Interhosting (c) 1996-2003, aneb máme webhosting na maloobchodní prodej

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 20. 9. 2004 v kategorii Webhosting, přečteno: 2193×

Některé věci na našem trhu jsou docela neuvěřitelné, některé zase se dají rychle popřít, třeba jako tento článek. Udělají to ?

Určitě lidé, kteří mi lhali a chcou mě žalovat mají vše právně v pořádku. Tedy aspoň to co je transparentní vůči nám. Dovolte mi malé odhalení.

Najednou zmizlo ze stránek IČO

Nebylo to úplně tak z mé hlavy, ale někdo to naťukl ve fóru, abychom se mrkni na jejich IČO. A ono najednou a nečekaně zmizelo.

border=0

Nu nic, co naplat nahlídl jsem se do databáze Ares, a zjistil jsem, že Paní Radka Požárová má živnost na

Maloobchod v nespecializovaných prodejnách
Poradenství v oblasti podnikání a řízení

border=0

Říkáte ale ...

Nevím jak často se ta databáze aktualizuje, naposledy to bylo 31.7.2004. Interhosting však má copyright od roku 1996, a od té doby to určitě bylo aktualizováno. Mimochodem si pamatuji, jak je v diskuzi někdo vyzval, aby naskenovaný živnost list, který je opravňuje k tomuto podnikání uveřejní na webu. Bohužel se tak nestalo. Pokud nic takového nemají poté podnikají neoprávněně. Protože si myslím, že webhosting nespadá do sekce maloobchodní prodej v nespecializovaných prodejnách ani poradenství.

border=0

Kdo se tedy skrývá za paní Požárovou, která možná ani neví, že provozuje webhosting

Sice Interhosting nemá vlastní servery, ale i přesto mám pocit, že přeprodej webhostingu spadá do jiného oboru podnikání. Doufám, že paní Požárová ví, že doménu interhosting vlastní Marián Jurík (má zajímavý email, template@centrum.cz - to bude asi jejich webdesiner ). Se mnou jednal David Požár a ještě nějaká třetí osoba. Jo a mají ještě nějakého právníka, který sice si nepřečetl článek, díky nemuž mě chce žalovat, ale věděl že to bude určitě špatný článek.

Cizí názor

Uvedu jednu diskuzi, kterou mě poprosili smazat, že to prý vysvětlí. Tak snad to vysvětlí nyní.

Milan | 2004-08-29 22:15:15
Lidicky nenechte si zblbnout hlavu chytryma kecama. Interhosting je jeden velkej podvod.
Videl bych to asi takle - nejakej klucina si rekl, ze kdyz je tolik webhosting firem,
tak ze to nebude spatnej business a taky to zkusi. Inu zaregistruje si domenu za nasetreny penizky,
spatla web z ukradeny template a domluvi dealerstvi s mujhost.cz. Vse zarizeno, muzeme do sveta.
Treba si udelat reklamu na owebu.cz - jenze par lidi to tady zrejme prokouklo a to se panu Pozarovi
moc nelibi, takze tady urazene pise svoje blaboly o velke spolecnosti s desitkami zamestnancu
(asi mysli svou mamku ;)).

Google velký rádce a soudce

Tohle necháme bez komentářů, Google neví jestli je to pomluva nebo ne, prostě jen zobrazí co má asi nejvíce obsahu. Dejte si v Googlu vyhledat Radka Požárová

border=0


Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 21.9.2004 14:27
řeší se to dva dny a mezitím jednou interhosting řekl, že zálohu opravdu nezaplatil a já makal na jejich projektu a poté řekl, že to nenapsal, tak si vyberte smajl

ma z IP *** | 1.10.2004 19:15
vystavým faktury na stavební prace
ma z IP *** | 1.10.2004 19:17
vzstavým faktury na stavební prace tč 721 28 90 40smajl smajl
Raj z IP *** | 12.10.2004 00:07
Všechno začalo klidným dnem, kdy přišla velice zajimavá nabídka. A to dne
2. října.

