banan design

Napsal Mgr.Radovan Kaluža (») 23. 8. 2004 v kategorii Kritika webů, přečteno: 1047×

banan.cz



Popis webu: webdesign studio

Typický čtenář: lidé, hledající pěkný design a pěknou cenu :-)

Částka za kterou bych udělal podobný web: 10 000,-

Použitý SW: gimp, některé freeware utilitky, vlastní foťák

Použité technologie: css, html 4.01

Jak dlouho jsem jej tvořil: 14 dní jsem dělal grafiku, kód trval jeden až dva dny

Jak dlouho se věnuji tvorbě webu: od 6/2003 (tedy asi rok a něco)

Autor: Radovan Kaluža (kód + design), Michal Kaděra (fotograf, marketing, reklama)
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Radovan z IP *** | 18.8.2004 21:12
www.banan.cz jak se líbí
pjotr z IP *** | 18.8.2004 22:47
. pekné, čo viac dodať;) zajtra skritizujem viacsmajl
Wall z IP *** | 18.8.2004 23:01
moooc pekny smajl
pjotr z IP *** | 19.8.2004 07:47
. ako som sľúbil, dneska sa na tom pokúsim nájsť nejaké muchy;)
. ešte nefunguje "menu" výberu jazykov cz,en,du,pl
. prepísal by som všetky VEĽKÉ tagy na malé(DIV), ale to veľká chyba v html nie je
. existuje html 4.1..? nie je náhodou html 4.01..?
. inak je to web super:)
scheni z IP *** | 19.8.2004 08:34
Predne me napada, proc je tam fotka obili kdyz se to jmenuje Banan design...
Jinak celkeve je to takovy rekneme prumer (nemyslim prumer z ukazek na tomto webu, z tech to dosti vycniva smajl ). Proste neurazi, ale ani nejak vyrazne nezaujme. Trochu mi vadi hlavicka ze do stran presahuje zbytek dokumentu. Mozna kdyby treba nepresahovala tak moc. A taky si myslim ze kdyz je linka nad a pod fotkou, mela by byt i zleva a zprava, protoze takhle to vypada nejak neukoncene. Taky bych asi sjednotil barvu tech linek okolo - kolem hlavicky je jina nez kolem zbytku... A napis "menu" ma stejne pozadi jako linka kolem neho a tak to splyva (asi to byl zamer) a to mi taky trochu vadi. Pak taky nad tim napisem "menu" linka jeste asi o 2px pokracuje a temer se dotyka ramecku s fotkou - o bych taky vyhodil. Pak bych poradil dat pismo ne uplne cernou, ale v nejake sede. A nakonec spodni lista s vyberem jazyka. Asi bych ji udelal trochu tenci. A zrejme bych pridal | (carku kterou mas jednotlive jazyky oddelene) i za "pl". Zleva opticky tuto caru vytvari okraj dokumentu. Takhle to opet trosku vypada ze tam neco chybi.
No to je asi tak vse - vesmes jsou o spis takove detaily nez neco zasadniho...
Fingarfae z IP *** | 19.8.2004 09:48
že ja se k takovému pěknému webu dostanu až ve druhé vlně.Sakra už není co dodat.
Wall z IP *** | 19.8.2004 10:00
stejne dle me je to pekny ale fakt je ze celkove to moc spolecneho k nazvu banan nema.Ale co,je to smajl4
Radovan z IP *** | 19.8.2004 11:01
2 www.scheni.com díky za kritiku, něco z toho asi použiju, jde však vidět tendenci tvého grafického cítění, což jde vidět i z tvého mini webu, černé písmo bych nechal at je to výrazné a dobře čitelné, i když vím, že módní je dávat šedé, tak jak to máš ty
scheni z IP *** | 19.8.2004 11:31
No jo mas pravdu ze kazdy to vidi trochu jinak a ja psal jak bych si to predstavoval ja a mozna sem se do toho zazral az moc :). To pismo si klidne nech cerne, to byl takovy navrh na celkove "zjemneni", prislo mi to misty asi abych tak rekl masivni, ale to je zrejme dano mou minimalistickou uchylkou. Jinak jaxem na zacatku psal prumer tak to je dalsi vec co jsem asi prehnal - je to urcite nadprumer - ale proste to neni neco co jednou vidim a zustane mi to v pameti. Toz to je vse, zas mi to moc keca.
Radovan z IP *** | 19.8.2004 11:47
scheni jsem rád, že jsi dělal web pro firmu, kde jsem kdysi pracoval, ale každopádně mrkni www.banan.cz měl jsi pravdu, je to lepší smajl
scheni z IP *** | 19.8.2004 12:09
No jo, mel jsem pravdu, je to lepsi smajl
Ve ktere z tech firem jsi kdysi pracoval jestli se muzu zeptat? Treba klidne do mejlu at to neresime v diskuzi...
dafid z IP *** | 20.8.2004 02:21
superový web smajl
dafid z IP *** | 20.8.2004 02:24
http://validator.w3.org/check?uri=http://www.banan.cz smajl
Radovan z IP *** | 21.8.2004 10:24
jj, validní to máme smajl, prý je ten kód tak na 5/10 hodnocen, tak nevím  smajl
pjotr z IP *** | 21.8.2004 10:29
. no, tak každý hodnotí kód inak a možno je uňho 5/10 najlepšie hodnotenie;) Uniekoho je zase najlepšie hodnotenie 9/10, takže je to dosť subjektívne:)
ceflapoyd z IP *** | 21.8.2004 21:26
a je validni css? nemohl jsem to vyzkoušet validator nešel!!! ale myslim že ne, protože tam máš barevnej scrollbar a ten nevim jak udělat barevnej a validní...
Herous z IP *** | 23.8.2004 10:25
peknysmajl
Wall z IP *** | 23.8.2004 10:43
rozhodne zajmave resenismajl proste dobry !
zvedavec z IP *** | 23.8.2004 10:56
nevite nekdo nahodou jake jsou vazby owebu.cz na pana Radovana ?
banan.czMgr.Radovan Kaluža | 23.8.2004 12:46
admin = Radovan
s-admin = Michal
na emailu info@owebu.cz odpovídá někdy Radoavan někdy Michal
banan.czMichal | 23.8.2004 12:53
jj, přesně tak smajl
spiderer z IP *** | 23.8.2004 18:47
Je to pekny, jen jak jsem psal v te druhe casti diskuze - myslim ze optimalizace pro 800x600 by nebyla spatna a potom zvetseni datove velikosti - nejakych tech 200 kB ( www.websiteoptimization.com/services/analyze/wso.php ) mi prijde jako docela dost a kdyz si to bude nekdo prohlizet pres modem ci GPRS tak si tu skoro celou minutu nepocka skoro jiste! Jinak grafika se mi libi!
Fil z IP *** | 24.8.2004 22:55
- v mozz. je nějak posunutý menu oproti obrázkům
- je nějaká souvislost mezi fotkama lidí, banánama a obilím?
- nepotřebuju web, který působí profesionálně, ale profi web smajl
- rel='shortcut icon' href='favicon.ico'??? !
- kód je fakt na 5/10, alespoň tam nejsou tabulky..
- celkově mě ten web nezaujal.. což je webdesignérů chybka

