesign - Nenutte uzivatele premyslet od STEVE KRUG... A vela inych knih. Nejedna se o prefesionalni web, to vim, ale ludi to viac laka... Je to take lakadlo smajl

Dakujem za kritiku! Urcite s tym neco porobim!
Plaváček z IP *** | 12.10.2004 15:16
Je vám ale jasné, že pokud jsem stránku nepochopil já, tak průměrný uživatel, který bude hledat webdesignerskou firmu si u vás práci neobjedná, protože princip toho manažera taky nepochopí? A nejen manažera. Protože se nikam nedokliká, neboť vy mu nedáte tu možnost. To pak rovnou na web napište - pozor, tohle je umělecké dílo, ne web. Pokud chcete webem procházet a nějaké informace se dozvědět, běžte jinam. Nepochopil jste dosud, že web nedělá grafika, ale informace a použitelnost. Pokud jste kniihu Stevea Kruga skutečně četl (ostatně i já ji mám doma), pak jste ji zřejmě nepochopil. Protože já na vašem webu MUSEL přemýšlet- co chtěl básník říci tím manažerem? kde jsou odkazy a proč nejsou podtržené. Proč se mi návštěvní kniha otvírá někde jinde a nefunguje mi tlačítko ZPÉT? já musel pořád přemýšlet, místo abych v klidu četl informace a rozhodl se pro vaši firmu.
in-spyder z IP *** | 12.10.2004 15:31
jen bych mel malou pripominku k tomu pismu kurzivou. Uz jsem zde take psal ze se kurziva na webu nepouziva nebo spise je nevhodna,  a jak spravne doplnil Plavacek pouziva se pouze jen na neco treba citace (i kdyz u tech by se mohly pouzivat radeji uvozovky) a jestli jste nekdy cetl nejakou knihu o webdesignu , tak tam to je take vetsinou napsane, a vymlouvat se na to ze to pusobi umelecky - to jste snad nemyslel vazne.

A s tim questbookem - ja jsem to hned skrtnul kdyz se me to otevrelo, protoze jsem si myslel ze to je zase nejaka reklama. Kdyz ho tedy nemate na svych strankach , tak proc tam radeji nedate jenom email , phone a az bude tak to tam doplnite
spiderer z IP *** | 12.10.2004 17:02
Dash - chtel jsi kritiku, nebo jsi chtel pochvalit ze je tvoje stranka to nejhezci co lze na internetu spatrit?? Asi jsi opravdu nepochopil podstatu webove stranky, protoze:

Normalni navstevnik (ne nekdo kdo se tvorbou stranek zabyva at uz vice ci mene) proste tvoji stranku nepochopi, bude dlouho hledat kde je odkaz, kde neni, bude mit problem precist nekontrastni text, dale na to ze na strance temer nic neni, alespon co se tyce obsahu mi prijde cca 88kB docela dost, kdyz prijde potencialni zakaznik ktery bude mit net pres modem, gprs atd atd tak bude muset cekat a to celkem dlouho a vetsinou se na cekani po chvili vykasle, kdyz vas bude chtit kontaktovat pak nejen ze mozna nepozna ze mail je odkaz protoze je stejnou barvou jako ostatni text ale marne bude hledat neco jako kontaktni formular aniz by si musel otevirat klienta ktereho stejne treba nema aktivniho. Kniha navstev uz je pak kapitola sama pro sebe, otevre se do noveho okna, je v jinem stylu nez stranka, neni jasne jak to funguje, inu na prispevek budete cekat asi marne..

Tot asi vse a jinak jak si zminil tu knihu od Steve Kruga, tak ta ma to co tobe na strankach chybi uz v nazvu - Nenutte uzivatele myslet.. a kdyz uz ma myslet, taky by mel myslet nad tim co mu na strance napises smajl
spiderer z IP *** | 12.10.2004 17:05
Jinak dle me je to asi takhle co se tyce onoho umeni:

Pokud delas stranky a vse co s designem souvisi pro zabavu a proto aby jsi nekomu dokazal co umis (coz se hodi predevsim na ten design, protoze tvorba stranek by mela mit urcita specifika ktera "prilisne kreativnosti" zamezi) tak potom to je umeni, pokud se chces zivit tvorbou stranek je to remeslo jak pise Plavacek smajl
Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 19:55
od doby co jsem tu psal naposled již utekla kupa času a koukám že sis vzal naše ray k srdci,graficky je to opravdu dost podařené,jen mi vadí(můj osobní názor) že si zase dal docela dost tmavé pozadí a černý text a už před tím tu kdosi říkal že kurziva v tom není moc výrazná.pokud by se ti povedlo místo toho šedého filmu nad tím obrázkem dát trochu světlejší(trochu víc,ale ne bílý) tak by to podle mě mohlo vyniknout.
Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 19:59
ještě jedna věc,moc dlouhý title,mělo by to být vjecné a ne že tam je informace o deseti věcech,třeba Mikeb.sk je tam naprosto zbytečně.Dej tam něco co se tam vleze i v opeře.Třeba jen Dash dizajn a ty kecy si pak uživatel přečte stejně na stránkách,ještě jedna věc,občas se title používá jako navigace př: Dash dizajn|Ponuka .
spiderer z IP *** | 12.10.2004 20:03
Fingarfae - vjecné !!! toto snad ne-e smajl smajl
Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 20:42
tak co bys tam chtěl mit??
spiderer z IP *** | 12.10.2004 20:52
Fingarfae - radsi věcné - myslim ze cestina by se nemusela takhle pitvorit smajl
Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 22:28
sice jsem měl z češtiny nakonec 2(matura) ale i tak na to kašlu.Snad příště bichom smajl se moly smajl polepšyt smajl.
spiderer z IP *** | 12.10.2004 22:36
ok smajl
dash z IP *** | 13.10.2004 21:58
ok, uz som to zmenil na vase predstavy, okrem tych vasich nazorov. Co vy na to???
Fingarfae z IP *** | 13.10.2004 22:25
kde se ti ztratila patička??
dash z IP *** | 13.10.2004 22:29
je tam...

