PVD z IP *** | 28.9.2004 21:09
jasnou stavbu by to chtělo, ale já myslím, že je docela obyčejný ten design, ale dobrý.. mě osobně se tento styl obyčejnosti líbí.. ;-)
ale autor říkal, že pece ješte upraví..
in-spyder z IP *** | 29.9.2004 10:33
a tady vidime krasny stret nazoru: jednomu se tento design libi a druhemu ne, a tom to cele je, autor zjisti jaky lide maji na to nazor, a pak sam se rozhodne pro zmenu, takze DASH nenech se ovlivnit a rozhodni se sam. (ja jsem take ten ktery by radeji volil jinou barevnou kombinaci

)
PVD z IP *** | 29.9.2004 16:53
souhlas.. ať se autor rozhodne.. ;-)
dash z IP *** | 2.10.2004 13:54
no web som trosku viac zmenil... ;) Je nice! Co vy na to?
Naj ide pod IE...
PVD z IP *** | 3.10.2004 15:35
mno myslím, že je to lepší.. ale teďka bych myslím zapracoval na menu.. je trochu nevýrazné..
cache z IP *** | 7.10.2004 16:36
hmm.. ponure farby (preferujem "cierne na bielom"), absencia optimalizacie a vobec testovania na mozille - menu ti napriklad vobec nejde (neviem ako si robil tie csska, nebudem sa v tom hrabat, ale proste styly su odignorovane)
PVD z IP *** | 8.10.2004 17:16
pěkný nový obrázek, ale kdyžuž, tak ať na něj navazuje i to v pozadí textu..
a co to menu? nechceš upravovat?
dash z IP *** | 9.10.2004 12:52
ok, uz je aj menu upravene, aj obrazok iny. Tym obrazkom som iba zvyraznil moju myslienku...
Funguje aj v mozille aj v IE, aj v Opere, Konqueror... Absolutna kompatibilita.
Co hovorite na tu trosku novu zmenenu grafiku????
PVD z IP *** | 10.10.2004 19:57
mno tak trochu lepší.. ale odkazy základně barevně odděl, aby každý věděl, co je odkaz.
potom text přecejenom hůř čitelný (černý na tmavém pozadí)
kompatibila výborně..
jen ten obrázek by podle mě měl navazovat na to pozadí textu..

dash z IP *** | 10.10.2004 20:55
Mno...
1. barevne odkaz neoddelim, je to grafika a hodi sa to tam, iba by to spatilo!
2. Text je citatelny dobre, aj sa tam hodi! Videl som to na viacerich monitoroch, ak sa ti to blbo cita, tak iba tebe ;)
3. TIETO DVE KRITIKY BY MA ANI TAK NESTVALI, ALE ABSOLUTNE SI NEPOCHOPIL CO CHCEL GRAFIK VYJADRIT, AKO MOZES PRISPIEVAT DO KRITIKY WEBU???
Len tak pre tvoju informaciu:
WEBdesign je umenie, predstavivost, mat napad! Krasa a cit! Grafik tymto VYJADRIL SPOJENIE DVOCH NAJPOUZIVANEJSICH VECI (ZIVLOV) V LUDSTVE!
1. PRIRODA
2. TECHNIKA
UZ CHAPES, V COM JE PODSTATA TEJ GRAFIKY??? Spojenie prirody a techniky, absolutne sa od seba odlisuju, mozu byt krasne... A toto je krase, priroda ako rieka a trava, s priblizenim na travu. Technika je budova a moderne tvary webu... Tymto, mna, grafik uplne dojal... Web je krasne zasadeny a pouzitelny, namam co dodat k tvojmu prispevku! Nemam slov. Ocividne si nepochopil, o co na designe ide...
Dash
PVD z IP *** | 11.10.2004 20:55
tak teďka moc nechápu, o co ti jde.. zaprvé ty jsi dělal grafiku, nebo kdo??
teďka, když jsi to takhle vysvětlil, tak chápu, co to má vyjadřovat, ale promiň, každej by to měl pochopit bez vysvětlení, ne?
mě se grafika líbí, ale jen jsem řekl, co by mohlo být.. jestli nechceš slyšet názor obyčejného návštěvníka, tak tos měl říct..
a prosím neurížej se kvůli tomu, že jsem řekl jen svůj osobní názor.. kritka je od toho, že ti několik lidí řekne názor.. ty si to pak přebereš a uděláš, co chceš.. když mi tedy řekneš, že pozadí nebudeš měnit, tak to už budu přehlížet a budu se soustředit na jiné věci..
takže sorry, ale snažil jsem se jen pomoct..

dash z IP *** | 11.10.2004 21:59
Ja sa nehnevam, ja som chcel iba pocut nazor profika, som myslel ze si to ty...
Plaváček z IP *** | 12.10.2004 08:00
Pro Dash: jen tak pro tvou informaci - webdesign není umění, webdesign je řemeslo, jehož cílem je skloubit grafickou myšlenku s perfektní použitelností webových stránek. Což se tobě bohužel nepodařilo. Vezmu to popořadě a šetřit tě nebudu, protože nabízíš tvorbu webu za peníze a měl bys tedy jako správný profesionál respektovat základní zásady tvorby přístupného a použitelného webu.
1. zvolený kontrast barvy písma a pozadí je nedostatečný a spousta návštěvníků prostě nic nepřečte (a stačí málo - třeba více osvětlená místnost slunečním světlem, aby se text stal nečitelným). To je základní prohřešek proti pravidlům přístupnosti, kterou ještě podtrhuje nevhodně zvolený typ písma - kurzíva je obecně špatně čitelná a pro hlavní text webu je naprosto nevhodná (její místo je u citací, zdůraznění částí textu a podobně).
2. dalším základní chybou je NEODLIŠENÍ odkazů v hlavní textové části webu. Jak má obyčejný uživatel poznat co je odkaz a co ne? Mám rejdit myší po obrazovce a doufat, že nalezne, co autor umně ukryl?
3. grafický vzhled je vždy záležitostí subjektivní, nicméně i on musí splňovat některé podmínky - především musí být i průměrně vzdělanému zedníkovi jasné, co tím grafik chtěl říci. Bez tvého vysvětlení bych asi tápal a určitě by mě takto zvolený design neoslovil. Nehledě na fakt, že ta fotografie telefonujícího manažera, či kdo to je, je naprosto nevhodná a evidentně je tam proto, aby stránka něco obsahovala. Prostě zbytečný grafický prvek bez opodstatnění.
4. u profesionální mladé firmy bych očekával beztabulkový layout a výraznější využití stylů, než jenom pro definici vzhledu písma. Odkaz na návštěvní knihu vede do nového okna, aniž jsem na to upozorněn a navíc vypadá úplně jinak, než celý zbytek webu. To považuji za kritickou chybu a bohužel to také dokládá neschopnost nebo lenost autora nebo autorů (kteří chtějí svou práci prodávat, podotýkám) naprogramovat si návštěvní knihu vlastní.
5. obsah webu je absolutně k ničemu a kromě části referencí nepodává budoucímu zákazníkovi žádné informace, proč by se měl rozhodnout právě pro vás. Kromě bezva ceny, která je odkazem, na což jsem přišel až při bližším zkoumání zdrojového kodu. Ostatně, pro objednávku bych asi volil nějaký formulář a ne nutnost spouštět si emailového klienta a vypisovat adresu a vůbec všechno.
Suma sumárum - nejedná se ani náznakem o profesionální web a originální grafický nápad to nezachrání. Myslíte-li to s webdesignem vážně, doporučuji nákup slušné literatury, které je na trhu dostatek.
Odpusťte mi mou přísnost, ale kdo žádá peníze za svou práci, musí být profesionál a na takové designery mám velmi přísná měřítka.
dash z IP *** | 12.10.2004 14:31
Presne takto som si to predstavoval, ze ma niekto skritizuje...

Konecne niekto... Som rad, ze si priamy.
Pre tvoju informaciu, WEBdesign je umenim. Je to vlastne design, a samotny design je UMENIM! Myslis si ze nakreslit ciaru, alebo odfotit nieco umelecky, nieje umelecke? Tak to sa mylis... Predstav si to...
1. Urcite, ked bude viac osvetlena miestnost, tak sa mi bude svetlo odrazat, a neuvidim nic! Kurziva ma predstavovat to umenie, este k tomu je to tucna Verdana pismo, takze je to perfektne videt. Ale mate pravdu, mohol by som sa s pismom este pohrat...
2. Ten WEB nema linky!!! Iba menu, to je vsetko, nikto nepotrebuje nic viac, a vsetko ostatne muy bude zbytocne!
3. Tuto grafiku nema pochopit prumerny zednik, ale grafik. Po trosku uvazovani, urcite by na to prisiel... Stranka je navrhnuta skor graficky.
Co sa tyka toho managera. Manager dodava pocit istoty a profesionality na stranke... Asi ste to nepochopil, ako vacsinu stranky
4. Ta kniha je nasa, ale nemame podporu PHP, uz sa to vybavuje... Uz to bude... Ale aj ja t povazujem za velikansku chybu.
5. Formular bude, ked bude PHP. Stranka je skor robena graficky, takze moc informacii tam nieje, este to prepracujeme.
Cital som asi najlepsiu knihu na trhu, WEBdesign - Nenutte uzivatele premyslet od STEVE KRUG... A vela inych knih. Nejedna se o prefesionalni web, to vim, ale ludi to viac laka... Je to take lakadlo
Dakujem za kritiku! Urcite s tym neco porobim!
Plaváček z IP *** | 12.10.2004 15:16
Je vám ale jasné, že pokud jsem stránku nepochopil já, tak průměrný uživatel, který bude hledat webdesignerskou firmu si u vás práci neobjedná, protože princip toho manažera taky nepochopí? A nejen manažera. Protože se nikam nedokliká, neboť vy mu nedáte tu možnost. To pak rovnou na web napište - pozor, tohle je umělecké dílo, ne web. Pokud chcete webem procházet a nějaké informace se dozvědět, běžte jinam. Nepochopil jste dosud, že web nedělá grafika, ale informace a použitelnost. Pokud jste kniihu Stevea Kruga skutečně četl (ostatně i já ji mám doma), pak jste ji zřejmě nepochopil. Protože já na vašem webu MUSEL přemýšlet- co chtěl básník říci tím manažerem? kde jsou odkazy a proč nejsou podtržené. Proč se mi návštěvní kniha otvírá někde jinde a nefunguje mi tlačítko ZPÉT? já musel pořád přemýšlet, místo abych v klidu četl informace a rozhodl se pro vaši firmu.
in-spyder z IP *** | 12.10.2004 15:31
jen bych mel malou pripominku k tomu pismu kurzivou. Uz jsem zde take psal ze se kurziva na webu nepouziva nebo spise je nevhodna, a jak spravne doplnil Plavacek pouziva se pouze jen na neco treba citace (i kdyz u tech by se mohly pouzivat radeji uvozovky) a jestli jste nekdy cetl nejakou knihu o webdesignu , tak tam to je take vetsinou napsane, a vymlouvat se na to ze to pusobi umelecky - to jste snad nemyslel vazne.
A s tim questbookem - ja jsem to hned skrtnul kdyz se me to otevrelo, protoze jsem si myslel ze to je zase nejaka reklama. Kdyz ho tedy nemate na svych strankach , tak proc tam radeji nedate jenom email , phone a az bude tak to tam doplnite
spiderer z IP *** | 12.10.2004 17:02
Dash - chtel jsi kritiku, nebo jsi chtel pochvalit ze je tvoje stranka to nejhezci co lze na internetu spatrit?? Asi jsi opravdu nepochopil podstatu webove stranky, protoze:
Normalni navstevnik (ne nekdo kdo se tvorbou stranek zabyva at uz vice ci mene) proste tvoji stranku nepochopi, bude dlouho hledat kde je odkaz, kde neni, bude mit problem precist nekontrastni text, dale na to ze na strance temer nic neni, alespon co se tyce obsahu mi prijde cca 88kB docela dost, kdyz prijde potencialni zakaznik ktery bude mit net pres modem, gprs atd atd tak bude muset cekat a to celkem dlouho a vetsinou se na cekani po chvili vykasle, kdyz vas bude chtit kontaktovat pak nejen ze mozna nepozna ze mail je odkaz protoze je stejnou barvou jako ostatni text ale marne bude hledat neco jako kontaktni formular aniz by si musel otevirat klienta ktereho stejne treba nema aktivniho. Kniha navstev uz je pak kapitola sama pro sebe, otevre se do noveho okna, je v jinem stylu nez stranka, neni jasne jak to funguje, inu na prispevek budete cekat asi marne..
Tot asi vse a jinak jak si zminil tu knihu od Steve Kruga, tak ta ma to co tobe na strankach chybi uz v nazvu - Nenutte uzivatele myslet.. a kdyz uz ma myslet, taky by mel myslet nad tim co mu na strance napises

spiderer z IP *** | 12.10.2004 17:05
Jinak dle me je to asi takhle co se tyce onoho umeni:
Pokud delas stranky a vse co s designem souvisi pro zabavu a proto aby jsi nekomu dokazal co umis (coz se hodi predevsim na ten design, protoze tvorba stranek by mela mit urcita specifika ktera "prilisne kreativnosti" zamezi) tak potom to je umeni, pokud se chces zivit tvorbou stranek je to remeslo jak pise Plavacek
Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 19:55
od doby co jsem tu psal naposled již utekla kupa času a koukám že sis vzal naše ray k srdci,graficky je to opravdu dost podařené,jen mi vadí(můj osobní názor) že si zase dal docela dost tmavé pozadí a černý text a už před tím tu kdosi říkal že kurziva v tom není moc výrazná.pokud by se ti povedlo místo toho šedého filmu nad tím obrázkem dát trochu světlejší(trochu víc,ale ne bílý) tak by to podle mě mohlo vyniknout.
Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 19:59
ještě jedna věc,moc dlouhý title,mělo by to být vjecné a ne že tam je informace o deseti věcech,třeba Mikeb.sk je tam naprosto zbytečně.Dej tam něco co se tam vleze i v opeře.Třeba jen Dash dizajn a ty kecy si pak uživatel přečte stejně na stránkách,ještě jedna věc,občas se title používá jako navigace př: Dash dizajn|Ponuka .
spiderer z IP *** | 12.10.2004 20:03
Fingarfae - vjecné !!! toto snad ne-e
Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 20:42
tak co bys tam chtěl mit??
spiderer z IP *** | 12.10.2004 20:52
Fingarfae - radsi věcné - myslim ze cestina by se nemusela takhle pitvorit