Fil
Davčo z IP *** | 24.8.2004 23:33
další magor, ten banán je bomba, nevím nevím, ale jak tu někdo řekl Fil má určitě nějaký blivajz validní ve všem smajl a 770px CSS layout
Helenka z IP *** | 24.8.2004 23:54
vůbec nechápu VOCOTUGO, ale mamce i mě se to hodně líbilo, pěkný web, takový originální, nic podobného jsem neviděla, většinou je jen jedna stránečka uprostřed a vpravo menu, nuda smajl, ten Radovanův je super, kloubouk dolů, jedna kámoška by provozuje restauraci a chtěla by nějaký web udělat, nevím kolik to stojí, poslal jsem přes to okýnko co je na banánu v kontaktech ti mejlíka, tak snad se domluvíte, papa
andula z IP *** | 25.8.2004 00:07
Nevím, možná mi ušlo něco zásadního, ale já i tady vidím jenom stránku uprostřed a - pozor změna - vlevo menu. To šíleně originální má být to křížící se obilí? Já nechci tvrdit, že je to špatný web. Mezi tím co se tady objevuje je to IMHO rozhodně nadprůměr, ale podle pořekadla "mezi slepými je jednooký králem".
Helenka z IP *** | 25.8.2004 00:10
jsi asi slepá, myslela jsem stránky, kde je jedna stránka uprostřed, a kolem toho nic, ale mysli si co chceš, třeba si tomu i rozuměj, mě se to líbí
andula z IP *** | 25.8.2004 00:21
Helenka: No vždyť já ti to neberu smajl .

