Jak na Google, archívy a úryvky

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 20. 9. 2007 v kategorii Vyhledávače, katalogy, SEO, přečteno: 1277×
Při hledání určitého výrazů, ne vždy klikáme na první odkaz. Poté by výsledky taky mohly být jen očíslovány. V našem případě jsme hledali informaci o systému DeluxeBB .

První odkaz je zahraniční, jak vidíme psán anglicky.

Druhý odkaz je již česky a jak ukazuje úryvek, bude se na stránce pojednávat o systému.
V DeluxeBB je poměrně dost rozpracováno administrační rozhraní, které dovolí uživateli spoustu individuálního nastavení. Samozřejmostí jsou i soukromé ...


V případě, že úryvek se nemůže zobrazit, zobrazuje se description tag. Jeho využití nyní je téměř nulové.
<meta content="nějaký popis něčeho " name="description" />

Vedle url vidíme "23 červenec 2007" , což je poslední údaj, kdy google na dané stránce byl, jelikož toto píšu 25července, tak se bude jednat o čerstvou informaci. Nemá cenu klikat na výsledek hledání dotazu, kde klíčová slova jsou cena internetu , když zde uvidíme tři roky staré datum.

Vedle úryvku, vidíme i odkaz na archiv. Archiv je stáhnutá stránka v době, když zde google byl. Hlavní využití však je v přečtení stránek, i když server, kde se obsah nachází je shozen, nebo dokonce stránky zrušeny.

Zakázat zobrazní úryvku můžeme
<meta name="googlebot" content="NOARCHIVE">
a archivaci našich stránek
<meta name="googlebot" content="NOSNIPPET">



Štítky: Google
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel osm a pět