Fingarfae z IP *** | 12.10.2004 22:28
sice jsem měl z češtiny nakonec 2(matura) ale i tak na to kašlu.Snad příště bichom

se moly

polepšyt

.
spiderer z IP *** | 12.10.2004 22:36
ok

dash z IP *** | 13.10.2004 21:58
ok, uz som to zmenil na vase predstavy, okrem tych vasich nazorov. Co vy na to???
Fingarfae z IP *** | 13.10.2004 22:25
kde se ti ztratila patička??
dash z IP *** | 13.10.2004 22:29
dash z IP *** | 13.10.2004 22:29
ten (C) tam to spatil, a paticka wed tam je...
dash z IP *** | 15.10.2004 15:12
??? Kde ste ???
Kadlec.Mat z IP *** | 27.10.2004 08:41
Dash> v čem si dělal ty www? Sou teď fakt perfekt! http://www.matthewsweb.wz.cz podívej se na moje sou nic moc a rád bych tvou kritiku jelikož dělaáš webdesign!! Sou příšerný co?
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:00
http://www.mobilycz.cz
Na ten web by se hodil nějakej hover efekt.
Do zdroje by se možná hodilo DTD a celkově mi zdroj přijde nepřehlednej, skoro jako z Front Page.
Jinak logo je celkem pěkný.
U vzhledu a rozestavění stránek sem ani nic extra nečekal, kdž je to e-shop.
Když se chci zaregistrovat tak stačí dát pokračování a bez jakýho koliv upozornění tam naskočí další obrazovka jako kdybych vyplnil nějaký údaje, a ještě ke všemu když to chci celý zopakovat a dal znovu pokračovat tak mi to napsalo že tenhle uživatel již existuje, celkem zajímavá registrace.
xergic z IP *** | 30.12.2004 18:07
No nějaký hover efekt by opravdu neuškodil...
Jo FP teda generuje o dost horší věci než je tohle. Ono je to taky tím, že se to tahá z databáze.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:11
No ja bych tam taky rad mel naky hover efekt ale bohuzel nevim jak na to q:o((( CSS jako ovladam ale tenhle shop je instantni je to delane pomoci knizky a jiz hotovich skriptu. FP to rozhodne neni
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:14
Každopádně by neškodilo aspoň to udělat v css, když už z nás tady před nedávnem Pavlík tahal rozumy co s jeho stránkou a to jí měl v css a xhtml.
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:18
Pavlik: Pokud já vim tak když dáš do vyhledávače výraz css tak ti to snad něco najde a možná i něco o těch hoverech.

A možná by se hodilo něco v tom e-shopu na to aby tě to nepustilo přes registraci když nic nevyplníš.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:24
Mates - Neboj ve studiu i nadale pracuju a vzdelavam se v XHTML a CSS ale na tohle jsem narazil a prislo mi to jako jednoduche provedeni shopu a hlavne za 300 Kc coz stoji ta knizecka s disketou mi to prislo v pohode. Az budu mit dostatek znalosti vytvorim vlastni shop. Jinak co se te registrace tyce tak bohuzel nevim co bych s tom mohl udelat

Skusim ten hover ten bych tam chtel tak snad to nak nezrasim

Jinak co rikate na nabidku telefonu, design obrazku info a tak
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:30
Když se podiváš po netu tak snad narazíš na vlastní knihu návštěv v php, třeba na
www.jaknaweb.com, tam by měla bejt, když se podiváš do zdroje tak tam bude zabezpečení odeslání přízpěvků třeba když tam nebude text, tak když si s tim trochu pohraješ tak to snad dostaneš do toho e-shopu.
Design obrázků? To je co? Pokud myslíš kvalitu fotek telefonů tak je to docela v poho, i když kdybys to dal trochu ostřejší...
Možná kdybys k popisu telefonu napsal ještě co to umí a tak.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:35
Jasne diky za typ

Design obrazku jsem myslel jako velikost a tak. Videl jsem v ruznej sopech treba nabidku a u toho kazdej obrazek v jine velikosti to mi prijde dost hnusny.

Vsechny mobilky umej vsechno

Ne to je vtip. Mam v planu to rozpsat do toho detailu zbozi
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:37
Jo a dotaz, myslite ze by slo ten shop zuzit??? Nak nevim jak na to a jestli to vubec jde
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:42
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:44
No dejme tomu ze ten shop na sirku je 100% No a ja bych ho chtel zuzit treba o 30% a vycentrovat na stred
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:47
Tak nastav 70%
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:48
Jasne ale kde hledal jsem to v koudu a nemuzu to najit
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:49
Jo a ještě co přesně chceš zuži, celou stránku?
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:53
Jasne celou stranku
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 18:54
Nevim jestli to je vono, ale na devatenáctym řádku je definice tabulky a je tam 100%, možná když tam dáš 70%...
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 18:55
No presne to jsem skousel
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:01
V tabulkovim layoutu se moc nevyznám, takže ti asi dál nepomůžu a nebo tam zkus dát 760px. Ale to už je asi blbost.
querel z IP *** | 30.12.2004 19:02
mě se kíbí logo, nic víc, nic míň
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:04
querel - Pohoda aspon neco
Mates - Ja na to urcite prijdu
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:08
Ještě tam teda zkuz těch 760px, to by mělo jít.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:19
Tak uz se to hnulo
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:19
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:25
No jeste to poladim a je to
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:35
Sakrys ja jsem king uz je tam ten hover
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 19:36
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:43
Jasne, jasne jen pomalu jeste musim vybrat nakou barvicku
Ra z IP *** | 30.12.2004 19:50
Hl. nech šířku toho webu jak je kddyž si dáš menší tak je to strašný. a udělej neco aby po zmenšení prohlížeče zůstal web jak je jinak se to neda číst.
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:50
Ty jo tak ted na to mrkni me se dneska dari
Ra z IP *** | 30.12.2004 19:51
a hover efekt má uplne vyblitý barvy !!
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 19:53
Ra - No sirku asi necham jak je take se mi to nakonec zuzene moc nelibilo

Jinak myslis jako kdyz si zmensis okno prohlizece??? Jestli ano tak me to jde ok normalne. Co ti to jako dela???
Ra z IP *** | 30.12.2004 20:00
Myslím tím to, že se ti text a vůbec vše zmenší (myslím šířka) a pak se blbe čte, protože máš na každým řádku jedno slovo. šířku stránky neurčuj procenty, ale pixely. Místo width: 100% dej např 800px kapiš ? . . .
Ra z IP *** | 30.12.2004 20:02
a barvu hover efektu dej jinou. Nejlépe pozadí stejné jako má menu a pouze oranžový text - barvou jakou jsou udělaný ty čtverečky vedle !
Ra z IP *** | 30.12.2004 20:04
Pavlik z IP *** | 30.12.2004 20:22
Jo, jo jsem proc pak??? Mrkni na to takhle jsi to myslel q:o)))
Kokosik z IP *** | 30.12.2004 21:09
PVD z IP *** | 30.12.2004 21:24
web vypadá docela standartně jako hodně obchodů..
jen jedna maličkost, kteroujsem postřehnul za 10sec na webu.. odkazy musíš uvádět s
, jinak vznikne:
www.mobilycz.cz/www.mobilycz.cz
to je tak častá chyba..

Ra z IP *** | 30.12.2004 22:54
Ted ten hover vypada mnohem lépe. Ještě malé upozornění - nikdy se mi nenačte reklama - ne žeby mi to vadilo ale . . .

Ra z IP *** | 30.12.2004 22:57
ještě jedna věc, která chyba k dokonalosti

na stránce s nadpisem "Akční nabídka" úplně dole pod posledním mobilem je už pouze patička - což je dobře, ale na ostatních stránkách je tam ještě taková černá čára asi na pulku stránky - nevim proč to tam je, ale bylo by lepší kdyby to nebylo
Ra z IP *** | 30.12.2004 22:59
A že ještě rejpu, ale pokus se něco udělat s tou šířkou té stránky, aby zůstala stejná i v menších rozlišeních !!! místo 100% dej třeba 800px
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:01
Ra: Když dá 800px tak mu to v rozlišení 800*600 bude dělat vodorovnej posuvník, když už tak musí dát 760px

.
Ra z IP *** | 30.12.2004 23:05
to ja vím, ale pořád to bude lepší, protože se to bude dát číst !!! a beztak dnes už menší rozlišení moc lidí nepoužívá !!!
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:09
Nechápu lidi s tvim přístupem. Pořád je tu dost lidi co má 800*600, sám pár takovejch lidi znám... Navíc když je tohle e-shop tak by se na to měli dostat lidi s jakym koli rozlišení.
Ra z IP *** | 30.12.2004 23:15
Ale však dostanou. A pokud ti ti pomůže tak ať tam dá 760px, ale hl. jde o to aby to bylo čitelný - tobě by se chtělo číst tak, Že budeš mít na kaž´dym řádku 2-3 slova a dalŠí řádek
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:21
Když to má v 760px na šířku tak je to uplne v pohode, navíc nevim co kecáš o dvou až trech slovech.
Ra z IP *** | 30.12.2004 23:26
Tak sme pRěce jenom dohodli Zě

Ra z IP *** | 30.12.2004 23:27
M-A-T-E-S. z IP *** | 30.12.2004 23:28
By mě zajímalo co na to Pavlik, podle mě je to dobry takhle, proste se to zuzi kdyz bude mensi rozliseni.
Pavlik z IP *** | 31.12.2004 08:32
Mates - Preji dobre rano, jsem rad ze jste si tady tak hezky pokecali

No muj konecny verdykt je ze sirka zustane jak je

Uplne nevim co presne myslite tim mensim rozlisenim protoze me to beha uplne v pohode i s mensim rozlisenim.
PVD - Jak to myslis s tim
PVD z IP *** | 31.12.2004 22:48
Pavlik: takto:
v paitčce máš toto:
(c) <a href="www.mobilycz.cz"><b>www.mobilycz.cz</b></a>
buď zadej index.html nebo co máš za typ souboru a nebo dej odkaz i s
!!!
jinak po kliknutí na odkaz vzniká adresa:
www.mobilycz.cz/www.mobilycz.cz což samo nikam nevede.. mrkni se tam nejdřív a pak to určitě pochopíš.. aspoň v IE to nefunguje..

mone z IP *** | 1.1.2005 18:53
celkem dobry.
zadnej kiks tam neni.
BigN z IP *** | 1.1.2005 19:36
nabizis docela dost modelu, ktery se uz i nekolik let neprodavaji. predpokladam, ze tohle je jen predbezna nabidka
BigN z IP *** | 1.1.2005 19:39
taky bych tam pridal nejaky obecny informace. o zpusobech dopravy a jinejch dalsich vecech. taky podle me neni od veci nabyzet i nejaky to prislusenstvi. udaje u telefonu bych nejak zprehlednil. dal moznost prohlednuti vetsi fotky a treba rovnou taky odkaz na stranku vyrobce s detailnim popisem toho telefonu.
Pavlik z IP *** | 2.1.2005 16:19
BigN - Vsechny uvedene mobily na mem shopu jsou stale v prodeji

Jinak na vetsim obrazku a sirsim popisu zbozi pracuju
Mone - Dik, jeste na tom ale budu vic makat neboj.
PVD z IP *** | 2.1.2005 17:33
Pavliku: první bych ale opravil ty "maličkosti".. ale nebudu ti do toho kecat..