Proč jenom mám neodbytný pocit, že za nickem Helenka se nám skrývá někdo jiný smajl ? Ale je to jenom konstrukce, takže na to klidně zapomeňte smajl .
Wall z IP *** | 25.8.2004 00:28
Souhlas s Helenkou,je to napadity a odvazny ! To chce obdivsmajl za odvahu.Je to velice povedenysmajl
spiderer z IP *** | 25.8.2004 07:08
Az na to presahujici obili je to klasika. Cca 770px layout s vetsim obrazkem nalevo a menu vlevo, hlavickou a patickou na svem miste, nic invencniho jak to tady opevujete.. Nehlede na to jak psal fil, chybi tu jakakoliv souvislost mezi bananem a obilim..
pjotr z IP *** | 25.8.2004 13:26
. to neviete nájsť súvis medzi banánom a oblím?smajl  To je ľahké - sú to plody Matky Prírody;)smajl Sú to rastliny, živíme sa nimi.. takže zas až taký rozdiel medzi nimi nie je:))
spiderer z IP *** | 25.8.2004 13:47
Pjotr - zajimavy vysvetleni smajl
pjotr z IP *** | 25.8.2004 19:51
. iné mi ani nezostávalosmajl
ceflapoyd z IP *** | 25.8.2004 19:54
hlavně jsou žlutý : )
pjotr z IP *** | 25.8.2004 19:57
. vidíš, to ma nenapadlo:)
ceflapoyd z IP *** | 25.8.2004 19:57
smajl
Zbyna z IP *** | 25.8.2004 21:44
Pjotr: LOLsmajl
Wall z IP *** | 27.8.2004 13:58
nekdy je zabavne poctenicko smajl
pjotr z IP *** | 27.8.2004 14:04
. to teda je:) hlavne keď to má zaujímavé rozuzlenie debatysmajl
ceflapoyd z IP *** | 27.8.2004 17:46
jj...smajl
HellMaster z IP *** | 6.9.2004 22:24
Chybi mi tam banany.... ! ! ! smajl
Jinak celkem smajl4 !!!
SuE z IP *** | 23.8.2004 10:35
ježkovy voči - 140 + 19 K u obrázku na pozadí? to nejde trochu zkomprimovat?
Wall z IP *** | 23.8.2004 10:40
smajl asi ne
Fred z IP *** | 23.8.2004 13:15
Ono by to bylo menší ve formátu jpeg. Gif zmenšit nepůjde
SuE z IP *** | 23.8.2004 13:15
ale jde ..  je potřeba použít trochu jiný formát, gif je na fotky nevhodný
pokus.suewebik.net/testy/webdesign.jpg
(19k z původních 143k) - jen jsem to uložila jako jpg v ms photo editor  (trochu sekyrnická metoda, nicméně hodně účinná protže je to v 256 barvách)
pokus.suewebik.net/testy/menulogo.jpg (4k z pův 20k)
Fred z IP *** | 23.8.2004 13:17
To Sue: Byli jsme tu najednou smajl
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 15:27
no chtělo byto trochu zmenšit, ale do lepší kvality, než tam je u sue...to je divný...nebo spíš rozkouskovat-trochu
SuE z IP *** | 23.8.2004 15:54
jasně, ms photo editor je humus :-) - určitě by to chtělo vyhodit ten horní kus pozadí z obrázku - nechat v obrázku jen to obilí a to pravé horní logo udělat jako samostatný průhledný gif. Ta zhoršená kvalita je nejvíc ted vidět hlavně na té jednolité ploše nahoře.  Určitě by bylo lepší udělat ten jpg v dobré kvalitě přímo z fotky  a pak ho něčím rozumným  komprimovat  :-)
Radovan z IP *** | 23.8.2004 16:18
GIF je vhodný když jej umíte použít, když máte SW co vám najde těch 256 barev, které na obrázku používáte
GIF má neztrátovou kompresi, tudíž nezhorší se kvalita obrázku, je samosebou větší než JPG
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 16:27
gif je dobrej na loga...
SuE z IP *** | 23.8.2004 16:32
radovan: jistě, ale myslíte, že zrovna tohle je dobré použití?
Radovan z IP *** | 23.8.2004 17:26
tak to JPG asi padlo, nejsem spokojen s kvalitou obrázku, ten web, je tvořen pro ředitele firem, kteří možná budou mít zájem o tvorbu designu a ti
a/ nemají rozlišení 800x600
b/ většinou mají rychlé připojení k internetu (pokud nemají notebook a mobil) a ušetřit 100 kb na ukor kvality,to asi nee
kdybych to měl být web pro nějakou školu, pravděpodobě to bude optimalizované na 800x600 a co nejméně grafiky, to má být design studio, snad to je. děkuju za připomínky  smajl
andula z IP *** | 23.8.2004 17:51
