František Libica, prezentační stránky

Napsal O webu (») 1. 8. 2004 v kategorii Kritika webů, přečteno: 1735×


Popis webu: Stránky jsou prezentací léčitele, psychotronika a specialisty na záhodologii

Typický čtenář: Ti co zajímá tématika léčitelství a kruhy v obilí

Částka za kterou bych udělal podobný web: 500 Kč

Použitý SW: FrontPage

Použité technologie: Internet, PC

Jak dlouho jsem jej tvořil: několik hodin

Jak dlouho se věnuji tvorbě webu: začátečník

Autor: Miroslav Novák
Autor: Miroslav Novák
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
scheni z IP *** | 1.8.2004 11:07
Zacnu tim co kazdeho uhofi na prvni pohled - designem. Vlastne nezacnu. Protoze tam zadny neni. Vypada to cele strasene. Spatna barva pozadi, spatne zvolene fonty. Velka fotka hned na uvod - ponekud egoisticke. Nejaky textik co na strance vlastne najdeme by taky nebyl od veci. Navigace - proc se mi proboha kazda stranka otvira do noveho okna? To mi pripada jako blbej vtip. Navic kdyz uz jsou tam pouzity framy (coz taky neni nejlepsi), nechapu proc tam menu neni porad a ty dalsi stranky se neotviraji misto te s fotkou. Ale to uz by asi vyzadovalo pri tvorbe aspon minimum studia co se jak dela a to uz by bylo asi moc... Optimalizovano pro IE6 - jesisi proc? Ted jsem nekde cetl ze cca 25% lidi pouziva jine prohlizece nez IE a ta skupina se stale zvetsuje, takze 25% lidi posilate do hajzlu. Ono se to i pod jinyma stejne nejak zobrazi, radeji to tam nepiste i kdyz jste to pro nic jineho neoptimalizoval. To samozrejme neni reseni, spravne by to melo byt optimalizovano pro vice prohlizecu (netvrdim ze pro vsechny, to snad ani nejde). Kod - no ano, FronPage, docela humus. Chybi DTD, kodovani cestiny...