Pavlik z IP *** | 2.1.2005 19:14
Pavlik z IP *** | 3.1.2005 10:19
PDV - opraveno
kiškiš z IP 85.160.67.*** | 22.2.2005 12:09
quest z IP 85.160.85.*** | 22.2.2005 19:12
nekdo neco nezaplatil
Leos z IP 85.70.109.*** | 22.2.2005 22:20
jj, taky se mi ukazuje zprava o zruseni webu z duvodu neplaceni...
Jiro z IP 62.245.126.*** | 11.12.2005 15:33
Skoda, chtel jsem se taky podivat, ale server uz nelze najit..

Pavlik z IP *** | 4.1.2005 17:58
xergic z IP *** | 4.1.2005 18:08
No vypadá to líp... Ale v tom menu by neškodilo nastavit odkazům display: block a padding...
Vpravo by mohl být nějaký border. Takhle to vypadá jako useknuté.
A možná by bylo lepší rozdělit to na části a pro každou část nastavit jiné typy odkazů. Například ve výběru mobilů se zobrazí při hoveru část oranžového pozadí. Nevypadá to pěkně.
Jinak už tam nevidím nic tak závažného, kromě toho co jiiž bylo řečeno minule.
hakuna z IP *** | 4.1.2005 18:11
Když už tak to vemu z hlediska praktičnosti: 1) registraci ti odradí spoustu pot. zákazníků 2) musíš nabídnout nějakou "extra" službu nebo brzy skončíš 3) málo informací o mobilech 4) myslím si že se ani nechytíš na trhu protože ti na první pohled chybí jakékoliv zkušenosti a taky trh s tímto zbožím je už nasycený ...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:23
hakuna z IP *** | 4.1.2005 18:30
Milý Pavlíku, v Rusku jsem nebyl ani se tam nechystám, myslím že ti hlavní zkušenosti se dají v pohodě sehnat v té západní evropě :o) víš ono je trošku velký rozdíl provozovat kamennou prodejnu a eshop...a co se týče toho eshopu tak je ta "nezkušenost,nedodělanost,nasycenost" kterou jsem myslel ...
BigN z IP *** | 4.1.2005 18:31
- trochu bych zapracoval na logu. lepe umistit ten text pod mobily cz.
- potom se na to podivej v mozille - uvidis ty rozdily. v ie je to hezci.
- jak mas zakladni nabidku mobilu - nazev mobilu je oranzovym pismem. pri hoveru je pozadi take oranzove > nejde nic pri hoveru precist
- dat pric odrazky u kontaktu. vypada to, jako by to meli bejt taky odkazy
- nevim proc mas SonyEricsson napsany dohromady?
- to se ti promita i do vyhledavani - kdyz nekdo napise sony ericsson, nebo jen dost pouzivanou zkratku se, tak to nic nenajde. ani vyraz "sony ericsson k700" mi to nenajde. to je myslim docela chyba.
- krome toho, ze sem ti uz rikal o tom zprehledneni popisu telefonů, bych tam pridal i odkazy na stranky vyrobcu pro detailni popis a napriklad u se a siemensu sou k dispozici i 3d modely a virtualni prochazeni menu telefonu. to myslim muze zakaznika nalakat, kdyz si muze telefon prohlednout a vyzkouset prostredi na netu.
xergic z IP *** | 4.1.2005 18:39
Pavlik: Teda po tobě něco číst to je utrpení
No border (ohraničení) vpravo - tak jak má menu.
Snad by stačilo (jak jsem říkal) rozdělit to na části - např. menu, obsah... - a těm nastavit jiné barvy a tak...
Minulou diskuzi jsem letmo proletěl, tak nevím...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:42
Hakuna - No jen me zarazila tva destruktyvni pripominka ze na trhu skoncim
BigN - Hlavicku budu uplne menit makam na logu, To oranzove pismo jsem si neuvedomil mas pravdu q:o))) musim to zmenit. S tim Sony Ericsson a vyhledavacem muzes mi to upresnit??? Ja jen jestli uplne chapu jak to myslis. Jak myslis sprehledneni popisu telefonu??? Myslis jako vice info??? Jestli ano tak bude q:o) Odkazy na stranky vyrobcu nemam v planu ale diky za typ.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:44
Xergic - Ja vim to neres
Jo ohraniceni jasne skusim ok q:o))) No ja jsem z predchozi diskuze vse opravil q:o)))
envelope z IP *** | 4.1.2005 18:52
radil bych do praveho horniho menu (košík ,registrace...) : každý odkaz oddělit do zvláštního "chlívku" (oddělené 1px borderem) a za pozadí dát po celé výšce menu vertikální přechod bílé do šedivé
envelope z IP *** | 4.1.2005 18:55
...a asi tam máš chybu : při hoveru typu mobilu ti zoranžoví pozadí ale písmo zůstane stále oranžové
hakuna z IP *** | 4.1.2005 18:56
Pavlik: tak destruktivně to vyznít nemělo ale v podstatě to vystihuje to hlavní ... že je trh nasycen, tudíž chyťit se nějakým významnějším způsobem je velice obtížné takřka nemožné ...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 18:58
envelope - Diky za napad a o chybe vim napravim to
Hakuna - Nic neni nemozne
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:07
Za pozadí dát po celé výšce menu vertikální přechod bílé do šedivé - envelope - Jak tohle udelat???
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:12
vyhledavani:
jelikoz maz telefony pojmenovany sonyericsson, tak kdyz zadas do vyhledavani sony ericsson (tak je to spravne), tak to nic nenajde. rovnez se dost casto pouziva misto sony ericsson zkratka SE. s tou ti to uz vubec nevyhleda.
ma to tu nevyhodu, ze kdyz prijde zakaznik, kterej ma naspěch, da do vyhledavace sony ericsson k700, tak mu to nic nenajde. nema cas nebo chut hledat to sam, tudiz si mysli, ze tenhle model vubec nenabizis.
zvyrazneni popisu:
myslim to v tom smyslu, aby to bylo vic prehledny, nejak to barevne nebo jen boldem odlisit. nebo to hodit do tabulky. takle je to proste stejne vypadajici text, ve kterym se dost spatne orientuje.
pokud ses v zakladni nabidce, kde mas vypsanej seznam telefonů jsou parametry jeste vice neprehledne. nejsou ani rozdeleny enterem.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:13
Tak jsem nastavi a:href a a takto.
A:Hover {
color: #ffffff;
background-color: F59E00;
text-decoration:none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
a{
text-decoration: none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
No a mrknete se co mi to udelalo q:o((( Ma nekdo naky napad???
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:18
BigN - No jasne ale spravne je to SonyEricsson ne sony ericsson tak ja nevim co s tim
K tomu popisu mas pravdu skusim to promyslet
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:18
zkus dat a:hover az potom, co popises a. proste prohod poradi
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:21
???

spravne je sonyericsson??
sorry, ale jako jako cloveka, ktery neda na sony ericsson dopusti si me urazil.
se podivej na jakejkoliv telefon nebo na
sonyericsson.cz a uvidis, ze se mylis.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:22
myslis takto???
a{
text-decoration: none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
A:Hover {
color: #ffffff;
background-color: F59E00;
text-decoration:none;
display: block;
padding: 1px;
width:120px
}
Skusil jsem nepomohlo

No ja nevim.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:24
BigN - No mas pravdu uznavam q:o))) No u me je to asi sila zviku no q:o))) Jsem si nak navikl psat SonyEricsson. Co pak mas za mobilek SE???
xergic z IP *** | 4.1.2005 19:27
Proč tam je šířka? Myslím, že není nutné ji uvádět.
A proč je menu udělané tak nešikovně? Nebylo by lepší udělat ho seznamem? (ul,li)...
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:31
Xergic - No ale proc se mi to tak rozhodilo kdyz jsem tam dal display: block;??? Myslel jsem ze kdyz upravim sirku tak se to srovna. Jinak meu je generovany ze spravy obchodu. Tak nevim.
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:34
mam zrovna k700. a uz si brousim zuby na claru.
v tom css maz hodne chyb, nechapu, jak ti to muze fungovat.
nemas vubec urceny, jak ma vypadat a. potom by si asi mel mit A:Href - a:href. ale to mozna nevadi. pak nemas u background-color: # pred kodem barvy. ja sem si to zkopiroval a opravil a fungovalo to.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:41
No uvidime az Clara bude

Jinak K700 se mi libi ale nemam moc SE rad teda krome P800,900 a 910

No skusim to upravit a uvidim. Muzes mi sem pripadne prekopirovat jak jsi to opravil??? At vim presne jake chybi mas na mysli???
BigN z IP *** | 4.1.2005 19:48
staci, kdyz si opravim jenom background-color: #F59E00; a funguje to. musis tam mit chybu nekde jinde. asi to mas jeste jednou nekde deklarovany nebo nevim. nemuzu se ani podivat do tvojeho css souboru, protoze z me nepochopiteneho duvodu pouzivas frame a ten mi nejde otevrit samostatne, takze nevidim jeho kod.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 19:56
No tak ja na to skusim jeste zitra mrknout a uvidim
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:16
nečetl jsem vše !
Logo je pěkné nevím co kdo kecal o tom aby si ho upravil !
Hover efekt si zase pomrvil - ten pRědtím byl lepší !
Ale s tou šířkou webu je to fakt GOOD - takhle jsem si to předtavoval

možná by ještě neškodilo to zarovnat doprostřed, ale to je na tobě !!!
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:16
a ten hover efekt u obrázků těch mobilů je opravdu strašnej
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:18
to je taky důvod proč byl ten předtím lepší - a byl taky "rychlejší". Když tady na ten odkaz najedu tak sice nepatrnou chvili, ale přece chvili trvá než se to obarví. . .
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:20
Také jsem si všiml, že reklamu, která ti před tím nejela jsi opravil
a to logo by mohlo být zarovnáno ke kraji - myslím aby ta zeměkoule byla u kraje - uřízni prostě kus levé strany!
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:22
Sakra aji ta nepekná čára dole se natáhla na celou šířku a je GOOD. Zapracoval si
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 20:25
Ra - Dekuju no snazim se q:o))) No jinak jak to vidim se k predchozimu hoveru budu muset vrati, protoze mi tenhle jak jsi psal blbne

Jo, jo reklamu jsem opravil. q:o) Jinak to zuzeni se mi taky libi a na stred to skusim zarovnat jak to bude vypadat
BigN z IP *** | 4.1.2005 20:25
ra: neberu ti tvoje nazory, ikdyz s nektrejma nesouhalsim. ale nechapu proc pises jak k**** na desetkrat.
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 20:27
BigN - No tak vzdyt je to jedno do kolika to napsal zprav. Jinak si vazim kazdeho nazoru i tveho.
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:29
BigN: jo to že píšu na 10krát je fakt hic, ale já jsem se v rychlosti podíval na ten web, pak jsem to okomentoval a všiml si zase něčeho dalšího tak jsem to napsal ještě jednou atd . . . SORRY, ale nemusíš hned nadávat sprostě.
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:31
teď vidím Že se pokousíš to zarovnat, ale tohle se ti nepovedlo
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:32
ted už OK . .
BigN: vím není to CHAT, ale já si nemůžu pomoci
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 20:35
No uz je to nastred jeste vyladit ten pravy sloupec aby byl zaroven a je to ok q:o)))
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:35
a teď mě napadla taková věc: patička by mohla bejt ve stejný barvě jako to menu nahoře ( Zákazník: nepřihlášen Stav košíku: žádné zboží není v košíku ) a ten odkaz by nemusel bejt nutně odkaz, ale jenom text jako v tom menu nahoře. a napsat k tomu jak stránka stárá. 2004 - 2005
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:38
BigN bude jistě nasranej, ale já musím udělat takové zakončení !
Bude to vypadat skvěle když:
1. jak si řekl zarovnáš i ten pravý sloupec
2. upravíš to logo jak jsem psal
3. a hl. hover jak byl předtím
4. a pokud se ti bude chtít i to co jsem psal o moji zpravu nahoru !
BigN z IP *** | 4.1.2005 20:46
nasranej nejsem. tvuj nazor ti neberu. a ani sem ti sproste nadaval. kdybych ti chtel nadavat, tak to napisu.
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:47
k**** tohle je sice cenzura, ale každý ví co to je !
Ra z IP *** | 4.1.2005 20:58
Nějak se ti pomrvil Hover efekt ! Dej ho jak sem ti již jednou říkal a nakonec jsi tak i dal !!!! SÍM !
BigN z IP *** | 4.1.2005 20:59
no jestli se te to dotklo, tak se omlouvam. ja sem to bral jako naznak. pro me neni problem pouzivat neslusna slova, tudiz, kdybych si to o tobe myslel, tak bych ti to rek.
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:00
BigN:

---------------------

----------------------
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:01
a{
color: #000000;
text-decoration:none;
}
a:hover {
color: #F59E00;
text-decoration:none; underline
}
Kurna kde je chyba ze se mi to pri najeti mysi nepotdrhne q:o(((
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:03
text-decoration:none; underline;
tohle je blbe musis dat
text-decoration: underline;
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:03
Kurva hosi tak jste si to vyrikaly a kurva nebudeme tady mluvit vulgarne ok