V čem to JPG děláš? Stáhla jsem to do Photoshopu a už při 80% to mělo poloviční velikost a kvalita se vůbec nezměnila. Klidně bych šla až na 60%.
A abych pravdu řekla, tak ta fotka se mi zdá nekvalitní už teď. Je zrnitá, častečně rozostřená a částečně přeostřená. Pokud to byl záměr, tak mlčím.
IMHO mají ředitelé převážně právě ty notebooky, ale stejně pochybuju, že by si osobně vybírali firmu na web. Na to mají lidi smajl
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 17:59
přesně tak...vždyť ono i na 75% to bude stejný a bude o hodně kilo menší...
to logo bych udělal v gifu a ostatni v jpg...ten jpg jako background a teen gif normálně do stránky a nadorpava a hotofka...a určitě menší-p
spiderer z IP *** | 23.8.2004 18:39
Velikost obrazku je zbytecne velka a argumentovat to rychlosti pripojeni atd neni dobre. Nekdo by si mohl myslet ze takhle dopadne kazda stranka vami tvorena a to uz bude potom docela problem, protoze na prezentaci nejake firmy uz to prece jen nejakou optimalizaci chce. Tudiz bych obrazek urcite datove zmensil a myslim si ze optimalizace pro 800x600 by toto "dilo" nikterak nezhorsila, ba naopak. Jedine co blokuje rozliseni 800x600, alespon mi to tak prijde, je psenice po bocich.. Jinak docela pekny :-)
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 19:19
ono ten obrázek může bejt větší(jak je teď)...ale chtělo by, aby se ta stránka při 800x600 zobrazila tak, aby byla vycentrovaná a nebyl tam scrollbar..prostě ten přesahující by nebyl vidět...to by bylo nejlepší...
Radovan z IP *** | 23.8.2004 19:46
položme si filozofickou otázku: jaká skupina lidí používám 800x600, jsou to oni ředitelé a manageri co potřebují web ??  smajl
andula z IP *** | 23.8.2004 20:07
No já nevím, ty jo? Dal ses na jasnovidectví?smajl
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 20:24
a ten web je pouze pro ně? takže ostatní lidé z toho nemají mít nic?
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 20:26
a můžou to být i začínající manageri, kteří chtějí mít svou stránku...a mají notebook s rozlišením 800x600...ale proč se o tom bavíme to by bylo udělat to center; a předělat ty obrázky? to je záležitost max. na 10min. práce... a mí se tady o tom "prokecáváme" hodiny...
Radovan z IP *** | 23.8.2004 20:28
každý web se optimalizuje pro určitou skupinu lidí, třeba extremně by zde mohla být otázka proč to není optimalizované pro LINKS, předpokládám že 15 až 20 procent lidí, kteří mají 800x600 si koupí nové monitory v brzké době, a nečekám že v nějaké firmě, které dáme vizitku, bude mít v kanceláři 14 palcový monitor s 800x600
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 20:36
dobrá..je to váš web..chtěl s te kritiku...mi vám ji dali...to je všesmajl
Radovan z IP *** | 23.8.2004 20:38
jj, dostal jsme ji smajl
spiderer z IP *** | 24.8.2004 14:58
Radovan - je to na tobe, klidne tooptimalizuj pro ty co maji IE 6.0 a rozliseni 1600x1200 treba to budou prave oni kterym se to bude libit nejvice, treba ne. Kazdopadne je tady jedna vec jista a to ta, ze kdyz to bude optimalizovano na 800x600 coz ma drtiva vetsina, skoro by se dalo rici vsichni, bude to vzdy v poradku. Kazdopadne, je to tvuj web, tvoje volba jaky to bude.. smajl
SuE z IP *** | 24.8.2004 19:03
jasně, a manažeři, co s k netu připojujou přes gprs z notebooku na služebce, tak ti taky nejsou zajímaví zákazníci :-)
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 19:07
no jestli maj to od et tak to bude celkem rychle, ale je to prostě pro úzký okruh lidí...
Radovan z IP *** | 24.8.2004 19:27
rychlost internetu půjde nahoru, zvláště ti co na to mají to budou mít dříve, a ti co na to nemají většinou si udělají web u nějakého Generála hvězdné pěchoty