----- Original Message -----
From: InterHosting
To: info@czechscripts.net
Sent: Saturday, October 02, 2004 1:46 PM
Subject: Sponorství


Dobrý den
Zaujala nás Vaše internetová prezentace czechscripts.net/ . Chtěli
bychom Vám nabídnout zdarma webhosting dle Vašeho výběru z tarifů
InterHosting.cz (http://www.interhosting.cz/hosting.html). Zašlete nám
prosím Vaše rozhodnutí, zda máte zájem využít sponzoringu.

S pozdravem
                            InterHosting.cz

Tento email mi byl přeposlán tentýž den jako webmasterovi tohoto webu. S Davidem (vlastníkem webu), jsme se dohodli na jistých změnách, které se naskytali díky této nabídky. A to, že projekt zasťitíme pod www.fate-team.com a ja opustím post webmaster. S tím, že budu mít obchodní stránku nastarosti.

Řekli jsme si dobrá a můj partner z fate-team.com s tím souhlasil, tak já hned začal pracovat a sehnal jsem si ICQ od interhosting.cz. Jelikož byli offline, vyčkával jsem než budou online.

Ještě ten večer mi napsali. Nyní budu uvádět záznam z historie s mými komentáři.

InterHosti 2.10.200 22:27 Dobrý den

- Chvíli na to jsem jim napsal:

Pavel      2.10.200 22:32 Dobry den,
                              jsem zastupce z czechscripts.net

Pavel      2.10.200 22:33 Mohu mit par otazek?

- Bohužel, už nereagovali. Říkám si optimisticky fajn, tak asi se u nich vyskytl nějaký problém. Ozvu se zítra, sem si řekl.

Pavel      3.10.200 11:34 Dobry den!

Pavel      3.10.200 11:52 Prominte! Jste tam?

Pavel      3.10.200 17:01 Opet dobry den

- Mezi těmito zprávami poblikávali na ICQ mezi offline a online. Vždy jsem je samozřejmě zaslal jak byli online.

- Bohužel, ani dnes nereagovali. Tak jsem se další den psal s optimistickými nadějemi.

Pavel      4.10.200 17:53 Dobry den.

Pavel      4.10.200 18:43 Tak opet DOBRY DEN!
                              Jako solidnost spoluprace myslim povazujete
                              vzajemny NEignoracni kontakt obou partneru, mi
                              take.
                              Pokud snad vase nabidka uz neplati, myslim ze je
                              vice nez solidni o tom informovat a neuvadet nas
                              v omyl.

- Zase nic! Tak jsem to předal opět kolegovi, ať s nimi zkusí navázat kontakt. A od něj mi přišlo dne 11. záři tato zpráva, kterou mi přeposlal po jeho "jednání".

Date : 11.10.2004    Time : 19:23
                              From : InterHosting.cz
                              V tuto chvíli nemám čas na probírání sponzortsví,
                              bylo Vám nabídnuto cca. před týdnem, a vy jste se
                              ozvaly až nyní, až bude trocha času, budu Vás
                              kontaktovat.Nashledanou


- Začal jsem zuřit a napsal jsem panu Davidovi z InterHosting.cz opět.

Pavel      11.10.20 22:07 Hezky den,
                             
                              timto reaguji na zpravu zaslanu na icq 173406426
                              v orig. zneni:
                             

Pavel      11.10.20 22:07 Date : 11.10.2004    Time : 19:23
                              From : InterHosting.cz
                              V tuto chvíli nemám čas na probírání sponzortsví,
                              bylo Vám nabídnuto cca. před týdnem, a vy jste se
                              ozvaly až nyní, až bude trocha času, budu Vás
                              kontaktovat.Nashledanou

Pavel      11.10.20 22:07 Jiz nekolikrat jsem vam pred tim psal. Vy jste me
                              ignoroval. Toto sveci o vasi solidnosti. Myslim
                              ze toto bude zajimat nektere internetove media.
                              Preji vam hezky den.

- A teď přišla odpověď... Už jsem ani nedoufál:


InterHosti 11.10.20 22:09 Dobrý večer
                              Kdy jste mi naposledy psal?

Pavel      11.10.20 22:09 pocinaje 2.10. a naposled 4.10.

- Úspěch co?

InterHosti 11.10.20 22:09 a o jakou doménu se jedná?

Pavel      11.10.20 22:10 www.czechscripts.net

Pavel      11.10.20 22:10 jiz v prvnich zpravach jsem vam to psal

Pavel      11.10.20 22:10 mate historii?