Hover uz je jak byval
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:04
Ale dej to bez podtržení - nevypadalo by to moc dobře !
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:04
Kurva ja tam nemel dvojtecku
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:06
TAk máš teda pravdu noo

je to dobrý to podtržení
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:06
Tak dnes uz fakt koncim mejte se a zitra se na shop mrknete a pripadne se prihlaste s pripominkama
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:08
Ale díky tomu podtržení by si to možná mohl dat i nez barvy - co ty na to ?
Ra z IP *** | 4.1.2005 21:08
* bez barvy - sakra překlep jako sviňa
Pavlik z IP *** | 4.1.2005 21:11
Ne, ne barvicka se mi zatim libi, uvidim jak se vyspim q:o))) Cus.
xergic z IP *** | 4.1.2005 21:13
Vybíráš barvy podle nálady?
Pavlik z IP *** | 5.1.2005 08:33
Xergic - To ani ne ale uz jsem udelal par stranek a vecer se mi treba neco libilo a rano uz to tak skvely nebylo
? z IP 85.207.9.*** | 2.5.2006 19:59
Jakub z IP *** | 22.1.2005 14:52
Oprava odklazu pro nektery http://icq5.unas.cz
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:13
Jakub: Trillian je sra*ka? Ehm neřekl bych... A odkdy má ICQ zabudovné MSN, co?
#lama z IP *** | 22.1.2005 17:16
Odkdy je ICQ kvalitni software?
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:19
Jo a mimochodem - zkoušel jsem ho, ale hned jsem ho zase odinstaloval. Měl jsem několik verzí ICQ a ani jedna nenabízí ani zdaleka tolik co Trillian či jiný IM (Miranda, IM2, Gaim)... Je to taková suška bez ničeho. Samé reklamy přes půl okna. Prostě nehorázně šílený adware, který nemá cenu ani instalovat...
mgiel z IP *** | 22.1.2005 17:20
tak kdyz si to někdo neumí zařídit a má tam reklamu ...tak se neni cemu divit
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:29
mgiel: Tady jde o princip. Proč bych se měl namáhat s hledáním reklamy, když můžu mít něco stokrát lepšího bez ní?
mgiel z IP *** | 22.1.2005 17:31
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:31
*s hledáním cracku na reklamy - jaksi se to vytratilo
xergic z IP *** | 22.1.2005 17:33
No jo, ale když budu mít ICQ5, tak budu muset mít i jiný IM třeba pro MSN nebo IRC. Připadá mi to jako zbytečnost...
Jakub z IP *** | 23.1.2005 21:26
No comment.
teo z IP 62.77.118.*** | 6.2.2005 07:35
Pokud někdo chcete češtinu do ICQ 5.01 build 2295 na profesionální úrovni a kompletní včetně zábavných doplňků Xtraz tak ji máte na http://cestinyskutr.webz.cz/aboutme.htm
Ow3n z IP 82.99.185.*** | 6.2.2005 16:37
Chcete ICQ 5 bez reklam ? (z)Čekujte zde ->(http://spolszczenia.alternatywa.info/uploads/icq5.01_2295_bannerkiller.exe)BannerKiller pro poslední verzi ICQ 5.01 (v.2295) Kdyžtak další info na mailu
Ow3n z IP 82.99.185.*** | 6.2.2005 16:39
OPARAVA ODKAZU !!!
Chcete ICQ 5 bez reklam (z)Čekujte zde ->(http://spolszczenia.alternatywa.info/uploads/icq5.01_2295_bannerkiller.exe)BannerKiller pro poslední verzi ICQ 5.01 (v.2295) Kdyžtak další info na mailu ! Čest Bannos
Ow3n z IP 82.99.185.*** | 6.2.2005 16:40
OPARAVA ODKAZU po druhé!!! Ale teď už na 150%
http://spolszczenia.alternatywa.info/uploads/icq5.01_2295_bannerkiller.exe
zvonicekk z IP 195.47.57.*** | 7.2.2005 19:32
lidickovee plosim nemate nekdo adresu kde to ICQ5 stahnu ja bych to zistil ale me uz to vecer tak nemyslii
http://www.icq.com
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 8.2.2005 18:48
No už je to tu !
Čo na to hovoríte ?
#lama z IP 62.245.79.*** | 8.2.2005 20:20
Radsi nic, to je soft sam pro sebe...
Josy z IP 83.69.60.*** | 9.2.2005 21:38
nemate nekdo nahodou uz cestinu pro ICQ 5 (NE pro Betu)
BYZI z IP 158.196.68.*** | 10.2.2005 13:24
BYZI z IP 158.196.68.*** | 10.2.2005 13:26
Spirit z IP 82.99.180.*** | 10.2.2005 15:17
Mate pravdu, icq 4 i 5 sou lite verze a proto maj daleko min funkci, ale treba ja pouzivam icq pro 2003b a to je vo necom uplne jinom. Mirandu sem taky zkousel a vubec se mi nezamlouvala.
Bubba z IP 194.108.34.*** | 10.2.2005 19:31
Hehe ICQ je pro lidi co nemají velké nároky, prostě pro lidi co nic víc než ICQ nepotřebujou. Zkoušel jsem Mirandu, ICQ i Trilliana. A každej má něco do sebe. Ale každopádně jsem skončil u Trilliana, páč mi připadal nejuniverzálnější
menorka z IP 213.180.32.*** | 11.2.2005 09:27
Náhodou nevite někdo kde seženu nový smajlíky na ICQ 5

mockráááát děkuju za odpověd ? !
jafi z IP 62.245.101.*** | 11.2.2005 18:43
Mám požadavek, aby to bylo kompatibilní i s jinými jazyky (např ruštinou) a aby bylo minimálně stejné vyhledávámí uživatelů, jako v ICQ. Pak aby to neustále kontrolovalo poštu - zatim to mělo myslim z ICQ jen 2003b. Tak co mi poradíte?
Jakub z IP 212.158.133.*** | 12.2.2005 04:25
Dave z IP 85.160.92.*** | 12.2.2005 09:27
nevite nekdo kde se daji stahnout skiny pro icq5 nebo maker pro skiny
Světluška z IP 84.42.152.*** | 13.2.2005 11:37
nooooooooooo nevíííte kde by mohly bejt ty skiny na ICQ 5 jestli teda vůbec sou
brabcak z IP 213.220.203.*** | 14.2.2005 19:06
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 15.2.2005 17:53
Naprosto souhl@sím s Jakubem ,,,,,ICQ

4l@hodička

4 ,,,,,,
Musím se smát ,že Pluginy f@kt lole(c) @ 50MB rofle(c) ,,,, proste kdo umí ten umí ,,,, bez rekl@m zádná problém ,,, hezká grafik@ ,,,, dnesk@ už i web(c)@m ,,,, nebo j@k řekl kámoš "vysíl@čka" čili kominik@(c)e "livesound".
No kdo ch(c)e rýp@t ,,, bude !!
Já pr@vím komunikujte čím ch(c)ete ,@le nerypte do druhého když o tom bobek(chtěl sem n@ps@t h....) víte nebo když se vám to nelíbí.
P.S. #lama tvůj ni(c)k sedí ,,se vs@dím ,že t@khle lozíš na ví(c) míst a všude valíš tyhle bludy.
Ještě bych se do(c)el@ z@smál kdyby si to ps@l z i(c)@fe a ne z domov@.
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 15.2.2005 18:01
Máš niečo s klávesnicou?
Nechcem sa hádať ale je to trápne
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 15.2.2005 18:34
NŮŮŮŮ mám ,,, mám na kabelu uzel. Trapné třeba jo ,ale já sem takhle vyjádřil co si myslím. A rozhodně je to k věci ICQ a ne ke stylu psaní.
Máš to dole napsané
prosím pouze ______ příspěvky týkající se tématu.
Havran z IP 62.152.233.*** | 15.2.2005 22:55
Kde by som stiahol smaillikov do icq5? Poradte prosim,diky
#lama z IP 62.245.79.*** | 15.2.2005 23:01
Zir°u: ses hustej, ze pouzivas jiny znaky, fakt. ICQ5 znam dobre a vim dobre, ze to je sracka, tak mi tu necpi sve rozumy.
A taky bych ti rad rekl, ze ICQ5 na mem operacnim systemu nefunguje...
#lama z IP 62.245.79.*** | 15.2.2005 23:02
V icafe jsem byl jednou v zivote, takze neboj...
Jericho z IP 82.100.5.*** | 17.2.2005 01:34
ICQ5 je sračka jako předchozí verze ICQ... SIM rulez..
jafi z IP 62.245.101.*** | 17.2.2005 07:48
opakuju:Mám požadavek, aby to bylo kompatibilní i s jinými jazyky (např ruštinou) a aby bylo minimálně stejné vyhledávámí uživatelů, jako v ICQ. Pak aby to neustále (20-30 min)kontrolovalo poštu - zatim to mělo myslim z ICQ jen 2003b. Tak co mi poradíte?
xergic z IP 194.108.195.*** | 17.2.2005 12:49
Trillian používá UTF-8 a je tedy kompatibilní jak s ruštinou, tak třeba i s japonštinou a korejštinou

Nevím sice, jestli má vyhledávání uživatelů (zatím jsem to nepotřeboval nebo jsem si to našel na ICQ whitepages). S tou poštou nevím. To umí akorát u MSN hned po připojení, ale je možné, že existuje nějaký plugin.
jafi z IP 147.251.28.*** | 17.2.2005 13:38
Právě ta pošta je na tom ta nejlepší věc. A to ta verze 2003b ma bez jakykoliv pluginu, ty dalsi verze - 4 a 5 jsou jenom light.
Dokonce mi to rekne nahlas, ze mam novy mail, coz je docela prijemny - mam ho nastaveny jen na adresach, kde mi chodi neco jen obcas.
A Ruštinu zvlada, ale offline ma problem s cestinou

xergic z IP 194.108.195.*** | 17.2.2005 15:28

Právě prohledávám pluginy pro Trillian a našel jsem kontrolu mailu jenom pro GMail... Ještě se po něčem podívám..
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 17.2.2005 16:20
Keď si to tak zoberieme, tak ICQ5 neprinieslo skoro nič nové
Čakal som, že to bude omnoho lepšie. Inak a tá Miranda je lepšia? O čo je lepšia a prečo?
xergic z IP 194.108.195.*** | 17.2.2005 16:40
ICQ5 má jednu zajímavou funkci - Push2Talk, ale v praxi se nedá moc využít
Miranda (a potažmo i jiné IM - Trillian, Gaim, SIM...) umí pracovat s více účty a hlavně s více typy protokolů - ICQ, MSN, IRC, AIM, Yahoo!, Jabber, Rendezvous... (tyhle aspoň umí Trillian, u ostatních nemám přehled)....
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 18.2.2005 22:38
#lama: Hmmm nice v i(c)@fe si byl uno, good. @ (c)o máš simtě z@ OS? D

