Zlepšení pozic ve vyhledávačích, konkrétní případ

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 24. 8. 2007 v kategorii Vyhledávače, katalogy, SEO, přečteno: 2586×
obrazky/seo-graf.gifNejprve jsem si zvolil slova, slovní spojení, díky kterým chci, aby nás klienti našli. Následně jsem v týdenních intervalech prováděl vyhledávání na nejdůležitějších vyhledávačích : seznam.cz, google.com a centrum.cz a zapisoval data do tabulky. (viz příloha)

Poté jsem se rozhodl pro bodování 0 až 10, dle toho, jaký výsledek nám dané vyhledávání poskytlo. Systém bodování jsem stanovil takto:

Body pořadí
10 1
7 2
5 3
4 4,5,6
3 7,8,9,10
2 11 až 20
1 21 až 100
0 nenalezeno


Např. pokud se stránka umístí na druhém místě získá 7bodů.


Rovněž pro výpočet celkového váženého průměru jsem postupoval podle využívání vyhledávačů, a váhy jsem stanovil pro seznam.cz na 6, google.com na 2 a centrum.cz na 1.


A zde jsou výsledky.



Z tabulky vidím že, po určité době, ve které došlo ke zhoršení výsledků u některých slov a slovních spojení, jsem tento jev přisuzoval neaktualizaci stránek, kdyby stránky byly pravidelně měněny, zajisté by výsledky byly ještě lepší. Tento nedostatek se dá vyřešit například vložením diskuze nebo novinek.

Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel tři a deset