Běžešelemovací řůčovičky - pozor na duplicitní obsah

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 25. 8. 2004 v kategorii Vyhledávače, katalogy, SEO, přečteno: 1082×

Podivné chování, kdy z 10. pozice jsme zmizely úplně ze světa Googlu se objasnila.

Nevím kolik lidí ví přesně důležitost klíčových slov v URL , ale nějaké závislosti snad jsem pochopil.

Podařilo se mi dostat do URL diakritiku.



Předpokládám že Google:

  • dává URL velkou váhu, větší než u TITLE (splňuji perfektně)
  • kratší URL dává větší váhu než delší (zde tento bod nesplňuji)

    Ihned po prvním průchodu Googlem se soutěžní stránka dostala na desáté místo, při druhém stránku úplně vyhodil a do třetice ji zařadil asi na 45 místo.

    Vysvětluji si to následujícím způsobem.

  • Poprvé Google přiřadil klíčovým slovům běžešelemovací řůčovičky v URL velkou váhu a i tuto obsahově chudou stránku zařadil na 10.pozici.
  • Druhý průchod si zcela nedokážu vysvětlit, proč stránku vyřadil. Ale myslím, že dostal nějakým způsobem duplicitní stránku. Dostal se na soutěžní stránku i přes jiné URL, viz obrázek.

    nyní jsem to již ošetřil, zkuste kliknout na původně duplicitní stránku (pokud nebude předán správný parametr, nebude zobrazena optimalizovaná stránka, předtím byl onen parametr fiktivní).

  • Po třetím průchodu, začal indexovat obě dvě stránky, ale jelikož jsou dvě stejné jsou na nižší pozici.

    Napadá mě, jestli Google pozná, že na soutěžní stránka nepatří k owebu.cz, na každé stránce owebu.cz najde vždy menu, kecálci atd..., ale na soutěžní stránce nenajde nic takového.

    Nyní nebudu hodnotit jakou má sílu URL, počkám až bude indexovat pouze jednu stránku jako soutěžní a pokusím se nalézt souvislosti.

  • Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

    Komentáře

    Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
    Článek ještě nebyl okomentován.


    Nový komentář

    Téma:
    Jméno:
    Notif. e-mail *:
    Komentář:
      [b] [obr]
    Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedenáct a nula