S?
Prostě ICQ je podle mě nejlepší, p@č když něco pěkne vyp@dá t@k to má ůroveň. @ t@ky n@ mobil super věc. I když je pr@vd@, že je to soukromni(c)kej progr@m a mo(c) toho nepodporuje. Záleží j@k se ktomu post@víš, stejně je to rel@tivní. @ dál se k tomu vyj@dřov@t nebudu jelikož tudiž nýbrž @vš@k protože je to zbytečná prá(c)e stejně si budeš tvrdit svoje.
P.S. @ND n@ závěr jedno moudro "" Všechno je jinak! ""
P.S.2 Můj poslední vstup do pohádkového svět@ 1 @ 0, náš @n@logový je lepší, pošli babě skrs tohle cit! I prd přítely.
#lama z IP 62.245.79.*** | 19.2.2005 00:09
xergic z IP 194.108.195.*** | 19.2.2005 09:12
#lama: Kterou distribuci, smim-li se zeptat?
Zir(tamto kolecko)u: Existuje spousta jinych programu pro IM na mobilu. Staci hledat.
karelEL z IP 217.196.213.*** | 19.2.2005 12:32
jak zrusim to vyskakovani kdyz mi nekdo napise v tom pravem dolnim rohu, dycky se toho leknu, chci to vypnut,
plz help
nemo z IP 213.102.39.*** | 19.2.2005 12:59
míša z IP 81.19.33.*** | 20.2.2005 14:07
chtěla bych češtinu do icq 5 kde ji najdu? pls :-*
nevim z IP 212.158.134.*** | 21.2.2005 17:12
Čeština na ICQ z IP 213.29.29.*** | 21.2.2005 18:28
Čeština na ICQ (pozor jsou dvě věrze, placená a zadarmo:
http://www.parkoviste.koukej.info/viewtopic.php?t=69&start=15
miki z IP 85.160.67.*** | 22.2.2005 12:03
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 22.2.2005 22:01
#lama z IP 62.245.79.*** | 22.2.2005 22:34
frank kvitta z IP 213.226.210.*** | 23.2.2005 00:16
jan Farek z IP 193.179.245.*** | 23.2.2005 13:05
pošlete mi někdo češtinu do jcq5 dík
lucie.chrastinova z IP 84.244.121.*** | 23.2.2005 19:27
Ahoj Jakube,mám k Tobě jeden dotaz,ICQ5 používám a jsem spokojená,ale ráda bych si nainstalovala češtinu,proto Tě žádám o navedení jak na to??Zkoušela jsem hledat na netu a nikde jsem to nevyčetla....Předem děkuji a přeji pěkný den!!
Lucka.
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 24.2.2005 19:46
#lama z IP 62.245.79.*** | 24.2.2005 20:05
Zir°u: heh, instalovat 3 softy proto, abych mel podprumerny messenger, ktery umi jen jeden protokol a nema plug-iny.
Vivat:
su
yum install licq
// nebo
su
apt-get update
apt-get install licq
Mozno pouzit i Gaim, PIM, PSI apod...
xergic z IP 194.108.195.*** | 24.2.2005 21:03
Presne tak. Souhlasim s #lamou. Na Linuxu pouzivam Gaim (licq jsem jeste nezkousel), ve Windows Trillian. Gaim je opravdu skvely. ICQ je proti nemu orezavatko
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 25.2.2005 15:00
#lama: Co to pořád meleš, jaké softy jaké plug-iny ?
ICQ jede aj bez toho de vidět ze tomu ICQ fakt prd rozumíš, je to samotné ICQ,+ balíček CZ a případný blok reklam (jede to i bez toho ty chytro) a ty tvoje slavné plug-iny nepotřebuje pač tam jede všechno co poskytuje bez nich. Když budu chtít kontrolovat maily nebo dělat jiné blbiny plug-inama to řešit nebudu, použiju pořádný program přímo na to. Že umí jen jeden protokol to je možná pravda, s Trillianem sem se domluvil to mi stačí.
Že je ICQ téměř matka všech těchto komunikátorů to asi taky nevíš.
Že ICQ neznamená jenom název toho programu víš?
xergic: "Tvůj názor beru!" Ty aspon víš co to ICQ umí. Já sem nikumu nic nevyvracel, používejte si co chcete, každému svěčí jinší. Ale když sem někdo napíše bludy (#lama) kterým nejspíš nerozumí pač si to někde přečetl a dělá chytrého, ICQ nejspíš v chodu ani neviděl (navíc píše ,že mu nejede diky OS), NO TAK SE PROSTE OZVU!!! at si přečte příspěvek jm. Bubba a netrotluje porád
#lama z IP 62.245.79.*** | 25.2.2005 15:56
Zir°u: Nejsem debil, vim, ze to jede i bez toho, ale rikam, ze to je zbytecne slozite. Mno pluginy jsou sakra dulezite, jen se koukni na miranda-im.org a uvidis, co vsechno ICQ5 neumi. Jenze poradny program bere hodne ram.
Mno to je novinka, pouzival jsem asi rok ICQ 2003b nebo co to bylo a najednou tomu nerozumim. Spis bych rekl, ze nerozumis ty mne.
Nekdy zavitej do Linuxu, naucis se tam mnoho neznameho a jiste ti to prospeje...
xergic z IP 194.108.195.*** | 25.2.2005 15:57
Jo jo... Nenávist k ICQ u mě vznikla, když mi na mé (krásně uklizené) ploše udělalo dvě ikony, se kterýma nešlo nic dělat. Tak jsem ho dal pryč a vyzkoušel jsem až ICQ5... To mě teda vůbec nenadchlo a jak už jsem říkal, jediná funkce, kterou ostatní IM nemají (pokud vím) je Push2Talk. Ale ruku na srdce - kolikrát ji použijete?
fgjfjgf z IP 81.27.192.*** | 3.3.2005 12:21
a a o o j
floorman z IP 81.27.192.*** | 3.3.2005 12:51
Pod WIN XP Trillian rulez.

Pro kontrolu pošty ICQ? Proč?

Zničte MS Otlak a přejděte na Thunderbird nebo na The Bat.
kaczka z IP 160.218.229.*** | 4.3.2005 09:56
Měla jsem nainstalovanou verzi ICQ 2003b-3916. Včera se mi zřítil, tak jsem si nainstalovala ICQ5-2309. Mám dotaz. V původním ICQ jsem si mohla nastavovat melodie na příchozí, odchozí zprávy, na cokoliv. Teď u této verze příchozí zpráva ani nepípne a nevím, jestli se to dá někde nastavit. Díky moc za pomoc....
Martin z IP 81.0.253.*** | 5.3.2005 10:25
Ahoj Kaczko, mám stejný problém at to nastavim jak chci tak pípne ale jen občas...
PIKO z IP 80.188.14.*** | 6.3.2005 08:23
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 6.3.2005 18:47
Martin: Taky mi to pípá jenom občas, pač když už máš okno yprávy ke kontaktu v řádku tak tě neupozorní, když ale okno yprávy ke kontaktu zavřeš tak tě pak na novou upozorní.
kaczka: nastavuje se to tím klíčkem co je uprostřed smajlika a hystorie v okně ypráv pro kontakt proste tam co píšeš, tam nastavíš přehrát zvuk, ale já to mám česky takže původní název si nepamatuju. Taky je možnost že máš v nastavení blokovaný zvuk.
funny z IP 213.215.81.*** | 6.3.2005 21:09
no ICQ je dobry komunikator a ci uz je 1 2 3 4 alebo 5 to je jedno

Petule z IP 213.194.208.*** | 7.3.2005 15:50
Tarrynka z IP 194.212.43.*** | 8.3.2005 13:18
Martin z IP 62.240.168.*** | 9.3.2005 16:45
Mam trilian a muzu ho doporucit, jsem maximálně spokojenej, mimochodem naloadovaní icq, treba i 5ky je strasne zdlouhave, i kdyz je to moc pekne graficky vyreseny komunikator ma spoustu mezer a nedostatku, napr: sice ma push 2 talk ale tato funkce je u trilianu a myslim ze i MSN stara jak metuzalém.. a u ICQ to jde jen mezi 2ma,, Dále: ICQ se strááááššně dlouho načítáááááá, a ty reklamy co jsou jako adware jsou více než nechutný.. A ty fotky co běhaly už i ICQ 4ky, to byla taky jenom pseudo novinka, mohl bych to přirovnat k rychlovlakům v Čechách

Závěr: ICQ je solidní a pěkný prográmek, ale myslím, si že patří k lepšímu průměru, narozdíl od profi verze trilianu 3, na který si zběhlý uživatel může zjistit i IP uživatele se kterým si píše
Tomik z IP 194.108.195.*** | 11.3.2005 16:32
Hukot z IP 85.160.27.*** | 12.3.2005 12:08
Ať žije MSN

rovnou česky a skvělý
ba5tard z IP 82.209.39.*** | 13.3.2005 18:24
cestiny a plno doplnku k ICQ 5 na verzi 5.02 i 5.03 najdete na
www.myicq.cz v sekci DOWNLOAD
Zep z IP 212.96.178.*** | 14.3.2005 16:42
ba5tard z IP 82.209.39.*** | 16.3.2005 16:09
je tam tak akorat velke ho*no
Jenda z IP 82.209.19.*** | 20.3.2005 11:57
Jakube...ty seš fakt tlama, když mi furt někdo cpe reklamy do hlavy a ruzné zhovadilosti, tak si to aspoň je nemusí doma u PCčka odpustím. U Trillianu se nemusíš celé hodiny čumět na nějaké zvrhlé banery, které ti už lezou krkem...
simir z IP 213.29.24.*** | 24.3.2005 18:59
Zir°u z IP 212.96.165.*** | 4.4.2005 18:06
Jenda: Co se sereš do Jakuba? Nauč se číst a hlavně psát.
Hentai z IP 213.151.217.*** | 8.4.2005 11:38
Hlboka myslienka: Naco je cloveku akykolvek IM, ked nema nikoho kto by mu poslal spravu alebo ked nema nikoho, komu by spravu poslal. A ked mate priatelov tak je uplne jedno aky IM pouzivate.
spider z IP 212.158.158.*** | 10.4.2005 13:52
Cau chtel jsem se zeptat jestly nevite kde stahnout skiny na icq 5.03 ? uz to hledam docela dlouho a porad nic ... predem dik za odpoved
xergic z IP 194.108.195.*** | 10.4.2005 14:41
Nejlepší skin pro ICQ je Trillian
y z IP 213.220.243.*** | 24.4.2005 21:12
CROAT z IP 83.131.22.*** | 29.7.2005 16:26
U GUYS SUCK. ARE U RETARTED OR YO'R YOUST DUMB?! WHY D'FUCK U HAVE TO MAKE CHECH OR SLOVAK VERSION OF ALL PROGRAMS?!?! NO U JUST SUCK BIG TIME. NO OFFENCE, I'AM 25% SLOVAK 25% CZECH AND 50% CROAT, BUT U AREN'T NORMAL. VIVA LA CROATIA, VIVA LA KARMA, VIVA LA COLONIA ! ! !
JANciJ z IP 84.47.42.*** | 2.8.2005 08:21
Neviem nac tu trepete blbosti, o tom, ze ICQ je na nic. Je to super program a uz ked niekde pisete E-mail, alebo s niekym komunikujete, pytaju si vase ICQ a nie ja neviem jakeho tripliana ci co...
Sa robite len velmi mudry... som rad ze mozte ukazat ako viete kritizovat, ale je Vam program na komunikaciu uplne na hovno, ked sa tam nemate s kym BAVIT!!!!
A na icq5 mate samozrejme chat, multichat, komunikacia cez mikrak atd... mne to staci asi som menej narocny, ale aspon mam s kym komunikovat! pretoze vsade kazdy pyta vase ICQ cislo a netrepte ze ste sa s tym nestretli, ak nie tak asi ani nekomunikujete cez internet
avril z IP 83.208.253.*** | 2.8.2005 22:35
kde si můžu stáhnout nové smallíky na icq
Fantastic z IP 85.160.2.*** | 12.8.2005 11:45
Lidi nevite kde najdete nejaky skiny na ICQ 5
Jakub z IP 85.207.23.*** | 14.8.2005 23:31
Jakub z IP 85.207.23.*** | 15.8.2005 16:41
QQ z IP 219.77.204.*** | 23.9.2005 15:28
QQ z IP 219.77.204.*** | 23.9.2005 15:28
erik z IP 84.42.227.*** | 25.9.2005 17:20
U_R_B_I_ z IP 82.208.13.*** | 1.10.2005 18:15
Hej lidi potřeboval bych poradit kde mam sehnat dobrý skiny pro icq 5.Dík
Jamorumba z IP 84.42.164.*** | 2.10.2005 15:14
dyž si stáhnu smajlíky, jak je dostanu do icq?vložím je do smiles?a mám je uložit jako bmp?
keyboo z IP 85.207.18.*** | 17.11.2005 21:14
Ahoj, já si myslím

Všechny kecálci maj co do sebe, já osobně bych jel Trillian,ale jsem na ICQ5, jinak bych jel Nějakou PRO verzi,ale ne přišel jsem na to co jinýho má xtraz. Protože to potřebuju. Třeba z toho jednou vyrostu a nebo budu mít i MSN, takže u mě vede Trillian... Mějte se...
Undertaker z IP 85.70.144.*** | 28.11.2005 23:47

ICQ 5 je BEST !!! A komu se to nelíbí tak at....
TOMeek z IP 85.207.27.*** | 3.12.2005 22:29
Já jedu ICQ 2003a se kde mám danej skin, takže 0 reklam.
Na ICQ5 sem nepresel kuli tem podelanejm reklamam.
Gardix z IP 81.19.34.*** | 4.12.2005 17:00
Dr.ik z IP 84.242.95.*** | 5.12.2005 20:53
mno přece já z IP 82.99.137.*** | 9.12.2005 12:59
@hooojík ... mě vůbec nejdou dát nový smajové do ICQ, už fakt newim co s tim

