Praktiky správců domén a webhostingových firem

Napsal Michal (») 28. 5. 2004 v kategorii Webhosting, přečteno: 2421×

Vzali jsme si na paškál čtyři firmy, zabývající se webhostingem a správou domén.

Vzali jsme si na paškál čtyři firmy, zabývající se webhostingem a správou domén. Zaměřili jsme se hlavně na jejich přístup k zákazníkovi a řešení vzniklých problémů. Se všemi níže uvedenými firmami máme určité zkušenosti a o ty se s vámi podělíme. Na stupnici 1-5 hvězdiček hodnotíme technickou podporu (1 nejhorší, 5 nejlepší).

Media4Web (hodnocení **)
Slušný a solidní design stránek Vás možná přesvědčí nechat si spravovat doménu od této společnosti. Jaká je jejich technická podpora? Nečekejte zázraky. Při registraci přes webhostingovou firmu neočekávejte, že od nich dostanete registrační email, musíte si je sami vyžádat, alespoň takovou zkušenost máme my. Nastavení domény máte možnost provádět přes změnové formuláře, jejich použití ovšem není příliš intuitivní a prvouživateli stránek media4web připraví nejednu pernou chvilku. Technická podpora přes mail je spíše špatná, než dobrá. Pokud admin předpokládá, že vystačí s dvouslovnou odpovědí na uživatelovy otázky, případně jej ještě v podtextu označuje za hlupáka, je to jeho volba, ale měl by si uvědomit, že i nezkušený uživatel = platící zákazník. Na stránkách mají nonstop telefon a pro své klienty i icq.

Pipni (hodnocení *)
Slušný webhosting, intuitivní rozhraní pro správu webu i mailu, dobrá dostupnost. Proto je škoda, že v hodnocení technické podpory pipni.cz naprosto propadl. Web pipni.cz obsahuje klasický FAQ, na webu je k dispozici fórum, dokonce je zde i možnost kontaktu přes ICQ. Proč tedy tak negativní hodnocení? Vše je o lidech - admin pipni.cz by měl trávit dny maximálně zavřený v serverovně a na kontakt s uživateli si najmout placenou sílu. Pomineme to, že od samého počátku pipni.cz tvrdili, že freehostingová služba bude neustále zdarma a bez omezení (nedávno pro freehosting odsekli SMTP) a tím tedy uživatele klamali, ale nemůžeme odpustit chování právě k neplatícím (za hosting) uživatelům. Pokud se chce admin chovat stylem - máte to zadarmo a proto si nestěžujte, měl by s freehostingem raději skončit a věnovat se jen "plnohodnotným uživatelům".

Ignum (hodnocení ****)
Správce domény i poskytovatel webhostingu a serverhostingu. Technická podpora na úrovni, kontaktovat je můžete mnoha způsoby: emailem + formulářem, telefonem i na zdarma hotline lince, faxem. Nechybí ani rozhraní pro nastavení domény i webhostingu přes web. Jednání s uživatelem solidní,i když se občas stane, že při delším řešení složitějšího problému na vás pozapomenou a musíte se emailem připomenout, také reakce na dotazy přes email by mohly být rychlejší. Přesto se Ignum.cz může počítat mezi moderní společnosti s velmi dobrým supportem.

Pes (hodnocení *****)
Zkušenosti s technickou podporou u společnosti PES.cz jsou jen kladné. Možnosti kontaktu jsou odstupňovány tím, jaký druh služby máte zaplacenou, vždy tedy víte na co máte nárok a to vám pes.cz splní. Pěkné je i rozhraní pro správu přes web. Nejrychlejší reakce očekávejte při kontaktu přes formulář, můžete použít klasický email, fórum i nonstop telefonní linku. I u freehostingu byl náš požadavek přes mail splněn do několika minut a pak jsme už čekali jen na replikaci záznamu. Maily se neztrácejí a reakce je velmi rychlá. Moderní společnost s vynikající péčí o zákazníka.
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Capek z IP 78.24.13.*** | 29.10.2008 12:43
---- obsah příspěvku byl vymazán administrátorem webu, obsahuje zkreslené informace, které poškozují dobré jméno firmy ----

Takže ted mířím na www.ebola.cz/ nebo ještě přemýšlím nad www.tvujweb.cz/webhosting-business, za další případnou radu děkuji
Capek
| 29.10.2008 13:01
Vážený pane Čapek, řešte prosím tento problém výhradně e-mailovou cestou a neuvádějte Váš subjektivní názor zde na fórum. Podmínky jsou měněny, tato poslední změna začlenila do podmínek velké množství služeb, které mají klienti (a tedy i Vy) možnost delší dobu používat i bez předchozího uvedení v podmínkách. Účelem v žádném případě není jakékoli omezení Vámi používaných služeb, což mohou potvrdit naši zákazníci - samozřejmě mi nemusíte věřit. Vámi zmiňovaná neshoda v právním výkladu byla vyřešena doufáme smířlivou cestou a zaslána na Váš e-mail.

Odchod ke konkurenci je samozřejmě Vaší volbou, i když nemám pocit, že si tím v rámci kvality služeb polepšíte (můj subjektivní, ale upřímný názor).

Přeji pěkný den, PK
Jirka z IP *** | 6.8.2004 15:04
Nevim, zda tento clanek je psan z pohledu dlouhodobeho zakaznika techto firem. Sam jsem mel po nekolik let vice zakazniku umistenych na placenych serverech firmy P.E.S.,  ze zacatku jsem s nimi byl velice spokojen, ale posledni rok ci dva se chovaji "problematicky". Nabidka sluzeb je velice dobra, ale technicka podpora prestala nejspise stihat, nekdy odpovi na mail za par minut, nekdy za 14 dni. Nekdy odpovi na jeden mail dva pracovnici (nezavisle). Take uz mi ani neodpovedeli. Parkrat jsem zazil technicky problem, kdy tvrdili, ze chyba neni u nich, ale opak byl pravdou. Pro jeden web je P.E.S. consulting atd. asi slusne pouzitelny, ale uhlidat funkcnost vice webu jsem vzdal    a zacal prevadet zakazniky jinam.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel osm a nula