Pavel      11.10.20 22:10 se podivejte.

InterHosti 11.10.20 22:10 nemám

Pavel      11.10.20 22:10 Co vam mam na to rict?

InterHosti 11.10.20 22:11 o jakou doménu se jedná?

Pavel      11.10.20 22:11 Napsal jsem mi jen jednou "Dobrý den" a pote nic
                              a porad ignorace.. Psal jsem vam asi 15 zprav

- Chápete to? Já bych se mohl upsat:

Pavel      11.10.20 22:11 tak opet:
                              Pavel (raj)  (10:10 PM) :
                              www.czechscripts.net

- A na to mi přisla kopie od komunikace IH.cz a mého kolegy Davida.(Není to ten stejný David z IH.cz - shoda jmen). Kdo ji poslal? IH!

InterHosti 11.10.20 22:11 David (07:22 PM) :
                              aha, takze neni moc spolehlivy, tak to se moc
                              omlouvam smajl
                              David (07:24 PM) :
                              ok, dobre nashledanou
                              David (10:10 PM) :
                              jo jeste:
                             
                              Date : 11.10.2004    Time : 19:21
                              From : InterHosting.cz
                              tak to se nás asi nesnažil odchytit, žádná zpráva
                              totiž nepřišla, ohledně domény czechscripts.net
                             
                             

Pavel      11.10.20 22:12 Ted jsem trochu zmateny

- Vy by jste nebyli? Tak jsem se ptal Davida. On na to:

Navarone (David-HK)  (10:12 PM) :
jj protoze sem myslel, ze kecas smajl

- Chápete to?! IH.cz mu řekl, že jsem se jim ani jednou neozval. I přes to, že jsem mu dal přesná data a poslal i kopii historie. Sic o trochu později, ale bylo to IH.cz úplně jedno!

Pavel      11.10.20 22:13 Mohu vas poprosit o vas email?

InterHosti 11.10.20 22:13 info@interhosting.cz

InterHosti 11.10.20 22:15 "Myslim ze toto bude zajimat nektere internetove
                              media" - no prosím, pokud jste se rozhodl že na
                              to půjdete metodou výhružek, tak tedy sbohem, v
                              pohodě jsme přežili kampaň na www.owebu.cz tak v
                              pohodě přežijeme i Vaše výhružky a další kampaň,
                              která popisuje naši neserióznostsmajl.

- Jak jsem psal, to nebyla výhružka, pouze informace...

InterHosti 11.10.20 22:15 nashlesmajl

- To stačil napsat, než jsem odpověděl, ale já se nedal:

Pavel      11.10.20 22:16 Opravdu vymluvnesmajl. Az na to, ze mam velice dobre
                              kontaktysmajl. A nemyslim tyto lacinne webysmajl.
                              Kazdopdne vam posilam log z historie.

InterHosti 11.10.20 22:16 velice dobré kontakty, o.k. já mám taky velice
                              dobré kontakty na našeho právního zástupce smajl

- To už snad nikdo neuznává svobodu slova?

Pavel      11.10.20 22:17 Opravdu?smajl Ovsem je tu i medialni zakonsmajl. A
                              prava redaktorasmajl. Toto nebude pomluva, ale
                              dokazatelna vecsmajl.

Pavel      11.10.20 22:17 Pouze informace pro zastupce podobnych projektu,
                              kterym nabizite sponzorostvi.

InterHosti 11.10.20 22:18 ano, jistě, jen mi není zcela jasné, co chcete
                              dokazovat

InterHosti 11.10.20 22:18 smajl

- Vše bral pan David s humorem, dá se říct.

InterHosti 11.10.20 22:18 www.distillers-gaming.com

InterHosti 11.10.20 22:19 www.cossacks.euweb.cz

Pavel      11.10.20 22:19 Par z vyvolenych?smajl

InterHosti 11.10.20 22:19 ne, pár solidních

Pavel      11.10.20 22:20 Nechapu proc lzete, ze jsem vam nic neposilal.
                              Bylo toho dost a dost.