, i když je uožim do kompu a změnim umístění v menu, tak mi to stejně neunguje

newí někdo co s tim?
Jiro z IP 62.245.126.*** | 11.12.2005 15:41
A co ICQ 5.02?
fOrT m!nOr z IP 213.215.90.*** | 29.12.2005 10:32
lol.. na ?o si s?ahova? nové skiny do icq? imho sta?í ten 'cool' skin s nejakou nice farbou.. lebo ke? si stiahnem nový skin, tak tam treba zas bannerkiller a na to nemám náladu..
Zden?k z IP 85.160.87.*** | 30.12.2005 09:37
Scháním více smajlík?pro ICQ 5.04 Poradíte kde hledat??
manas z IP 83.208.164.*** | 1.1.2006 02:15
mirek z IP 212.71.147.*** | 1.1.2006 13:52
Neví n?kdo jak dostat do icq nové smajlíky?Dík
humanoidvani z IP 213.192.7.*** | 2.1.2006 16:02
pardal z IP 212.96.165.*** | 14.1.2006 23:22
Lidičky prosím,taky nemůžu sehnat smajlíky na ICQ 5.Poraďte
T.E.N.T.O z IP 84.47.43.*** | 24.1.2006 19:37
poradi mi niekto kde sa daju stiahnut smajle na icq 5?
Adam z IP 62.245.68.*** | 30.1.2006 12:05
http://gaim.sourceforge.net
kwikius z IP 88.212.31.*** | 2.2.2006 20:36
Ani ja neviem pridat novych smajlov do icq 5 co s tyM???
Koca z IP 213.192.22.*** | 4.2.2006 03:48
Nevim jestli to tady bylo receno nebo ne ale hlavni duvod proc nepouzivat icq 5 je jeho NAPROSTA NEZABEZPECENOST! Je to proste raj pro spamery a hafo viru...Miranda poskytuje 99,9% zabezpeceni... A zajimalo by me jestli lidi co pouzivaj ICQ zkusili Mirandu nebo Trillian....
Miky z IP 84.242.94.*** | 12.2.2006 22:34
lidi chtěl jsem se zeptat jak dam do icq5 nové smajlíky prosím napište mi odpověďi na mejla. Děkuji
Balrog z IP 194.108.127.*** | 13.2.2006 19:23
MIRANDA RULEZZZ
vyhazovák z IP 88.100.109.*** | 16.2.2006 22:17
Lidi, nepoužívejte ICQ. Zkuste Jabber
kája z IP 88.100.15.*** | 20.2.2006 18:40
Brooklyn z IP 217.73.24.*** | 7.3.2006 21:48
Zdravim.dajake smiliky do icq najdem kde????chce to daco stylove... dik
kurva z IP 85.135.71.*** | 28.3.2006 17:36
Dr.Fast z IP 88.212.0.*** | 9.4.2006 10:43
fero z IP 217.12.48.*** | 13.4.2006 10:49
finch7 z IP 217.119.114.*** | 20.4.2006 18:04
p858 z IP 195.250.136.*** | 7.5.2006 14:52
? daji se stahnout na icq5 novy smajlici?...
STALINnQo z IP 88.212.31.*** | 11.5.2006 21:39
BUDU nove smajliky na icq 5????????????????????????????,,
katka z IP 85.70.162.*** | 14.5.2006 21:38
fufajz z IP 217.75.213.*** | 16.5.2006 20:41
Wyvern z IP 83.240.39.*** | 7.6.2006 20:16
Poledni verze ICQ ktera stala za neco, byla 2003b PRO, nad dalsima verzema uz by clovek brecel...
Pozorovatel z IP 212.71.176.*** | 12.7.2006 11:16
Hele umi icq i blikani scrolllocku jako miranda nejak ?
Mne miranda prestala jit a pise ze uz ze stejneho PC je takovy uzivatel prihlasen a nepomohlo ani start zsystemu jineho harddisku s jinym oper.systemem. Tak mzuu pouzivat bud webve icq anebo original nejake, ale to neumi blikat na scrollocku, mirandy plugin byl super na tohle.
Pozorovatel z IP 212.71.176.*** | 12.7.2006 11:17
Hele umi icq i blikani scrolllocku jako miranda nejak ?
Mne miranda prestala jit a pise ze uz ze stejneho PC je takovy uzivatel prihlasen a nepomohlo ani start zsystemu jineho harddisku s jinym oper.systemem. Tak mzuu pouzivat bud webve icq anebo original nejake, ale to neumi blikat na scrollocku, mirandy plugin byl super na tohle.
Koca z IP 213.192.22.*** | 8.9.2006 02:23
Koca z IP 213.192.22.*** | 8.9.2006 02:24
sagi z IP 89.102.216.*** | 31.10.2006 14:19
kokot z IP 83.69.40.*** | 19.1.2007 16:03
kokot z IP 83.69.40.*** | 19.1.2007 16:04
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:54
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:55
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:55
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:55

ste tu snad vsichni uplne vypatlany az to neni mozny samy ! ani nevite co tu melete za sracky ! icq 5.1 si strcte do pedele ! je to jeden z nejhorsich klientu a vy ho tu chvalite jak nelepsiho klienta

Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:56

ste tu snad vsichni uplne vypatlany az to neni mozny samy ! ani nevite co tu melete za sracky ! icq 5.1 si strcte do pedele ! lamy
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:56

ste tu snad vsichni uplne vypatlany az to neni mozny samy ! ani nevite co tu melete za sracky ! icq 5.1 si strcte do pedele ! lamy
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57

ste tu snad vsichni uplne vypatlany
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57
demence
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57
Marfi z IP 83.69.48.*** | 21.1.2007 13:57
terezka z IP 62.40.70.*** | 5.3.2008 17:16
ahojik poradite mi nekdo jak stahnou icqzadarmo a bez virů jsem takova vtomhle nezkusena
terezka z IP 62.40.70.*** | 5.3.2008 17:16
ahojik poradite mi nekdo jak stahnou icqzadarmo a bez virů jsem takova vtomhle nezkusena
Mikač z IP 90.176.146.*** | 6.3.2008 17:19
Fucking icq !!!! Nejlepší a čím více mezi lidmi používanější je QIP sám ho používám a to co to umí neumí ani to posrané ICQ
banan-jakub-s z IP 88.101.127.*** | 7.3.2008 23:11
To Terezka: Stahuj.cz a zadat pro vyhledání QIP a pak nejnovější verzi stáhnout a instalovat
jsem lama nemám icq 6 z IP 88.102.189.*** | 20.3.2008 14:19
icq je opravdu pro nezkušené lidi, své místo si tedy najde(puberťáci, holčičky,...). Profíci používají Mirandu (možná QIP,ten jsem nezkoušel tak nevím)
banan-jakub-s z IP 88.101.127.*** | 22.3.2008 00:38
ICQ jsem užíval do verze 5,1. Šestky jsem se bránil - stačilo mi jednou vidět zhoršení oproti původní verzi. Poté jsem přešel na QIP. Jen je mi líto těch, kteří mají icq6 a chtějí abych jim něco poslal (QIP8020 -> ICQ6). Mají smůlu.
Jericho z IP 82.100.5.*** | 21.2.2005 16:50
Já Tvůj výtvor nepokládám za stránku... Není tam žádný logo, jen nápis SIMSA.WZ.CZ... Ten ShoutBoard je tam úplně zbytečnej, prostě to je píčovina... Radši tam dej Guest Book... Když klidnu na nějaký odkaz a chci jít někam jinam, tak musím klikat na Zpět... Menu by mělo být na každé stránce, ne jen na jedné. V kódu Ti chybí DTD... Odkazy nemají žádný hover efekt... Že jako pozadí máš obrázek bych bral, ale že je ve formátu BMP mi opravdu bral. Když už tak JPG nebo GIF... Ukončení BODY (</body>) máš úplně jinde, než máš mít... Víc chyb se mi hledat nechce, ale určitě jich tam je víc, než jaký jsem vyjmenoval...
ronnie z IP 62.209.195.*** | 21.2.2005 17:02
No jako tridni stranky splnuji svou funkci dobre, melo by toho tam ale byt trochu vice. Shoutboat mi tam nevadi, naopak si myslim, ze na tenhle typ stranek se hodi dobre. Predpokladam, ze jsi zacatecnik. Pokud ano, tak je to dobry start. Chybi ti tam nektere zakladni veci, vice se doctes na
www.jakpsatweb.cz Jericho: DTD neni nutnou soucasti stranek, pokud stranky nejsou validni. Prave v tomto pripade je jeho neuvedeni mozna lepsi nez uvedeni

quest z IP 85.160.79.*** | 21.2.2005 17:07
</head>
<body background=Texturaperi.bmp
</body><!--WZ-REKLAMA-1.0IZ--><div align="center"><table width="496" border="0"
cellspacing="0" cellpadding="0">
jen tak porad nevim co tam ma znamenat to (</body>) a (<body background=Texturaperi.bmp)
Jinak dat takovy web do kritiky,to bych se asi hoodne stydel horsi design jsem proste v zivote nevidel je to opravdu amatersky udelany
M-A-T-E-S. z IP 213.168.178.*** | 21.2.2005 17:07
Jericho: Pokud já jsem pochytil tvoje začátky tak to taky nebylo nic slavnýho.
Leos z IP 85.70.109.*** | 21.2.2005 17:10
No, kazdej musi nejak zacit, ne? Pamatuju si, jak jsem kdysi tak v roce 2001 zkousel experimentovat s HTML (nez jsem se dal nejakou pauzu). Kdyz jsem vlezl na tuhle stranku, malem mi ukapla slza.

Je fakt, ze takovy web je vybornym prikladem amaterismu, ale kdo takhle nezacinal?
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 21.2.2005 17:11
Jericho aj Ronnie - máte pravdu

, ale myslím, že takáto stránka si nezaslúži hodnotenie. Robil ju asi začiatočník a potom to tak môže aj skončiť keď si ju dá ohodnotiť. Možno sa za 1-2 mesiace naučí aspoň niečo
Tento zjav sa ale zatiaľ za stránku pokladať asi nedá a stavím sa, že vo FrontPage je robená i keď tam chýba ten zápis ale čo už
To by bolo asi všetko
quest z IP 85.160.79.*** | 21.2.2005 17:12
ja sem zacinal v office,to bylo trochu lepsi na rozjezd i kdyz weby byly hrozny
in-spyder z IP 213.250.214.*** | 21.2.2005 17:14
to nikdo nemuze napsat neco normalniho (teda krome ronnieho)? Jak jste asi zacinali vy? Stranky se delaji kvuli navstevnikum, nerikam ze tyto splnuji na to plne svuj ucel, ale pokud autor toho nechce moc dodavat, tak jako zkouseni a uceni jsou vhodne. Pokud se to autor chce ucit delat dobre, hezky a kvalitne, tak existuje rada webu, kde se ke tvorbe stranek dozvi toho hodne. Pokud tyto stranky jsou jeho jedine a jine nema v planu, tak proc by se mel neco ucit dokonale - viz. validita, DTD, atd..
A jeste takovy maly dodatek . Autor dal ke kritice stranky v 16:38. v 16:50 mu dosla prvni odpoved coz je nejakych 12 minut a pak uz nereagoval. Kdo vi jestli je sem dal autor a nekdo jiny. (ale to je cista spekulace)
quest z IP 85.160.79.*** | 21.2.2005 17:17
je to divny,ja bych rekl ze nekdo jiny
Jericho z IP 82.100.5.*** | 21.2.2005 17:33
Ronnie: V tom souhlasím...
M-A-T-E-S.: Jsem si toho vědom...
Spyder: Nad tím jsem taky uvažoval, ale nevím, proč by to někdo dělal...
M-A-T-E-S. z IP 213.168.178.*** | 21.2.2005 17:44
In-spyder: Napsal sem to co sem napsal, protože mi přišlo blby když tady Jericho píše že ta stránka je jedna velká pí...., tim sem chtěl říct že tu nikdo nezacinal jako profik, aniz by si neco v praxi vyzkousel (nebo se mylim in-spidere?

), nevim co ti na tom pripada nenormalniho
PaBi3 z IP 85.135.141.*** | 21.2.2005 18:08
No aj ja som začínal v Office
Teraz mám stránku už oveľa lepšiu a sám so hrdí na jej návštevnosť a vzhľad. Validitu by som opraviť vedel ale už sa mi zdá zbytočne opravovať tabuľkový layout a tak pracujem na CSS layoutoch
Ale aj tak si myslím, že začiatky každého vyzerali podobne ako simsa.wz.cz. Dokonca keď som robil také stránky tak som sa tešil aký som super designer
in-spyder z IP 213.250.214.*** | 21.2.2005 18:45
4 Mates: myslel jsem konstruktivniho obsahlejsiho a neco k veci. Ty jsi reagoval na Jerichovo hodnoceni, to sem nekomentoval. Kazdy nejak zacinal a zacina a zacatky jsou z pohledu z budoucnosti dost strasny a proto se nam neprislusi nekoho urazet, nebo urazet jeho praci, kdyz jsme na tom tenkrat byly stejne.
4 Jericho: no duvodu je hodne, napriklad zavist, nesnasenlivost, snaha nekoho potopit atd.
Jericho z IP 82.100.5.*** | 21.2.2005 18:54
Spyder: Tak to potom jo...
Caderom z IP 80.188.20.*** | 21.2.2005 22:38
quest z IP 85.160.91.*** | 21.2.2005 22:40
to si delas srandu
Caderom z IP 80.188.20.*** | 21.2.2005 22:43
Sed sem si k poči a za 2 hodiny jsem vytvořil tohle qarta.aktualne.cz/Images/uvodni.gif a nabídnul jsem jim to zdarma.
nemo z IP 213.102.38.*** | 21.2.2005 22:56
to Caderom: Nemozne... Kdy za to chteli 6500? Pred peti lety?
caderom z IP 62.65.180.*** | 21.2.2005 22:58
hmm pekné

ale čo oni majú z toho obrázka
ImothepH z IP 62.65.180.*** | 21.2.2005 23:03
! pardon !
caderom:hmm pekné
ale čo oni majú z toho obrázka
Caderom z IP 80.188.20.*** | 21.2.2005 23:08
Když se jim bude provedení zobrazené na obrázku líbit, tak jim pošlu samozřejmě stránky.
Jericho z IP 82.100.5.*** | 21.2.2005 23:19
Caderom: Za to bych jim nedal ani 100,-...

