Problem je zcela na vasi strane, jak jsem psal vyse. S vasi technickou podporou problem resim jiz temer dva mesice bezvysledne. Problem se jim podarilo vyresit jednou! Ale jen na chvili (asi tyden). Z toho je flagrantni, ze problem je pouze a jen u vas!!!!! Z vyse uvedene komunikace je zjevne, ze veci, ktere jsem uvedl v uvodu tohoto vlakna se potvrzuji.
Problém s přihlášení jež máte je individuálního charakteru, doporučuji Vám jej dořešit v rámci komunikace s technickou podporou (nejedná se o globální problém). Pravděpodobnou příčinou bude nastavení Vašeho webového prohlížeče, přihlášení není samozřejmě závislé na Vaší IP adrese/lokaci.
Také nám může pomoci k určení konkrétního problému např. screenshot z Vašeho pokusu o přihlášení. Ten můžete zaslat rovněž na email technické podpory.
V tom zdrejme bude ten problem!!!! Funguje to zrejme jen na vasem pocitaci. Smyslem vsak by melo byt, aby to fungovao na vsech ostatnich. Z meho to stale nefunguje!!!!!!! Potvrdil jste timto, ze ma domenka o nekompetentnosti je spravna. Mozna by Vam nekdo mel vysvetlit k cemu je sluzba urcena (pro ostatni, ne jen pro Vas!). Je preci jasne, ze si ji neplatim pro to, aby jste se na me stranky mohl prihlasovat pouze Vy!
Prověřil jsem přihlašovací údaje k administraci stránek jenž jsme Vám zaslali. Bez jakýchkoli problému jsem se přihlásil, test jsme provedli i přes anonymizér aby bylo zajištěno že se nejedná o uložené hodnoty.
Mel jsem moznost vyzkouset banan.cz pana Michala Kaděry. Bohuzel je to neco otresneho. Neustale nefunguje pristup na me stranky, ktere jsem si u nej zaplatil. Neni mozne je tedy spravovat. Neni mozne se ani domluvit telefonicky, nebot a druhe strane narazim ne lidi, kteri prokazatelne neovladaji svou praci. Stalo mne to jiz nemalo penez za telefovani a casu. Neveritelna ztrata prostredku!!!!!