btw: už jste někdy vyděly ty šíléné FLASHované weby, to taky asi nemá pod 20 kb co smajl

ale, opravdu mě těší že se tu řeší jenom velikost webu, prostě ho mám většího než vy
scheni z IP *** | 24.8.2004 19:45
Ja kdyz uz to tu ctu tak se taky pridam se svou troskou do mlyna. Neni to pro 800x600 - prosim. Ale argumentace ze ti reditele a manazeri nepojedou v 800x600 mi moc nesedi. Hodne lidi pouzivajicich vysoka rozliseni totiz neotevira okna pres celou obrazovku. No a velikost obrazku - ja na to koukam doma, tu mam net rychly takze jsem si te velikosti ani nevsiml, ale v praci mam net celkem pomaly, stejne jako moji sefove. Mame nejakou antenu na strese. A myslim ze nejsme zadna mala firmicka ktera by na to nemela, proste ho nepotrebujeme.
Radovan z IP *** | 24.8.2004 19:51
no scheni www.scheni.com každý nemůže optimalizovat na 640x480 , dejme tomu ty máš minimalistickou uchylku mě se zase líbí když při nejběžnějším rozlišení nevidíte 2/3 BÍLO
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 19:55
ale na to bacha..mě na stránky lezou lidi i s 640x480 sice asi jenom 10(celkem) ale jo...existujou takoví..ale budej jich málo...jinak 800x600 mi na stránky choděj hodně, ale 2x víc 1024x768...
Radovan z IP *** | 24.8.2004 19:59
 1024 x 768   52
 1280 x 1024   6
 1152 x 864   2
 800 x 600   2
 1600 x 1200   1
 1280 x 960   1
 1360 x 1020   1

http://www.toplist.cz/stat/83915
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 20:01
kdo může mít 1360 x 1020...takový rozlišení mě vždycky dostane...jo taky mi na stránku choděj lidi s 1600x1200(no dobře 1, ale přišelsmajl )
Radovan: No vidíte a ty 2 chudáčkové museli pořád ujíždět scrollbaremsmajl
spiderer z IP *** | 24.8.2004 20:11
Radovan - jak jsem psal - kdo chce at to ma jak chce, ale dostava me to, ze na te strance neni nic co by melo mit velikost vetsi nez 800x600, myslim tim nic podstatneho - to ze tam jsou po stranach kousky obili.. hmm dobra, na to sefove asi skoci hned :-) Jinak co se tyce tech statistik - jj lidi co chodi na owebu maji asi vysoky rozliseni, jeste by to chtelo videt kolik tam bylo direktoru a pak to porovnat, az stranka bude ziva nejen z teto diskuze tak to potom bude mit nejakou informacni vypovidajici hodnotu, zatim je to o nicem :-)
scheni z IP *** | 24.8.2004 20:11
no ja taky nerikam ze to mas udelat jako ja, jen se ti snazim vysvetlit ze nemas tak uplne pravdu. Delam v reklamce a obcas klientum predvadim nejake veci - weby, tiskoviny, vsechno mozne, a divil by ses kolik z nich opravdu jede na pomalem netu. A nejsou to malinke firmicky o 3 lidech, ale klidne i vetsi firmy ktere do reklamy rocne nejaky ten milionek investuji. Ovsem pokud miris na opravdu velke firmy jako Mc Donald ci treba Kenvelo, pak muzes byt v klidu a optimalizovat nemusis. Ti to vybaveni opravdu slusne maji a navic o tvou stranku nikdy ani nezavadi. To neber jako urazku, ale jako realitu, takove firmy oslovuji vetsinou nadnarodni agentury nebo prinejmensim agentury se spoustou zkusenosti a sirokym portfoliem. Segment trhu ktery ty mas sanci oslovit jsou opravdu spis drobni podnikatele a male firmy.
spiderer z IP *** | 24.8.2004 20:11
Ale rozliseni 1360x1020 to je fakt zazrak :-) To se hnedtak nevidi..
scheni z IP *** | 24.8.2004 20:13
ceflapoyd: tech 1360x1020 jsem mohl byt ja. Dalsi rozliseni ktere pouzivam je 2560x960. Mas neco proti?smajl
spiderer z IP *** | 24.8.2004 20:17
scheni - na cem to mas? Na notebooku nebo doma? Docela by me zajimalo procpak zrovna toto?
andula z IP *** | 24.8.2004 20:18
Je jasné, že když neumíš ten obrázek datově zmenšit, nezbyde ti, než "argumentovat" rychlostí připojení cílové skupiny. Je to ovšem značně neprofesionální.
Já taky musím rolovat, protože nemám okno přes celou stránku. No tak ten web udělej natahovací. Min 800, max 1024 - a máš po problému. Takhle jednoduchý layout si o to přímo říká. Teda jestli to umíš smajl.
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 20:20
to ne ale vždycky se směju..to máš dobrý já mám nejvíc 1600x1200 mám slabou grafárnu...
scheni z IP *** | 24.8.2004 20:27
1360x1020 jsem mel priznam se trochu omylem, ale uz jsem to napravil, nastavil jsem si 1400x1050. Mam doma Eizo 21" a 1600x1200 mi pro bezne surfovani a celkem velkou cast prace nevyhovuje, protoze nektere veci jsou pak i na tom velkem monitoru titerne (pokud se chci usadit pohodlne a koukat na to aspon z metru abych si jeste vice nekazil oci. No ale zase na druhou stranu delam grafiku a tam se hodi rozliseni co nejvetsi, 1280x960 mi nestaci. Tak abych nemusel porad prepinat, dal jsem tam neco mezi co mam zapnuto 80% casu a do 1600x1200 prepinam jen kdyz opravdu musim. No a tech 2560x960 je ve skutecnosti 2x 1280x960 - v praci jedu na 2 monitorech.
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 20:42
to jo no to je bomba mít 2 monitori...jen tak okrajově na netu jsem viděl típka, kterej hrál nějakou hru s letadlama a měl tam asi 20monitorů kolem sebesmajl...jsem taky takovej "grafik"..ale samo-uk...pár věcí jsem už udělal a nebylo to nejhorší(podle mě)...já mám 1024x768 furt...a je mi to jedno...mám taky 21" nebo 23" nevim kolik má palec centimetrů..změřim to...smajl
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 20:43
možná jen 19"...ale CRTčko LC¨Dčka jsou prej na grafiku blbý...
scheni z IP *** | 24.8.2004 20:55
Nahodou LCDcka jsou na grafiku vyborny. Teda v kategorii nad 40.000... to si bohuzel ale jen tak neporidim. Ale jsme tak trochu OT...
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 20:56
to jo no....smajl ale jinak 40.000 za monitor? to fakt ne...to rači goodPC zatim čau du pařit ET
Donar z IP *** | 31.8.2004 22:55
radovane nechtel byste zase udelat nejakej serial o graficke uprave stranky?? napriklad ten graficky layout v fireworks, nejake tutorialky, a ne jen jak udelat horici pismo, ale primo jak udelat pekny graficky layout, jak zacit, jake obrazky vybirat, cim se ridit atp :) pac ja vopravdu nevim jak by to melo vypadat a tak.. zatim me nejpovedenejsi dilko tkvi zde www.csorcerers.iglu.cz/gn/navrh.gif ..