InterHosti 11.10.20 22:21 mám tu denně nějakých 40 dotazů po ICQ, a
                              rozhodně si nemůžu pamatovat, jestli jsem jednal
                              s Vámi nebo s panem Davidem

Pavel      11.10.20 22:21 Pri takovem "provozu" se hodi historie vite
                              tosmajl?

- Jo no, někteří lidí neznají výhodu historie, velká škoda.

- Ale teď, v následující zprávě, mě pan David rozzuřil jako nikdo. Už proto, že studuji podnikatelskou školu, mě rozhodilo, protože nechápu jak takto může podnikatel vystupovat.

InterHosti 11.10.20 22:22 takže si něco pěkného uvěřejněte, a jděte do
                              hajzlu:-P.

- Tohle, už bylo trošku i o adrenalinu. Pan Davit nápor asi nevydržel.

Pavel      11.10.20 22:23 Hach.. tak ted jste me dostal... Opravdu hezke
                              chovani. Nechcete mi dat jeste nejake pridavne
                              jmeno?

InterHosti 11.10.20 22:23 ne, to ne, sbohem

Pavel      11.10.20 22:23 sbohem... uricte vas budu informovat o
                              medializaci.

InterHosti 11.10.20 22:24 *JOKINGLY* těším se

- Tak jsem jen odvětil:

Pavel      11.10.20 22:26 Ja taky.

- A pan David:

InterHosti 11.10.20 22:26 Můžete už přestat otravovat?>:o

Pavel      11.10.20 22:27 Vazeny pane,
                             
                              kdo nas otravoval a diky komu jsme ztratily cas
                              jste byl vy. Nikoli ja ani David.


-A poslední kapka:

InterHosti 11.10.20 22:30 máme tu jinou práci než tady s Vámi probírat Vaše
                              mediální kampaně namířené proti nám, zapoměňte na
                              to že jste od nás dostaly nějakou nabídku
                             
                              "Jelikož náš hostitel PIPNI.cz neumí zajistit
                              dostatek místa pro všechny uživatele jeho
                              hostingu. Musíme dočasně vyhlásit rekonstrukční
                              stav stránek. Nemůžeme náhrat soubory potřebné
                              pro dobrý vhled stránek, protože PIPNI.cz ... :-P
                             
                              Už se těším až tu vyroste nějaká služba podobná
                              té hotscripts.com

Pavel      11.10.20 22:35 Pane Davide,
                             
                              toto neni kampan pro ti vam, ale pouze rekneme
                              "Na ochranu spotrebitelu". Takovato sluzba vyrust
                              muze a verte ze budete litovat, ze se na ni
                              nepodilite.
                             
                              Myslim, ze vy by jste v komunite www.nex.cz
                              neobstal.

--------------------------------
No co na to říct? Takže z čisté zkušenosti. Pokud se budete rozhodovat o hostingu. Vyhněte se interhosting.cz, ale radši si zaplaťte možná větší peníže, ale za lepší hosting.

Další linky o InterHosting.cz na webu, který zminil pan David:
www.owebu.cz/3-777-novy-web-pro-interhosting---navrh
www.owebu.cz/3-709-Interhosting.cz
www.owebu.cz/2-22-posledni-otazak-pro-INTERHOSTING