dash z IP *** | 13.10.2004 22:29
ten (C) tam to spatil, a paticka wed tam je...




dash z IP *** | 15.10.2004 15:12
??? Kde ste ???
smajl
Kadlec.Mat z IP *** | 27.10.2004 08:41
Dash> v čem si dělal ty www? Sou teď fakt perfekt!  http://www.matthewsweb.wz.cz podívej se na moje sou nic moc a rád bych tvou kritiku jelikož dělaáš webdesign!! Sou příšerný co?
Petr z IP *** | 29.9.2004 00:18
Adresa je www.topstyle.wz.cz dekuji moc
PVD z IP *** | 29.9.2004 16:35
na první pohled dobrý.. více nestíhám.. ;-)
pěkný docela design.. myslím, že skoro žádná chyba.. ale nevím, fakt nemám čas na to kouknout pořádně.. ;-)
Mareček z IP *** | 29.9.2004 17:00
pěkný design, škoda jen té reklamy Je vidět, že máš o určitém vzhledu představy......I po programové stránce je to v pořádku, akorát jsou místy málo využité kaskády
Petr z IP *** | 29.9.2004 21:57
REklama je peklo, ale to se brzy zmeni. Jinak nevite nekdo jak nejlepe zoptimalizovat ty obrazky te galerie ve flashi pro pomale pripojeni?smajl
Mareček z IP *** | 29.9.2004 22:05
Ale vždyť to zas tak velký není....mám 64kový připojení a nedělá mi to většího problému
ceflapoyd z IP *** | 29.9.2004 22:06
neělejto ve flashi...a jak si myslel "ale to se brzy zmeni"....?smajl
ceflapoyd z IP *** | 29.9.2004 22:07
jo jinak ke stránkámsmajl celkem pěkný...možná bych tu reklamu jen hodil na pořád dolů...vypadalo by to možná líp...smajl
PVD z IP *** | 30.9.2004 19:53
myslím, že paráda.. menu trochu zužit. . je to zbytečné..
Flash je pohoda, ale pokud není potřeba, tak ho nepoužívej.. ;-)
jinak asi chceš doménu, takže reklama netřeba řešit.. tudíž velmi dobré..
Mara z IP *** | 5.10.2004 09:09
Jde to, ale je to nahoda, ze mi to az prilis pripomina web www.thehairstyler.com ? . No a pak samozrejme ty reklamy.
Streetboy z IP *** | 5.10.2004 19:57
Mara: to ano smajl
PVD z IP *** | 5.10.2004 21:23
mno tak sorry, ale kromě hlavičk je to trochu o něčem jiném.. smajl
ale inspirace je taky někdy potřeba.. smajl
Kalabek.M z IP *** | 3.10.2004 18:29
Jednou jsem si zakecal na lide.cz.

Deerdeep udělal kritiku na moje stránky. Tak já udělám na jeho stránky a hlavně na chat.

deerdeep: Kalabek.M: CHA CHA CHA ty seš ten největší debil světa !!!
certik156: deerdeep: hele, KONCI
Kalabek.M: Brzdi nebo tě budu muset vykopnout!!!!!
iqweer: certik156: omlouvám se
certik156: mam to, iqweer a deerdeep jsou dve samy osoby, prave si splet nick
certik156: iqweer: jo, ja jsem to male.....to velke je jista Yvetta....
certik156:
certik156: iqweer: a jestli chces osobni stranka pro kritiku : www.pavouk1.wz.cz/web
deerdeep: cože já a iqweer
iqweer: že by Blanarovičová
certik156: deerdeep: jo, ty a iqweer.....prave sis spletl nick, a napsal jsi mi "omlouvám se" když jsem to "konci" psal jinemu nicku
certik156: iqweer: nejak tak....
Kalabek.M: Iqweer a deerdeep vy jste ta stejná osoba tomu nesměl uniknout TEXT pro kritiku stránek.
smajl smajl
ferka z IP *** | 3.10.2004 18:35
Prosim tě netrapči tady, mi jsme viděli tvůj web a takhle do naší komunity nezapadneš
querel z IP *** | 3.10.2004 18:45
moje řeč, chlape místo toho abys tady takhle bezduše kecal jdi se učit HTML a neber si to taksmajl
makynam.45 z IP 194.228.93.*** | 14.3.2005 12:53
čau jak se máš?
j z IP 83.71.80.*** | 14.3.2005 13:40
a jeste rekni ze te boli zub, tlaci bota, mas rymu a hemeroidy
vfr z IP 212.71.184.*** | 20.4.2005 13:07
smajl
s z IP 217.75.210.*** | 21.4.2005 18:50


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel čtyři a tři