mno popremyslejte

PS: peknej web, ale 800*600 ma taky neco do sebe :) treba tata nepouziva vetsi nez 800*600 (nedejboze 640*480) pac ma brejle.. a myslim si ze i ti dva potencionalni zakaznici s 800*600 muzou byt dvacetitisicovy prijem..

no nic. mnoho zakazniku a povedenych stranek.

Donar :)
Radovan z IP *** | 23.8.2004 23:19
tak zatial len po slovesku
www.banan.cz/index.php?lang=sk
but I gonna translate it into english
a jestem zdolny to troche i po polsku

jen ta němčina smajl
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 23:40
tak toho jsem si ani nevšimnul, že tam nejsou všechny language...možná by to chtělu parusky...smajl
ceflapoyd z IP *** | 23.8.2004 23:46
našel jsem tam asi chybu..když kliknu na sk a pak na reference..je tam doporučuji kliknout na reference to u češtiny není
Radovan z IP *** | 23.8.2004 23:53
jj, vidím
reference ještě musím dodělat
Wall z IP *** | 24.8.2004 00:32
koukam ze se poradne na tom makasmajl
Peter z IP *** | 24.8.2004 08:21
je tam ešte nejaká chyba v preklade slovenčiny? Teda nie sú tam české výrazy? Nič v zlomsmajl
Jakub z IP *** | 24.8.2004 10:33
Našel jsem stránky www.gamesplanet.vamberk.cz/logo.html
mrkněte se tam a nebudete věřit vlastním očím tolik jazyků,
jak to někdo dokázal to vážně nechápu.
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 10:41
tak těžký to zas nebude..toho textu tam moc neni...a hlavně skoro všechny odkazy-vlajky jsou pak v angličtině...i honk kong...
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 10:45
vypust skoro celou spodni radku.-to je america-top jsou jen státy..ve vššch se mluví anglicky(sice americkou angličtinou, ale to je jedno)...ale hlaně se podívej na
antes.soittoaanet-logot-peli.com ..to je prostě daná stránka do stránky..ten "admin" nemusí nic dělat, a ten druhej chudák to aktualizuje...
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 10:48
http://www.antes.soittoaanet-logot-peli.com abyste nemuseli opisovat :)
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 10:48
ale jo opište si to..ono to pak má jiný barvy tohle je lepší
antes.soittoaanet-logot-peli.com
čenda z IP *** | 25.8.2004 23:31
To by mě zajmalo z jaké máte právo kritizovat něčí stránky www.gamesplanet.vamberk.cz přičemž mediaplazza tuhle možnost s mobilními logy nabízí každému a vůbec vykašlete se na mě!OK
Gobe z IP *** | 25.8.2004 23:35
páč je to zasraná kritika plná debilů tuhle možnost si může taky dát každej na net. Ty stránky co máš na loga jsou volně přístupné, jsou to blbci
ceflapoyd z IP *** | 26.8.2004 00:35
když už tak já jsem..ne oni jenom já jsem sem něco psal...a gobe...pochybuju že si...spíš si čenda...aby ti aspoň někdo přitakával...
já to nekritizoval, jen jsem sem psal, žety NIC neděláš, a ten druhej "chudák" aktualizuje web, a ty slízneš smetanu...pomyslnou smetanu..protože ti stejně asi ten druhej web(n určitě) nepatří...jemu je to vlastně jedno protože z toho má prachy...takže vychladni! kdybych chtěl kritizovat, tak bych se upsal....a příspěvek od Gobe jsem nepochopil...asi sem blb...smajl jakou možnost?
Gobe z IP *** | 26.8.2004 19:51
tak za 1. já nejsem čenda a za 2. ty nejsi blb, JSI DEBILsmajl
Čenda z IP *** | 26.8.2004 20:02
