Propagace vašeho webu

Napsal O webu (») 6. 3. 2007 v kategorii Vyhledávače, katalogy, SEO, přečteno: 1031×

Základy a mnohé rady

Email


Vkládejte URL Vaší stránky do všech emailů a vůbec při každé příležitosti, když použijete svoji adresu. Toto je velmi dobrý způsob, kterým můžete dát vědět ostatním o Vaší stránce.

Odkazy


Odkazy z jiných stránek na Váš web jsou velmi užitečné. Vaše stránky by měly obsahovat sekci s odkazy na jiné stránky, nabídku vzájemné výměny odkazů a hotový kód k vytvoření odkazu na Vaše stránky.

Klíčové výrazy


Klíčové výrazy jsou slova, která uživatel zadává do okénka vyhledávače. Je nutné vžít se do role uživatele a zamyslet se nad výrazy, kterými by mohl najít Vaši stránku. Klíčové výrazy se mohou skládat z jednoho nebo několika slov. Připravte si alespoň 10 různých slov. Tato potom použijte jednotlivě i v kombinacích 2 a 3 slov. Jednotlivá slova zajistí, že Vás najde více vyhledávačů, ale takto vyhledávače současně najdou i spoustu jiných stránek, takže Vaše stránky nebudou pravděpodobně na začátku seznamu. Kombinace 2 nebo 3 slov zajistí lepší umístění v seznamu vyhledávače, ale najdou Vás méně často. Některé vyhledávače povolují pouze jednotlivá klíčová slova a často mají omezení na přibližně 5 hlavních klíčových slov.

Seznamové servery


Servery, které mají statické seznamy stránek, např.
www.seznam.cz jsou ještě
stále nejlepším způsobem publikace stránek. Proto musíte přidat URL na co
největší množství takových seznamů. Nepodceňujte malé místní seznamy, protože
tyto jsou jediné místo, na kterém máte možnost zaměřit své snahy na správné
návštěvníky - například na malé místí komerční firmy.

Vyhledávače


Protože se internet rychle rozrůstá, není z praktického hlediska možné udržovat kompletní seznamy všech stránek na internetu. Z tohoto důvodu, kromě růstu místních seznamů, dochází k nárůstu vyhledávačů. Vyhledávače fungují různými způsoby a obvykle čerpají informace o www stránce ze stránky samotné. Tyto informace je nutné umístit do stránky několika způsoby. Je to na první pohled dost komplikované, ale stává se to čím dál tím více nejdůležitější oblastí tvorby www.

Propagace třetí stranou


Propagace placenými odborníky vcelku nemá význam. Struktura a obsah stránek jsou ze všeho nejdůležitější.

Bannery


Banner exchange, click exchange a podobné propagační programy se vcelku nevyplatí. Nikdo nekliká na bannery. Potřebovali byste tisíce návštěvníků za den než by se to vyplatilo.

Přidávání URL softwarem


Přidávání URL normálním způsobem ručně přinese daleko lepší výsledky než takové softwary.

Jak často přidávat URL?


Nepřidávejte URL automaticky řekněme jednou za měsíc do všech seznamů a vyhledávačů, protože některé firmy to považují za spam a vymažou Vás. Snažte se aktualizovat změny a až potom znovu přidejte nebo opravte URL. Většina seznamových serverů je dost citlivá na opakované přidávání URL, zatímco vyhledávače mají robustnější přístup k věci a je možné experimentovat s různými klíčovými výrazy a pod. Stojí za námahu vypátrat, jak jednotlivé seznamové servery a vyhledávače fungují.

Statistika


Je dobrý nápad zjistit, odkud k Vám přicházejí návštěvníci a vynaložit v
tomto směru trochu námahy. Když například přichází většina návštěvníků ze
serveru www.seznam.cz, stojí za to zkontrolovat každý týden, zda je Vaše stránka
pořád ještě v jejich seznamu. Jak zjistíte odkud přicházejí návštěvníci? Některé
servery, jako například
http://web.navrcholu.cz
nebo
http://www.toplist.cz,
poskytují statistiku zdarma. Jsou to v podstatě počítadla, která zapisují i jiné
informace o návštěvnosti. Jinak si můžete sami zjistit odkud přicházejí
návštěvníci použitím JavaScriptu (document.referrer) a posílat si to emailovým
formulářem.



ZDE
máte pár serveru, které se vám mohou hodit

Autor: Lord-Diablo
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedenáct a šest