Páč bych si to udělal sám...
Caderom z IP 80.188.20.*** | 21.2.2005 23:57
Caderom z IP 80.188.20.*** | 21.2.2005 23:58
A pozor! Ceny bez DPH!
ImothepH z IP 62.65.180.*** | 22.2.2005 08:53
Komi z IP 81.27.192.*** | 22.2.2005 14:26
O M G Ted si vsichni mysli, ze sou to stranky naší třídy

OSTUDA
Catch z IP 212.158.145.*** | 26.3.2005 14:01
No dekuji za vycerpavajici hodnoceni a kritiku. Ani mi nikdo neporadi
Michael Le z IP 81.27.192.*** | 26.3.2005 14:21
ImothepH z IP 62.65.180.*** | 26.3.2005 14:23
hover efekt sa mi nepáči. zbytočne tam dávaš horný okraj, keď už máš hover efekt urobený inou farbou.
farebné prevedenie nie je nič extra, ale nie je to až také hrozné

.
A rozhodené to máš neviem prečo. skús tento program TopStyle Lite 3.10
www.owebu.cz/sw.php
Catch z IP 212.158.145.*** | 26.3.2005 15:25
Jak to myslis s tim hornim okrajem. Presne tenhle programek mam q:o))) No a pekne me to prudi ze je to tak rozhozeny q:o(((
Michael Le - Ok hodime pak rec q:o)
Catch z IP 212.158.145.*** | 26.3.2005 19:44
Tak uz se mi rysuje hlavni stranka co na to irkate??? q:o))) Vim ze kazdy asi bude mit nazor jiny ale nikdy bych neveril ze udelam takhle barevny stranky a bude se mi to libit q:o))) No at kazdy posoudi sam q:o))) Jinak stale to mam v mozile a opere rozhozene mali nekdo radu budu vdecny q:o)))
imotheph z IP 62.65.180.*** | 26.3.2005 23:26
ten hover efekt na hornom menu.
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 13:17
no barevně se mi to nelíbí vůbec. Grafickej návrh bude lepší hodnotit až to bude hotový, tohle je nedodělaný a působí to na mě hodně odpudivě
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.3.2005 14:21
ariec - No zatim kazdemu komu jsem to ukazal se naopak ty barvicky libily a me se libi taky. Je to vec nazoru q:o))) ale diky.
Jinak jsem si s tim ted hral a konecne jsem prisel na to proc jsem to mel tak rosipany

Tak ze ted uz je to temer ok i v opere a mozile q:o)))
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 18:55
no nekoukal jsem na to v opeře ani mozile ale v IE je to rozsypaný hrozně
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.3.2005 19:03
airec - No to se mi stalo az ted. V pocitaci se mi to ale ukazuje ok. Muze byt chjyby na strane WZ??? Jinak fakt nevim protoze v pocitaci to mam uplne ok q:o))) a mozola a opera taky oka akorat v mozile mi to horni menu trosku ujizdi ale na to taky prijdu q:o)))
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.3.2005 19:06
Opravdu je chyba u WZ mrkni kdyz jsem to nahral sem
www.tear.cz tak je vse ok q:o) To nechapu
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 19:08
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 19:10
je to stejně špatný v opeře, mozile, IE i MYIE2
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 19:10
je to stejně špatný v opeře, mozile, IE i MYIE2
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 19:12
musíš mít chybu v cssku nebo ti to posírá ten banner u wz
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.3.2005 19:14
Ted jsem zjisti ze kdyz zmensim okno tak se mi to soupe nahoru to jeste musim odhalit

Zlaty tabulky tohle pozicovani me dostane do hrobu
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 19:15
ariec z IP 83.208.115.*** | 27.3.2005 19:15
Catch z IP 160.218.41.*** | 27.3.2005 20:00
No jestli si nehodim masly tak mozna q:o))) No tak pokracovani zitra q:o)))
Catch z IP 212.158.145.*** | 28.3.2005 15:12
Je tu naky pozehnany clovek ktery mi poradi???

Mam stranky
www.ininfo.kvalitne.cz Cele je to pozicovany v CSS. kdyz opomenu ze mi ze zahadnych duvodu v IE nefunguje border-top: solid 5px #0084BD; (hover efekt) Tak pri nizsim rozlyseni (ja mam 1152 x 864) se cela stranka posune nahoru aniz by sla rolerem v pravo posunout dolu. No nekdo na to prosim mrknete. Uz vazne nevim jak na to.
Catch z IP 212.158.145.*** | 28.3.2005 15:14
Jo jinak v Mozila a opere ten hover border-top: solid 5px #0084BD; normalne finguje tak uz fakt nevim
iSurfer z IP 194.108.195.*** | 28.3.2005 15:50
Ve Firefoxu to vypadá hrozně, v IE 6 mi to jede normálně. Barvy - nejsou hrozné, ale tohle už jsem někde viděl. Mnohokrát ... chce to něco nového , neokoukaného ...
Catch z IP 212.158.145.*** | 28.3.2005 16:04
Ve firefoxu to nevypada hrozne, jen ten horejsek je rozhozenej

V IE to vypada ze to je ok ale skus si zmensit okno, cely to vyjede nahoru

No me se to barevne takhle libi
Catch z IP 212.158.145.*** | 28.3.2005 17:39
Prosim o pomoct vazne uz nevim co s tim
Catch z IP 212.158.145.*** | 28.3.2005 17:40
Prosim o pomoct vazne uz nevim co s tim
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.3.2005 12:52
To tu opravdu neni nikdo kdo by poradil??? q:o(((
iSurfer z IP 194.108.195.*** | 29.3.2005 13:09
Skoč do zdi
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.3.2005 13:38
No rada dobra ale muj prblem to neresi
avan z IP 147.175.167.*** | 29.3.2005 20:11
no ked si uz zalozil druhu diskusiu tak som sa na to pozrel, doteraz sa mi do toho nechcelo lebo imho je kod zle strukturovany a styly su externe, co je pre mna neprehladne.
1. ma zarazilo absolutne pozicovat prvok od spodu(od spodku coho?? okna? takze ked ja mam listu navyse tak bude ten prvok uplne inde?)
2. pocizovat kontajner "body" tiez imho nie je stastne riesenie
3. 400 riadkov stylov akoze namam nic proti ale v kritike sa potom len tazko tazko niekto vyzna
ked zmenis 1.a 2. bod som ochotny ti dalej poradit
Catch z IP 212.158.145.*** | 30.3.2005 16:15
avan - Dekuju za tvuj cas ale co znamena ze kod je sptane strukturovany??? Myslim si ze externi CSS je lepsi nez ho psat primo do kodu.
Tva prvni pripominka je mi jasna pravdepodobne proto ze je to pozicovane od spodu se mi pri zmenseni okna stranka vysune nahoru ze???
K druhe pripomince, bylo mi receno ze by bylo lepsi cely kod uzvrit do DIVu a tan nastylovat misto BODY. Proc je ale lepsi to uzavrit do DIVu nez nastylovat BODY???
K treti pripomince, ucss mam popisky tak ze se v tom vyznam dobre

a nemyslim ze by to bylo psane nak neprehledne q:o)))
No ale samozrejme co je prehledne pro me muze byt neprehledne pro jine a naopak. Nepredpokladam ze by byl naky pevne dany spusob jak CSS psat a v jake posloupnosti. Pokud ano oprav me a budu rad kdyz mi to vysvetlis q:o)))
Dekuju q:o)
avan z IP 147.175.167.*** | 30.3.2005 17:53
externe styly su urcite lepsie, ale mne ako kritikovi je jednoduchsie pozriet iba do jedneho suboru
nevravim ze nemas stylovat BODY ale ze nieje stastne riesenie ho pozicovat
a tak.. ak by si nieco nevedel a potreboval daj mi ICQ, pomozem rad ak budem vediet
Catch z IP 212.158.145.*** | 30.3.2005 17:59
Avan - Jasne ja myslel to pozicovani body q.o))) Samozrejme jinak body nastylovat pismo a td. q:o))) Moje ICQ je 243481186
if z IP 213.220.232.*** | 26.4.2005 17:55
Je to hruzny, aspon ty barvy.
in-spyder z IP 213.250.207.*** | 13.4.2005 12:24
[1] kdyz design, tak design
- vyskocilo pop-up, ale neotviral jsem, takze nevim co v nem je
- jednoduchy, stridmy a svym zpusobem pusobivy design
- stridmost a jednoduchost podporuje prazdnost, kterou na me web pusobi
- odkazy bych zvyraznil nejakym efektem (hover)
- male zakladni pismo, na mem lcd pri velkem rozliseni hure citelne, obzvlaste citaty, ktere jsou nektere kurzivou
- udelal bych klikaci logo (ale to neni k designu)
- nemuzu si pomoct je to prazdne, a dela to male pismo a malo dat
- jinak hlavicka je trosku maznuta, cili rozmazana, cili spatne zkonvertovany obrazek (ale je hezky), ale za to ma jenom 5kB, coz je pozitivni, takze bych to mozna nechal
- no a celkovy dojem z webu je asi takovyto: velice zajimava grafika, jednoducha, do oci nebije. Malo dat a male pismo zpusobuje prazdnotu webu. Citelnost je pri zvetsenem pismu lepsi. Zajimava a zatim dobra prace.
pryfish z IP 193.165.239.*** | 13.4.2005 13:10
dik pusobi to celkem pozitivne... to pop up okno je bohuzel reklamni ... odkazy jsou zvyrazene ale je to JS takze pod mozilou ho asi nevidis mohal bych udelat alternativni CSS
in-spyder z IP 213.250.207.*** | 13.4.2005 13:19
jo s temi odkazy to je mozne, ale me js tady normalne chodi. Stacilo by tam dat hover na jinou barvu a uz by to vypadalo lepe
no jo reklama no, s tim se da tezko neco delat
Saevire z IP 80.188.183.*** | 13.4.2005 15:17
Jen takovy mensi detail...mam dojem, ze se pise "o mně"...nikoliv "o mě"...o Tobe!!!
mone z IP 194.108.125.*** | 13.4.2005 15:40
mimo_tema: zajimavej pravopis.
ale jeste zajimavejsi je to skoro_porno v sekci fotky. nevypadas vubec zle.

docela bych si od tebe dal rict, hehe.
design: ty stranky sou naprosto perfektni (sem strizlivej - nemluvim pod vlivem tech fotek), je to styl, kterej mi naprosto vyhovuje. jen bych dal vetsi pismo, vetsi radkovani atp. vic asi nemam co dodat.
nikdy bych nerekl, ze takhle hezky holky maj zajem o kompy...
pryfish z IP 193.165.239.*** | 13.4.2005 16:00
o mně už jsem změnila

uplně jsem zapomněla na nějake pády

kdyby jste pri pohližení přisli na hrubky tak mě je sem hodte at to muzu opravit ještě to několikrát projdu.
děkuju za další kritiku
to mone: vzdyt je to moje prace
mone z IP 194.108.125.*** | 13.4.2005 16:15
pryfish: co? to porno?
ps: hrubky mas vsude v textu. VSUDE!
pryfish z IP 193.165.239.*** | 13.4.2005 16:30
mone z IP 194.108.125.*** | 13.4.2005 16:32
Kohout z IP 81.19.34.*** | 13.4.2005 17:00
nebudu se k tomu vyjadřovat, protože všechno, co jsem chtěl říct, už napsali nademnou... jen bych dal do menu i odkaz na úvodní stránku, nebo bych to alespoň vyřešil tim logem..
lukenet z IP 85.70.22.*** | 13.4.2005 17:07
Jednim slovem: Super. (a tim myslim vsechno, krome navstevni knihy

). Jinak, k tomu clanku "Svět je krásný a stojí za to o něj bojovat", ani se ti nedivim, jestli bydlis v Praze (a jestli jsi tim myslela Prahu

).
Kohout z IP 81.19.34.*** | 13.4.2005 17:09
I když bylo by dobrý se zbavit věcí jako BODY BGCOLOR, FONT SIZE a hodit to do css, a taky se zbavit zbytečných tabulek, které jdou nahradit divy..
btw, kdo chce vidět kód, musí dát
delta.ssakhk.cz/g04/jednotlivci/rybinova/
Catch z IP 212.158.145.*** | 13.4.2005 18:43
Na holku dobry

(vtip)
pryfish z IP 62.24.84.*** | 13.4.2005 18:52
cim bych se uzivila
btw: videl si nekdy porno? ;)
mone z IP 194.108.125.*** | 13.4.2005 19:03
Kohout z IP 81.19.34.*** | 13.4.2005 19:17
mone: he he, to neni porno, ale:
"Lehce erotické fotografie"
Kohout z IP 81.19.34.*** | 13.4.2005 19:21
nebo spíš
Fotografie s lehce erotickým nádechem
btw, omylem ses podepsal smajlem "

" místo "

"
pryfish z IP 193.179.22.*** | 13.4.2005 20:01
Tak kdo se u tech fotek vystrikal?
lukenet z IP 85.70.22.*** | 13.4.2005 21:02
lukenet z IP 85.70.22.*** | 13.4.2005 21:06
"niz"->min samozrejme
pryfish z IP 62.24.84.*** | 13.4.2005 21:38
newim kdo je tady 15ti letej ale predchozi zpravu jsem opravdu ja nepsala...
lukenet z IP 85.70.22.*** | 13.4.2005 21:41
To je dobre.
(krom toho, 15-letejch je tady vic nez dost...)
pryfish z IP 62.24.84.*** | 13.4.2005 21:57
to lukenet: vsimla jsem si...
mone z IP 194.108.125.*** | 13.4.2005 22:12
s klukama sme o telocviku vedli debatu, co je erotika a co je porno. vyhral muj nazor (jako vzdy

