Mel jsem moznost vyzkouset banan.cz pana Michala Kaděry. Bohuzel je to neco otresneho. Neustale nefunguje pristup na me stranky, ktere jsem si u nej zaplatil. Neni mozne je tedy spravovat. Neni mozne se ani domluvit telefonicky, nebot a druhe strane narazim ne lidi, kteri prokazatelne neovladaji svou praci. Stalo mne to jiz nemalo penez za telefovani a casu. Neveritelna ztrata prostredku!!!!!
Prověřil jsem přihlašovací údaje k administraci stránek jenž jsme Vám zaslali. Bez jakýchkoli problému jsem se přihlásil, test jsme provedli i přes anonymizér aby bylo zajištěno že se nejedná o uložené hodnoty.
V tom zdrejme bude ten problem!!!! Funguje to zrejme jen na vasem pocitaci. Smyslem vsak by melo byt, aby to fungovao na vsech ostatnich. Z meho to stale nefunguje!!!!!!! Potvrdil jste timto, ze ma domenka o nekompetentnosti je spravna. Mozna by Vam nekdo mel vysvetlit k cemu je sluzba urcena (pro ostatni, ne jen pro Vas!). Je preci jasne, ze si ji neplatim pro to, aby jste se na me stranky mohl prihlasovat pouze Vy!
Problém s přihlášení jež máte je individuálního charakteru, doporučuji Vám jej dořešit v rámci komunikace s technickou podporou (nejedná se o globální problém). Pravděpodobnou příčinou bude nastavení Vašeho webového prohlížeče, přihlášení není samozřejmě závislé na Vaší IP adrese/lokaci.
Také nám může pomoci k určení konkrétního problému např. screenshot z Vašeho pokusu o přihlášení. Ten můžete zaslat rovněž na email technické podpory.
Problem je zcela na vasi strane, jak jsem psal vyse. S vasi technickou podporou problem resim jiz temer dva mesice bezvysledne. Problem se jim podarilo vyresit jednou! Ale jen na chvili (asi tyden). Z toho je flagrantni, ze problem je pouze a jen u vas!!!!! Z vyse uvedene komunikace je zjevne, ze veci, ktere jsem uvedl v uvodu tohoto vlakna se potvrzuji.