Zaver - nejhnusnejsi stranky co jsem videl za poslednich par tydnu a ze jsem tech opravdu nepovedenych videl hodne. Takove stranky za 500? Ani nahodou. Na druhou stranu kvuli takovym jako vy ti slusnejsi webdesigneri nemaj na boty pro deti, vzdyt nam tady totalne nicite trh...
no asi to chtěli zkritizovat smajl
Archon z IP *** | 1.8.2004 11:22
Bohužel musím souhlasit s předchozím příspěvkem.
Především jsou stránky nevalidní! (Chybí definice dokumentu)
Proč je tam proboha ten zvuk při vstupu na stránku?
Stylopis je lepší umístit externě.
Absence jakéhokoli designu.
Optimalizace pro IE6 - bez komentáře.
Použití MS FrontPage je nevhodné!
scheni z IP *** | 1.8.2004 11:32
Tak on je tam jeste zvuk? Ja si rikal ze mi hraje neco co by nemelo, ale nejak jsem to nelokalizoval. Co to vubec je? Ted jsem to zkusil a nejak to nechapu...
bylo místo v rozvrhu článků na tuto kritiku a na pondělí (důležitý den) mám naplánován velice kvalitní web pro kritiku
Archon z IP *** | 1.8.2004 11:40
Tak jsem si to poslechl a netuším co to má znamenat. Každopádně nechápu proč někdo dává podobné stránky ke kritice když jsou očividně nedodělané. Doporučuji každé stránce alespoň dopsat titulek. Nová stránka1 či Nová stránka3 mi toho moc neřekne.
ceflapoyd z IP *** | 1.8.2004 13:45
design:
> barva stránky...hrůza...
> barva odkazů...hrůza...
> fotka na úvodní stranu-škoda že nemohla bejt větší...smajl
kód:
> FP smajl
> bez DTD
> css do exter.souboru
stránka:
> proboha přoč se každej odkaz otevírá v novym oknu???
> fotogaleri-proč to tam je když tam nic neni?
> odkazy nefungujou
> podívejte se na fr-libica.wz.cz/prednasky.htm ta druhá fotka, ten blivajz z kterýho zkoro nejde poznat co tam je má okolo 12kBsmajl smajl smajl
cena:
> smajl smajl smajl smajl smajl smajl smajl špatný vtip...za použití FP na tvorbu stránek pro lidi který za to platěj? ty bys jim měl zaplatit, protože když někdo uvidí tyhle stránky, tak tomu člověku se nikdy neozve...
zapracuj(ale velmi hodně)...
spiderer z IP *** | 1.8.2004 14:48
Za tu chvili co jsem stranku videl jsem nenasel jednu jedinou kladnou vec - horsi stranka tu fakt dlouho nebyla.
scheni z IP *** | 1.8.2004 14:51
sakra ted je vhodna doba na vyjadreni autora ne? smajl
ceflapoyd z IP *** | 1.8.2004 18:44
ano...ale on asi nenapíše...
Cyz z IP *** | 2.8.2004 23:35
Souhlasím s prvním příspěvkem - tak hnusné stránky sem taky už neviděl pěkně dlouho....
Co to proboha je? Málem jsem poblil svůj starý 14" monitor.....
AD:růžová barva: to je web pro buzeranty?
Jenom bych chtěl podotknout že nemá smysl tu vypisovat něco DTD, CSS, validitě kódu atd atd protože autor tohoto webu patrně ani neví co to je, pokud ani neumí odkázat na frame a každý kdo si tuto diskuzi čte a podívá se tam tak mu hned dojde co vše tam chybí
ceflapoyd z IP *** | 3.8.2004 12:04
ale, víte docela to i zahřeje u srdce, že na tom nejsem až tak blbě...smajl
sulphate z IP *** | 4.8.2004 02:57
Mno, k tomuhle se ani nevyjádřím, jak je již psáno... amatérská tvorba, a vše tomu nasvědčuje... takže není co dodat...
Ing. František Libica z IP *** | 6.8.2004 18:35
Vážení přátelé, děkuji Vám za odborné, ikdyž nekorektní zhodnocení stránek, které jsou teprve ve výstavbě. Dělá mi je a zcela zdarma student podle mého požádavku, aby byly skromné. Jako lidový léčitel patřím k těm, kteří penězi neoplývají, dávám před penězi přednost výsledkům v léčení.Stránky si sám udělat neumím. Proto bych spíše pochopil, kdybyste tomu klukovi poradili, než ho tak hrubým způsobem napadat.To už jste ve světě byznysu zapoměli na docela obyčejnou lidskou slušnost? Kdybych k tomu, co umím já přistupoval stejným způsobem, měl bych peníze i na to, abych si odborníky zaplatil, ve stylu, " tak, a teď si Vás všechny koupím!"
Ale jsem z jiného těsta, než postava, kterou si v jednom českém filmu zahrál Bolek Polívka.Takže je mi z toho všeho tak trochu smutno. Nejde o to, co jste napsali, ale jakým způsobem. Nechte nás to v klidu dodělat, snad to v závěru bude lepší.Ten kluk do toho dává kus sebe a já přijal jeho nabídku i přesto, že jsem měl nabídky od odborníků. Dal jsem mu šanci, tak mu ji prosím dejte i Vy. I Vy jste kdysi také začínali ....Díky za pochopení. Franta Libica