).
(tohle je fakt zkraceny)
erotika je napr. normalne stojici nahata zenska, porno je, kdyz ta zenska napriklad strka prsty jinam nez do rukavic...
jo a 15 uz mi bylo.
pryfish z IP 62.24.84.*** | 13.4.2005 22:37
tohle uz je vazne trochu OT


)
lukenet z IP 85.70.22.*** | 14.4.2005 08:31
ten mone....
pryfish z IP 193.165.239.*** | 14.4.2005 10:35
víc zbytečnejch pripominek nez ty kritiky
lukenet z IP 85.70.22.*** | 14.4.2005 11:05
Tak dobra. Tady je moje kritika.
minusy:
1)framy
2)tabulkovy layout
3)zastarale tagy (to bych moc nemel pripominat, protoze to pouzivam hlavne ja

)
4)chybi doctype
5)pridal bych nejaky hover efekt do menu
6)k designu vyhrady nemam
plusy:
1)design prijemny na oci
2)jednoduchost, prehlednost
3)uz jenom to, ze jsi holka - to je u mne velky plus -
protoze holky se o webdesign prave moc nezajimaji
pryfish z IP 193.165.239.*** | 14.4.2005 11:13
proboha jaky framy???? ja o zadnych newim!!!
tabulkovej layout ja wim me se do tech divu proste nechtelo
hover efekt tam je to ho nevidite? ja fakt ten musim udelat alternativu v css
in-spyder z IP 213.250.207.*** | 14.4.2005 11:24
no proste ten efekt tam neni, zkousel jsem to jak doma tak v praci , jinac 4 [29] lukenet, ona na zacatku chtela zkritizovat design a ty jsi napsal "k designu vyhrady nemam" (neber to jako vytku, spise detail).
lukenet z IP 85.70.22.*** | 14.4.2005 11:24
This site uses frames, if your browser does not support them click here.
Vlastne nechapu proc tam vubec jsou.
in-spyder z IP 213.250.207.*** | 14.4.2005 11:26
jinak trosku to chce zapremyslet a podivat se co vlastne ten ram je! (ach ty reklamy)
lukenet z IP 85.70.22.*** | 14.4.2005 11:31
in-spyder z IP 213.250.207.*** | 14.4.2005 12:03
[34]
ted nevim na co to ehm?
jinak ona ma na te strance reklamu v podobe pop-up, a to je logicky ve frameset, pokud si das zobrazit zdrojovy kod, tak ti zobrazi k tomu frameset. Dej si (pzn. ve firefoxu) zobrazit ram v novem okne, tak aby ti tam vyskocila jeji stranka a pak si dej ctrl+u a uvidis kod k te strance
lukenet z IP 85.70.22.*** | 14.4.2005 12:11
sem ja to ale trouba
pryfish z IP 193.165.239.*** | 14.4.2005 13:02
UFF

Kohout z IP 81.19.34.*** | 14.4.2005 15:37
NO bylo by lepší si celý ty stránky hodit na pryfish.sf.cz, a nezobrazovat je iframem ne
" target="_blank">delta.ssakhk.cz
Kohout z IP 81.19.34.*** | 14.4.2005 15:42
A ten hover se zobrazuje jenom v IE... a ještě k tomu nevýraznej.. zkus udělat při hooveru
text-decoration: none, tzn že při najetí kurzorem to nebude podtržený
mone z IP 194.108.125.*** | 14.4.2005 16:28
ja si to otevrel v ie, a musim rict, ze ve firefoxu je to lepsi...

takze, pryfish, uprav to, at to vsude vypada jako VE FIREFOXU!!
pryfish z IP 62.24.84.*** | 14.4.2005 20:31
mone z IP 194.108.125.*** | 14.4.2005 20:53
ano.
pryfish z IP 62.24.84.*** | 14.4.2005 21:39
mno a poradite mi s nim?
disser z IP 84.244.119.*** | 14.4.2005 23:37
pryfish: něco jako window.close();
pryfish z IP 193.165.239.*** | 15.4.2005 10:33
ale to dokaze zavrit jenom okno vytvorene taky js ne?
mone z IP 194.108.125.*** | 15.4.2005 12:33
ja javascript neumi, ale vim, ze to existuje a ze to dokaze zavrit jakykoliv okno (testoval sem to 1 v ie).
Catch z IP 212.158.145.*** | 20.4.2005 17:51
q:o))) http://www.zamek.dobris.net
Kohout z IP 81.19.34.*** | 20.4.2005 18:19
taky se mi to nelíbí.. podívejte se na stránky webdesignera co to zpatlal:
rechka.cz
ZIMINIX z IP 82.99.163.*** | 20.4.2005 18:25
ZIMINIX z IP 82.99.163.*** | 20.4.2005 18:26
Catch z IP 212.158.145.*** | 20.4.2005 18:37
Zimnix - No me se to taky nelibi, doslova jsem byl zhnusen

Jsou to kamaradi tak ze jim to budu predelavat vis??? Jen jsem chtel mit nezaujaty nazor, protoze ja kdyz to videl tak me malem kleplo
Catch z IP 212.158.145.*** | 20.4.2005 18:38
Kohout - Ja ty stranky toho "webdesingera" bohuzel videl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 21.4.2005 18:05
Catch - ale je to docela borec, podívej se mu na jeho PROFESNÍ ŽIVOTOPIS:
rechka.cz/ 
(ta lama to má přes iframe, tak ti nemůžu poslat celej odkaz..)
Kohout z IP 81.19.34.*** | 21.4.2005 18:08
Kohout z IP 81.19.34.*** | 21.4.2005 18:12
stejně si myslim že je to jen nějaká šablona, kterou pan Řechka zošklivil

Catch z IP 212.158.145.*** | 21.4.2005 19:17
No to si snad ze me dela srandu ne??? Kurva to je nehorazny.
Catch z IP 212.158.145.*** | 21.4.2005 19:19
Tak jsem se odvazil a zavolal jsem kamaradum kolik za to tomu tvurci daly

Nereknu vam kolik to bylo ale reknu vam ze to byla ctyrmistna suma.

To ne
Kohout z IP 81.19.34.*** | 21.4.2005 19:30
V ceníku má, že základní jednoduché stránky dělá za 4000 - 7000 Kč!!! Je to vážně blbý když to takovýhle lidi dělaj... myslim že ani já nejsem tak dobrej, abych nabízel tvorbu www stránek, ale klidně bych jim to udělal zadarmo...
Kohout z IP 81.19.34.*** | 21.4.2005 19:30
...už jen z toho, že mě tvorba www baví..
if z IP 80.188.209.*** | 21.4.2005 23:08
Takovyhle styl stranek a kompletni vzhled frcel atk pred 4 rokama.. chlape zaspal jsi dobu, totalne. Nechapu jak si muze nekdo vydelavat takhle odvedenou praci ;/ Rek bych, ze je to zapricineno tim, ze zadavatel mel minimum moznosti na vyber.
avan z IP 147.175.167.*** | 22.4.2005 01:18
if ty si asi zaspal ked niekto rozdaval rozum
if z IP 80.188.209.*** | 22.4.2005 01:20
[16] Rekl bych, ze prave ja jsem ten prukopnik narozdil od Vas
avan z IP 147.175.167.*** | 22.4.2005 01:22
if z IP 80.188.209.*** | 22.4.2005 01:24
V e-businessu, e-komerci...
avan z IP 147.175.167.*** | 22.4.2005 01:33
businessu ??? ty si tak priekopnik v kokotizme
if z IP 80.188.209.*** | 22.4.2005 03:58
Ano, podle tveho zpusobu vyajdrovani, me presvedcujes o tom, ze tv IQ se pohybuje opravdu v te nizsi casti

Catch z IP 212.158.145.*** | 22.4.2005 09:12
if - Hele prosimte pokud chces kazde stranky hodnotit, vetou. Tento design byl aktualni tak pred 4 rokama tak di do haje. Uplne stejne jsi skritizoval me stranky a delas to i tady. Pokud nechces napsat nakou rozumnou kritiku tak radsi nepis nic. Chtel jsem vedet nazor na tyto stranky protoze kdyz jsem je videl tak jsem se zhrozil. Mi kamaradi za ne zaplatily nemale penize a oto vic me to stve. Tak bud napis neco rozumneho nebo nepis nic.
Catch z IP 212.158.145.*** | 22.4.2005 09:13
if - A mimochodem prukopnik si tak maximalne v kecani
Frank z IP 82.208.33.*** | 22.4.2005 15:51
Rozhodne souhlasim, ze tenhle vzhled byl cool pred 4 a vice lety, v soucasne dobe to vypada strasne. Nehlede na to, ze Catch tu ty stranky sam odsuzuje, ale jakmile uplne to same udela nekdo jiny, hned je ohen na strese. Na druhou stranu stranky maji docela pekny kod, takze zas tak spatna prace odvedena nebyla.
Catch z IP 212.158.145.*** | 22.4.2005 16:05
Frank - Ty tsranky jsou hrozne a tohle
www.rechka.cz/info/uvod.php a tohle
www.zamek.dobris.net ti jako prijde normalni??? Vis kolik si ten idiot co ty stranky delal za to rekl??? 15000,- Bohuzel mi kamaradi v PC a netu moc zbehly nejsou a tak vzali prvni nabidku co se naskytla. Nevim zda ten design byl cool pred ctyrma rokama ale co vim je to ze jsou hnusny a buh vi jestli to neni jen naka sablona a ten mistr se jen napakoval. Ty stranky by byli v pohode za 2000,- ale ne za 15000,-
Kohout z IP 81.19.34.*** | 22.4.2005 16:24
wow, 15 000??????

šílený...

je mi těch lidí líto.. Znal jsem podobný případ, kdy lidi daly 4000,- za stránku plnou javascriptu a animovaných gifů, hrůůůůůza
if z IP 80.188.209.*** | 22.4.2005 16:24
[25]

Ty jsi webdesigner ? Nebo se snazis byt ? Ja jen rikam to co si myslim

A tohle jsou proste shity

Kohout z IP 81.19.34.*** | 22.4.2005 16:31
if - možná je, možná neni, ale ať udělá cokoli, určitě to bude hezčí než www.zamek.dobris.net
Frank z IP 82.208.33.*** | 22.4.2005 16:31
[25] Kdybys cetl prispevky az do konce vedel bys, ze se mi ty stranky po graficky strance vubec nelibi. Ale pokud jde o kod, nejsou ty stranky spatny. Rozhodne lepsi nez 90% zdejsi produkce. A zda se mi, ze jsi trochu schizofreni
Kohout z IP 81.19.34.*** | 22.4.2005 16:41
Ano, kód je hezký

možná by to po trošce (hodně) úprav bylo hezký
Catch z IP 212.158.145.*** | 22.4.2005 16:46
Frank - No jasne a nemuze to znamenat to ze ty stranky maji hezky kod, ze je to jen sablona??? Protoze se mi opravdu nezda ze nekdo kdo by umel udelat pekny kod by mel zapotrebi udelat dve totozne stejne stranky s jinou hlavickou a jinym obsahem? Co si otom myslis?
Catch z IP 212.158.145.*** | 22.4.2005 16:49
if - Ja bych si zatim webdesinger nerikal

Zatim jsem stale ve fazy uceni ale jsem si jistej ze bych ty stranky udelal mnohem lepsi. A uznej ze za tuhle hruzu si rici 15000,- je astronomicka castka.
Kohout z IP 81.19.34.*** | 22.4.2005 17:05
uáááá, ošklivá veliká částka..
Catch z IP 212.158.145.*** | 22.4.2005 17:11
Kohout - Moc oskliva castka
Kohout z IP 81.19.34.*** | 22.4.2005 17:12
Catch - fuj hnusná částkaaa.. bleee

máš nějaký stránky ?
Kohout z IP 81.19.34.*** | 22.4.2005 17:15
aaa, sorry, vím.. ininfo..
Catch z IP 212.158.145.*** | 22.4.2005 17:32
Kohout jasny
ininfo.kvalitne.cz kdyby jsi si nevzpomel na celej link

Mam ale rozdelany dalsi troje tak se snazim
if z IP 80.188.209.*** | 23.4.2005 09:44
LOL ? 15 000 za tohle ? Tak to je pelo. Ja jsem delal icewarp.cz za 20 000,- To byla odpovidajici cena. TOhle je fakt prestreleny. Jak rikam, zadavatel asi nemel moc na vyber.
Catch z IP 212.158.145.*** | 23.4.2005 14:10
if - No bohuzel nemel vubec vyber. Proste vzaly prvni co dostaly za nabidku. Nemaj predstavu jak se pohybujou ceny.

No ja doufam ze jeste s tim neco udelaj. Ikdyz uz je si pozde.