Vcelku se pleteš ty nejsem gobe a menuju se Zdenek Antes můžeš se podívat mám to napsaný i v html kódu a další moje odkazy mobilních stránek jsou:http://antes.sonnerie.net/cz/ nebo antes.ringtone-logo-game.com nebo antes.play-mobilegame.com/ nebo antes.hot-cell.com nebo antes.erotisch-beltonen-logos.com/ všechny jsou registrovaný na mě tak si je můžu dávat kam chci a dělat si s nima co chci.A rozhodně na mých stránkách nenechm někoho cizího vydělávat abych z toho nic neměl.Přímej vlastník je Francouzká firma která mi je poskytla a mám z toho provize.Teď si s nima můžu dělat co chci.Sory za to množně číslo a nechci aby to bral někdo jinej na sebe.A děkuji jináč za nekritiku.
ceflapoyd z IP *** | 26.8.2004 21:17
Gobe: ty si hlavně chudák...
Čenda: já beříkal že si je nesmíš nikam dávat...já říkal že..to si přečti...a že je máš registrovaný na sebe ti nikdo nebere...já tu jen psal, že se mi nelíbí, že si vkládáš stránky(jiné firmy) do svých..bohužel na těch stránkách nemáš někde napsáno, že to máš povolené, kdyby si měl nic nenapíšu...jsem rád že to máš povolené...tím se ti omlouvám(pokud je to pravda, protože jsem línej to nškde ověřovat a hlavně už mě nebaví si tady psát o ničem)že jsem napsal..no všechno co jsem napsal...jinak můžeš napsat kolik z toho máš???
Čenda z IP *** | 26.8.2004 21:51
Nic moc to není mohlo by to být lepší doufám že se to změní snažím se dávat odkazy do vyhledávačů kam můžu hlavně do cizých s toho je víc měsíčně se mi to pohybuje okolo 10-15 eur.měj sesmajl4
Robik z IP *** | 27.8.2004 10:15
ceflapoyd jj
Dr.F z IP *** | 27.8.2004 13:06
me se to smajl je to smajl4 dobrej napad
Fergy z IP *** | 27.8.2004 13:25
no nevim dle me je to slusny
Marko Polo z IP *** | 24.8.2004 12:46
připadá mi to jako nejpovedenější web mezi těmito co tady je, validitě nerozumím, ale mi to funguje super smajl
Mrazik z IP *** | 24.8.2004 18:20
hmmsmajl smajl
taky tam neni nic sloziteho.
Mrazik z IP *** | 24.8.2004 18:24
Hmm
jo uz vim. K Bananu.cz porad nefungoju volby jazyku..... - chci si precist vasi anglictinusmajl smajl . A admine na tom obrazku jste to vy kdyz se jmenuje radovan......?<?<?<?<?<?smajl
ceflapoyd z IP *** | 24.8.2004 18:24
funguje slovenština...
Mrazik z IP *** | 24.8.2004 18:28
jj ale jqa chcu anglicku jazyku,, slovenstina je skoro stejne jako CS a co treba " target="_blank">www.banan.rusmajl ?<?<?
Fingarfae z IP *** | 24.8.2004 20:10
detaily :-))
Wall z IP *** | 25.8.2004 01:00
aaa slovenstina :) jsem zvedav na polstinu )))smajl
Robin z IP *** | 25.8.2004 12:22
Je to zajmavysmajl
Wall z IP *** | 27.8.2004 14:03
souhlas s prvnim prispevkem.SK je lepsi.Brr nakou rumunstinu
ronnie z IP *** | 21.12.2004 15:10
Marko Polo smajl smajl smajl
sex z IP *** | 22.12.2004 12:31
smajl smajl
SeQ z IP *** | 22.12.2004 21:39
A mi pripada ze tu pekne smrdi akorat samochvala... smajl
Radovan z IP *** | 25.8.2004 00:35
banán se píše s dlouhým a, banan design je napsáno s krátkým a, takže jsou to dvě různá slova, kdyby tam bylo super design, byly byste spokojeni  
Wall z IP *** | 25.8.2004 12:18
smajl
pjotr z IP *** | 25.8.2004 13:23
. banan design, alebo slovensky banan dizajn je pekné bez dĺždňa, aspoň podľa mňa:) To už to spomínané ovocie je s dlhým;)..
Radovan z IP *** | 25.8.2004 22:10
to jsem vytáhl od konkurence

