U nás se odehrálo něco obdobného(i když ne zcela-viz.dále).
U babičky kdosi zazvonil, že jim nese ZDARMA balíček od jejich operátora. Babí balíček ihned odmítla s tím, že ona ani manžel si nic neobjednali, ani nic jiného nečekají. Dotyčný/á se dušoval, že je to zdarma, že nemusejí ani nic podepisovat, stačí to puze převzít. V balíku se nacházel set-tob box a tuším modem. Jelikož nic takové nepotřebovali, tak to hodili za dveře a nechali to tam.
Překvapení přišlo spolu s fakturou na pevnou linku a mobil. Kde jindy byla suma v řádech pár stovek korun(200-300), byla nyní suma daleko přesahující tisícovku (myslím něco kolem 1600).
Šlo se do provozovny - dostali jsme odpověď, že oni tam nic nezmůžou, že musíme telefonicky kontaktovat firmu a dostali jsme megavizitku s číslem kam volat. U telefonu byly stráveny asi 3-4 hodiny(ve dvou dnech), než na nás dostala řada, ve skutečnosti nás stále přepojovali, jedna a ta samá ženská nás přepojovala snad šestkrát(stali jsme se horkým bramborem).
Babička udělala sice blbost, že se neozvala hned jak ji přišla první faktura, ale až ta druhé...nicméně...
To ale neomlouvá chování tmavonodrejch s****- odmítli vrátit peníze, s tím že služby byli využity(hmm, vše bylo original zabaleno-zajímavé).
Já jsem s nima skončil už před lety protože mi blbě naúčtovali fakturu za paušál a odmítli to uznat (á4000 v hajzlu).
PS: nejsem od konkurence
Teď mě tak napadá pokud poslíček nepožaduje podpis, tak balík může zpeněžit a do systému nabouchat, že byl doručen.