A mnoho dalších...
Pep1n0 z IP *** | 12.10.2004 03:25
Ja se celkem divim, ze Raj neposlal InterHostingy do haje uz na zacatku toho rozhovoru. Kdyz uz me nekdo oslovi a neco mi nabidne, mohli by mit aspon tolik slusnosti, ze nelzou a kdyz nemaji cas, tak reknou neco ve smyslu "nezlobte se, ted nemuzeme, az to pujde, kontaktujeme Vas, nebo nam sepiste to a to a to na email" - to, co predvedli, nema se slusnym a solidnim chovanim nic spolecneho.
Raj z IP *** | 12.10.2004 08:21
To Austin:
Jo? A cetl si zacatek? Nejsem hovado. Ale jak pise Pep1n0, kdyz nekdo neco nabidne, tak muze mit aspon slusnost potom reagovat na otazky. Viz icq log.smajl
Raj z IP *** | 12.10.2004 08:22
To Austin:
Jo a ja se nechlubim. Jen ukazuji zpusob chovani jeden hostingove sluzby.
#lama z IP *** | 12.10.2004 15:14
Plne souhlasim s Austinem, neni jednoduchy odchytavat x lidi denne na ICQ. Pokud by se jednalo o me, tak bych takoveto veci jako sponzorstvi bral jedine pres mail, az po domluve mozna nejake podrobnosti pres icq... tady je videt nevychovanost, IH se v tomto pripade vubec nedivim...
raj z IP *** | 12.10.2004 15:17
To Austin: 1/ ten web neni muj, ja na nem jen spolupracuji
2/ vim co je to napor lidi na ICQ. jednu dobu jsem delal HelpDesk pro jeden studentsky server, a vse jsem zvladal, k tomu i pratele atp.
3/ v dnesni dobe uz je standartni komunkaci i ICQ nebo treba i Skype.
4/ pan David z IH.cz mohl proste rict,ze se omlouva a ze rad se mnou to ted probere nebo pozdeji. a ne me poslat jistym zpusobem nekam....smajl
in-spyder z IP *** | 12.10.2004 15:23
bohuzel nemuzu souhlasit ze je v dnesni dobe standartni komunikace pres icq. Pres icq muzete debatovat, ptat se , ale takovato komunikace pri ktere jde o neco duleziteho by se mela posilat emailem, a ne svadet na to ze dotycny nema nastavenou historii !
fefe z IP *** | 12.10.2004 16:04
Je pravda, že když je s nimi špatná komunikace tak si prostě vyberu jiný hosting a tím to hasne ne? Nejsou přece jediní.
Raj: Založte si s adminem vlastní stránku kde budete pořád dokola nadávat na interhosting..
raj z IP *** | 12.10.2004 16:22
To Spyder: Mel jsem par otazek, proc by se to resit nemohlo pres ICQ? Nesvadim to na to ze nema nastavenou historii, ale kdyby hned oppovidal, popr. si nechal okno minimalizovane tak vi.

to Fefe: Jo vsak mi jsme se uz v pulce rozhovoru rozhodli ze uz ho nechceme, ale chovani pana Davida me udivilo. Na teto strance jsem uplne nahodou admina neznam. Cetl jsem radku diskuzi, tak jsem rozhodl, ze jeste pomuzu relevantim zakaznikum si udelat obrazek o teto firme.

in-spyder z IP *** | 12.10.2004 16:24
to jsem presne napsal , otazky a komunikace ano, ale nejake zavazne veci pres icq - radeji ne - pres e-mail je to oficialnejsi
fefe z IP *** | 12.10.2004 16:28
Na tohle téma se tu už vedlo dost diskuzí, a spousta lidí si díky tomu o owebu udělalo také obrázek, a věř, že né moc pěkný smajl
in-spyder z IP *** | 12.10.2004 16:30
presne tohle je server o necem jinem a pokud budes mit nejakou otazku kterou se server zabyva tak budiz, ale ne stezovani ze si s tebe nekdo udelal srandu
spiderer z IP *** | 12.10.2004 16:43
Zase dalsi tema uplne na hovno, nechapu proc se Raj do nekoho navazi a jeste po icq.. Nabidku jsi dostal mailem tak na ni budes taky asi mailem odpovidat a pokud potom co se na necem dohodnes budes chtit nejaky rychlejsi kontakt tak pak mozna muzes zkusit otravovat po icq. Kdyby si takhle jednal se mnou skoncil bys rychle.. kurevsky rychle! Tim tady IH neobhajuji nebo nic jinyho, proste je to nazor..