Autor: Dr.Ozdi (---.delphi.com)
Datum:   25. 08. 2004 18:56

Specham se skromnou kritikou...vim, ze tu uz neco/vetsina? padlo:

Koukam jen na index
Pevny layout, rolovani pri 800x600, tvrda velikost pisma, ktere je navic dost (!) mrnavy.

Koukam do kodu:
charset by mel byt pred title, 50kilo obrazku na index?? fujtajbl, chudaci s dialupem Co dat scripty externe? Spousta mezer a odrazek, ktery jsou taky data a nacitaj se.Tagy jednou velkym, jednou malym pismem. Co dat obrazkum v CSS border:0 a nepsat to pokazdy do kodu? Alt=TOPList u obrazku 1x1px asi nikdo neoceni...

CSS snad nekdy priste...

Navrhoval bych zamakat na pristupnosti, cistote kodu a mohl by to byt (snad) i kvalitni web.

Prijemny den
Dr.

http://drozdi-foti.prodam-chalupu.cz/
Radovan z IP *** | 25.8.2004 22:11
to jsou kritiky, které pomůžou i když zrovna vše nechválí
ale taktéž děkuji SCHENimu co reálně opravdu pomoh
scheni z IP *** | 25.8.2004 22:15
hu jeste ze jsem zrovna nakoukl :)
hele ja mam takovou malou pripominku. Tentokrat ne k webu. Asi je treba nejak sem lidi prilakat, ale jak davas na grafiku.cz odkazy na diskuze sem, prijde mi to trochu divny, i kdyz poradne nevim proc. Par lidi tam psalo ze je to stve a ja se jim ani nejak moc nedivim...
Marek z IP *** | 5.9.2004 18:32
dost dobrý smajl
in-spyder z IP *** | 5.9.2004 18:46
tak at se dari i u nasich polskych sousedusmajl
ariec z IP *** | 5.9.2004 19:06
škoda, že neumim polsky, nemůžu kritizovat moji oblíbenou gramatiku
Donar z IP *** | 5.9.2004 21:51
to se mi libi :)

hlavne ti politici




Jesteśmy mlodymi ludzmi, którzy nie umieją przemawiać do was jak politycy, nie mniej mamy juz za sobą kawałek dobrej pracy
spiderer z IP *** | 5.9.2004 21:59
Doporucil bych se mrknout na anglickou verzi, myslim ze by mela vetsi smysl nezli polska a slovenska dohromady ;-) Ale pekny, zajimavy smajl
ceflapoyd z IP *** | 5.9.2004 22:02
to určitě...smajl a němčina by taky nebyla k zahození...určitě se na tom pracuje...
pracuje se na němčině, francouzštině a angličtině smajl
Dafid z IP *** | 6.9.2004 01:30
jsta draci v tom banánu (ale takoví správní draci smajl )
Mareček z IP *** | 6.9.2004 16:21
Dal bych palec nahoru, kdyby tu nějaký byl. Admine, hoď sem smajla s palcama
M areček z IP *** | 6.9.2004 16:27
PS. Jak se tak dívám, tak to je tepre druhá firmička, která se zabývá webdesignem a umí to. Ta první byla Americká smajl
asi budu muset doplnit smajla, který se červnená (stydí se) smajl

na tvůj podnět jsem dal výzvu k upgrate stávajících smajlů smajl
holy z IP *** | 7.9.2004 11:50
a bude taky pa rusky ?smajl


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel sedm a sedm