JInak souhlasim s fefe - chudacci, bezte si hrat na pisek a napiste tam ze IH sou hovada, decka se tomu aspon zasmejou..
spiderer z IP *** | 12.10.2004 16:44
In-spyder smajl
Pep1n0 z IP *** | 12.10.2004 23:04
Ja teda nevim, ale dost prispevku tady se v hulvatstvi Interhostngu docela vyrovnava. Raj mozna mel lip volit komunikacni kanal, ale to preci jeste neznamena, ze se tady do nej mueji vsichni navazet, jak to udelal blbe a jak si za to muze sam.
Kdyby v IH byli neco k necemu, tak i otravnemu cloveku slusne reknou: "nezlobte se, komunikace pres ICQ ted prave se nam nehodi. Bude to lepsi tehdy a tehdy a takovym ci onakym zpusobem..."
Delam v praci na jednom projektu - mam svoji cast, jejimz jsem panem. A protoze je to cast sice nevelka, ale slozita a dulezita a ja ji znam nejlip ze vsech, tak k tomu delam i podporu lidem, kteri si nedokazou precist ani triradkovy navod na webu. Sice me obcas pekne se*ou, ale kdybych predvedl to, co tady IH, druhy den bych uz do prace nemusel. To proste neni solidni pristup k zakaznikovi, zvlast ne k tomu, ktereho jsem sam zacal uhanet.
spiderer z IP *** | 12.10.2004 23:17
Mno tak to je jednoduchy - bud mel Raj skoncit jeste driv nez zacal, ale pokud nekoho vylozene otravuje po icq tak se podobne rekace (az na ty sprosty slova) ani nedivim. Myslim, ze by nebylo od veci odpovedet na mail tak jak ho dostal a potom se domluvit kdyztak na nejaky dalsi komunikaci a bylo by vyreseno, podpora po icq neni standard u vetsiny firem (lidi) a tak by se to melo brat.
spiderer z IP *** | 12.10.2004 23:17
Myslim ze by nebylo na skodu tady udelat filtr proti nekterym threadum jako napriklad IH a podobne..
ceflapoyd z IP *** | 12.10.2004 23:18
já nevim co řešíte zase jedna diskuze o ničem...prostě se akorát špatně dohodli...a hotovo(počítám že po mém přííspě vku jich tady bude aspoň 40smajl )...
spiderer z IP *** | 12.10.2004 23:22
ceflapoyd - diskuze je od slova diskutovat smajl bud to nemelo byt zalozeny vubec (muj nazor) a nebo kdyz uz tak at se kazdej vyjadri smajl
Jódlující bernardýn z IP *** | 13.10.2004 12:22
Wow...nestačím se divit, jací lidé si dnes hrají na podnikatele. Nevím, jestli je úplně správná strategie posílání zákazníků do hajzlu a psaní nespisovně a k tomu ještě s hrubkami smajl
raj z IP *** | 13.10.2004 19:22
to bernardyn: proto jsem to zverejnil... jestli jsou seriozni, tak to uz pochybuji, prvni dojem me zklamal
spiderer z IP *** | 13.10.2004 19:24
Me na prvni pohled prijde ze neseriozni byly obe dve strany alespon podle zpusobu jednani smajl
raj z IP *** | 13.10.2004 21:17
Spider: Muzes mi rict priklady neserioznosti z me strany?smajl
Plch z IP *** | 13.10.2004 22:44
Hej, vy jste vsichni kokoti. Fakt uz nemam slov. Pripada mi to tu tak, ze nejde ani o to, kdo ma jaky nazor. Ale kdyz ma nekdo trosku v diskuzi navrch a vypada to, ze by mohl mit pravdu, tak kazdy pospicha, aby toho dotycneho rychle zase shodil. Vubec nejde o tema, ale jen o to si na nekom vybit zlost a nekoho nastvat/zesmesnit/podrbat mozna kvuli tomu, ze autor te kritiky nema na to, aby mel navrch, takze si jen timto dodava nejaky pocit sebevedomi, coz je dost ubohe.
Hlavne budme vsichni nespokojeni a nesouhlasme. Je jedno s cim, ale uz jen pro ten pocit. Kdyz nemuzem byt nespokojeni v realnem zivote, proc si takhle neulevit...
Plch z IP *** | 13.10.2004 22:48
Jeste neco smajl - stejne je zbytecny se tu s nekym slovne rvat do krve, protoze jeho nazor nezmenite. Kazdej si stejne budete mlet to svoje hlava nehlava stejne jako v politickych debatach. Kdyz se vam to libi, bezte do Kotle. I kdyz to asi tezko, tam by vas bylo videt a mozna by si o vas nekdo mohl udelat mineni, jaci ve skutecnosti jste, a to asi nechcete...
spiderer z IP *** | 13.10.2004 22:52
Asi tak jak napsal Austin smajl

Plch - tyhle vyrazy nepouzivej, dole pod psanim noveho prispevku mas info ze se smi psat pouze slusne prispevky tykajici se tematu smajl Jinak tohle je vec nazoru a nakonec si to stejne musi Raj s IH vyjasnit sam, tady mu nikdo nepomuze, tady jen kazdej napise svuj nazor na to jak kdo jednal smajl
lukenet z IP *** | 14.10.2004 20:39
Lidi, jen takova poznamka: o tech hrubkach bych byt vami moc nemluvil...smajl smajl
raj z IP *** | 14.10.2004 23:16
Souhlasim, ze si to musime vyjasnit ja a IH. Ja jen proste chtel ukazat chovani teto "firmy". At si o tom kazdej udela obrazek jaky chce. Nekdo da za pravdu me nekdo jim. To uz je vase vec. Proste jsem jen zverejnil rozhovor, ktery ja osobne si myslim, ze by meli potencionalni klienti videt, aby se pak nezlekli 24 hodinove podpory. Oni ale asi mluvi o 24 hodinach tydnesmajl.
Raven z IP *** | 15.10.2004 08:46
[OT]: Kdepak smajl 24/7 znamena uplne neco jineho ;) aneb "v jakoukoli dobu dne vam odpovime, ovsem nejdrive za 7 dni (a to muzete byt radi)" ;) to nevzathuji k IH... to ja jen tak obecne smajl
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 13.10.2004 11:07
cituji
Když už jste napadl náš InterHosting.cz tak jsme to později pochopil, chyba byla opravdu na naší straně.  

www.owebu.cz/77-831

takže jsem dosáhl toho, co jsem chtěl smajl
ego z IP *** | 13.10.2004 12:03
dyť do bylo jasný
ceflapoyd z IP *** | 13.10.2004 13:59
zase pokud to jde takhle, tak se chtějí asi polepšit a zlepšit si pověst...maj celkem dobrý ceny...smajl
pjotr z IP *** | 13.10.2004 14:04
. no, ak sa ospravedlnia a priznajú si chybu. Tak podľa mňa, keď prejde čas, tak budú radi, že na owebu.cz mali takú reklamu, aj keď negatívnu, ale dostali sa do povedomia ľudí(surfujúcich na webe)
OSC z IP *** | 13.10.2004 18:16
chtěl bych se zeptat ohledně hostingu interhosting je spolehlivej a dobrej nebo ne? původně sem tam chtěl jít ,ale pak sem si přečetl toto tak nevimsmajl je tam skvělí to že tam je ten neomezenej trafik ........co z tohodle by jste mi doporučili hostingzdarma,cool hosting,interhosting nebo pipni cz (zde mi trošku vadí trafik a vada toho že tam člověk nemůže mít chat - refresh)
OSC z IP *** | 13.10.2004 18:18
předem thx za odpověd
Dafid z IP *** | 15.10.2004 14:08
překvapujume mě, jak Interhosting sedí v koutě a pokřikují zběběle na admina, jsou asi spokojeni, že se nyní netočí kauza kolem nich

Pro všechny, kdo by tam nedejbože chtěli hostovat, tak Interhosting podniká neoprávněnně.
ceflapoyd z IP *** | 15.10.2004 14:18
to nevadí...smajl
scheni z IP *** | 15.10.2004 14:35
Ale do prdele uz, nemuzete to sakra nechat byt? To mas Dafide takovou nutkavou potrebu se zviditelnit? To uz tu bylo tolikrat v diskusi, ze me to vazne ted vytocilo, a to se mi stava opravdu zridka...
pjotr z IP *** | 15.10.2004 14:42
. presne, súhlasím so schenim. Asi jediný, ktorého to ešte baví ja dafid.
Jódlující bernardýn z IP *** | 15.10.2004 14:49
Další diskuse pro zasmání....
Miro z IP *** | 15.10.2004 15:08
KAŽDÝ UŽ VÍ ŽE PODNIKAJÍ NEOPRÁVNĚNĚ, tak už je nechte, vždyť jsou to podvoničci, je zde snad dost firem, kde hostovat ne
Fingarfae z IP *** | 15.10.2004 15:10
je to již několikátá kauza která se nám tu stále vrací myslím že bysme se tu mohli zabývat něčím jiným a ne jen probíráním nesmyslů které stejně nejsme schopni vyřšit.Bylo by mnohem lepší kdyby se tu objevovalo více článků k odborným tématům.
Jódlující bernardýn z IP *** | 15.10.2004 15:16
Fingarfae: a kdo by je psal? Myslíš, že by admin napsal nějaký odborný článek? To radši útočí na ostatní....
Jódlující bernardýn z IP *** | 15.10.2004 15:16
Fingarfae: ale i na to musí být nadání....
bubak z IP *** | 16.10.2004 20:53
co se ve foru pipni profákllo že kompletně ukradli celý FAQ  a dali si to ne web, tak to najdenou zmizlo viz napoveda.interhosting.cz/
miro z IP *** | 16.10.2004 21:15
takže přeprodejci
miro z IP *** | 16.10.2004 21:17
nic nemají svého HOVADA
lukenet z IP *** | 16.10.2004 21:52
presne, nejen, ze se neslusne chovaji, jeste navic jsou to zlodeji.
smajl smajl smajl
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 16.10.2004 21:00
vzpomínáte jak tu nějaký honza hrozně chválil interhosting, tak nakonec jsem se mrknul do WHOIS www.owebu.cz/domena.php?q=fineboard.cz a techni. správce je MUJHOST ( to bude asi ten kdo poskytuje servery)

beru další, další a zmínka o intershotingu nikde,

TOTO JSOU FAKTA, můžete si je ověřit , tak me zajímá kde tedy mají reference ti interhostingové smajl
miro z IP *** | 16.10.2004 21:17
takže přeprodejci
ushak z IP *** | 17.10.2004 00:15
jsou to weby kde dělá webhosting mujhost.cz a interhosting je pouze takový prostředníček, to je snad jasný a nevím o co se tu dále jedná
David Požár z IP *** | 17.10.2004 17:20
Vážený Radovane
Dovol mi prosím abych tě opravil.
Technický správce u domény je ten, kdo se stará o stav domény, tj. prodlužování apod.Takže se serverem toho nemá moc společného.Mnoho lidí má technického správce PSA, a přesto u PSA nehostují.
A že to nejsou zákazníci interhosting.cz, nýbrž mujhost.cz
Tak zkus kontaktovat mujhost.cz a zeptej se zda mají zákazníka fineboard.cz či izzo.cz, odpověď bude myslím docela jasná = NE
Já už si sem zajdu jen tak na to, abych si přečetl, jak se tu o mě perlí, ale pro informace si zajdu na lupa.cz, aneb jak ty říkáš, má víc obsahusmajl
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 17.10.2004 17:46
no

Technický správce - Právnická nebo fyzická osoba, která je zplnomocněná vykonávat činnosti spojené s technickým provozem domény.

zkusil jsem czechhosting
www.owebu.cz/domena.php?q=czechhosting.cz
pipni.cz (zde domény kupuje u psa )
www.owebu.cz/domena.php?q=pipni.cz

pes je registrátor, pipni je technický spráce, ale u Vás to asi těžko půjde, když jste překupníci smajl
Petr z IP *** | 17.10.2004 17:55
možná bych to ujasnil

REGISTRÁTORŮ je u nás tak asi dvacet (docela drahý koníček), TECHNICKÝ SPRÁCE je tan kdo u registrátora kupuje domény, tudíž by to měl být člověk poskytující webhosting, pokud tak není jedná se o přeprodej domén,

běžný model

NIC.CZ - REGISTRATOR - WEBHOSTING

nyní to vypadá jako

NIC.CZ - REGISTRATOR - WEBHOSTING - DEALER

ředitel z IP *** | 17.10.2004 18:19
brzy budou doma, u svých nejbližších www.plbohnice.cz/

miro z IP *** | 17.10.2004 18:22
smajl
ceflapoyd z IP *** | 17.10.2004 18:24
za pevé to nebylo vtipný ani předtim(už to tu bylosmajl úani ted...
pjotr z IP *** | 17.10.2004 18:26
. už by ste s tým mohli prestať, nie..?;)
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 17.10.2004 21:10
už bychom mohli přestat, OKI

budou-li pokračovat flame, budu mazat


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel pět a pět