pjotr z IP *** | 6.8.2004 18:53
. po prečítaní príspevkov mi nedalo nereágovať a neohodnotiť stránky;)
. dizajn je slabý, farby, ktoré sú použité jednoducho veľmi ťahajú oči
. optimalizácia pre IE6, viem, že začína, ale pán František, skúste ho poslať sem, nech si nechá poradiť on osobne
. zase tu sa nezhodí web, ak je aj kritika moc tvrdá, čo s tým narobíme..? Nič. Kritika v akejkoľvek podobe je dobrá;)
. frames sa dneska už nepoužívajú(vyšlo to proste z módy)
. prečo sa každý odkaz otvorí v novom okne..?
AP z IP *** | 6.8.2004 19:15
Reakce na FL: Howhg! Taky se mi poslední dobou zdá, že se tu nějak často "hodnotí" stylem - "smajl DTD, CSS, FP, ... na hovno!"
Jenže na druhou stranu, pokud dáte šanci namalovat Váš portrét někomu, jen proto že má pastelky a dobrou víru, tak nemůžete čekat, že ten portrét dopadne dobře.
Pokud do toho dotyčný dává sebe (tedy všechno co má), pak mu mohu jen doporučit probádat jakpsatweb.cz www.kosek.cz a ostatními též doporučovaný www.interval.cz . A popřát štěstí.
spiderer z IP *** | 8.8.2004 00:59
Reakce na FL taktez: Je zde psano ze jste stranky tvoril a take ze byste podobny web udelal za 500,- !! To jsou dana fakta. To ze stranky nejsou hotovy je myslim spise chyba nez neco jako omluva, zkuste to vzit ze strany ze k hodnoceni se davaji alespon designove a kodove zpracovane stranky aby bylo vubec co hodnotit. Jinak co se tyce zpracovani "prezentace" myslim, ze zde neni jedna jedina kladna vec, ale to treba pri trose snahy prijde casem..
spiderer z IP *** | 8.8.2004 01:03
Reakce na AP: DTD CSS FP a podobne hodnoceni smysl maji a to kvuli tomu ze neni mozno u kazdeho prispevku vypisovat napriklad "chybi dtd - jedna se o bla bla bla.." to by asi nikoho nebavilo, nehlede na to ze i na tomto serveru jsou tyto zacatecnicke chyby vypsany s informacemi o co se jedna a tomu koho to zajima staci otevrit napriklad jakpsatweb a zadat do hledani DTD CSS a nebo cokoliv jinyho a ono to vyplivne o co se jedna.. Problem je v tom ze sem vetsinou prijde nekdo kdo udelal uplne prvni stranky v FP, nevi co to jsou standardy, optimalizace a podobne a ceka ze mu vsichni napisou ze to je to nejlepsi atd, ale ono neni a od toho tady tato diskuze je !
spiderer z IP *** | 8.8.2004 01:03
Uz je pozde takze jestli se ty vety blbe ctou tak preklad napisu nekdy v budoucnu smajl
Cyz z IP *** | 8.8.2004 16:12
Možná by nebylo na škodu místo vypisování těchto základních chyb dát do příspěvku link na článek který se tímto zabývá s tím ať autor stránky ji nejdříve upraví podle toho článku a potom ať si chodí pro kritiku. Kolikrát vypisovat tyto zkratky jako např DTD ani nemá smysl protože autor nemá ani ponětí co to je. Kdyby si rovnou přečetl článek tak by to bylo jednodušší
ceflapoyd z IP *** | 8.8.2004 17:06
Reakce na FL: když člověk začíná, nemá hned dělat prezentační stránky...je sice hezký že do toho dáva všechnio co může, ale pořád je to málo...kdyby se tomu věnoval rok nebo dva a pak terpve něco dělal mohlo by to bejt lepší...měl jste to dát těm odborníkům...když člověk začíná, neměl by dělat hned prezentační stránky...
hakuna z IP *** | 8.8.2004 17:37
Reakce na FL: Opravdu je velice milé, že jste dal šanci tomu klukovi, aby si něco přivydělal. My tady nekritizujeme jeho, ale jeho kvalitu práce..pouze konstatujeme ... řekněte ať navštíví jeden z výše jmenových stránek zabývajcích se tvorbou webu a určitě bude spokojen jak on, tak Vy. Veřte, že pokud chcete, aby Vaše stránky byly relativně dobře "vidět" tak tato kvalita nestačí ...
pjotr z IP *** | 8.8.2004 18:02
. presne tak pán FL. Ak sa chce chlapec zlepšiť, musí prijať kritiku z každého súdka
. nemôžete predsa pre jeho dobro chcieť(ak sa má zlepšiť), aby každý vravel "to je dobré" a vety podobného charakteru. Proste to tak nejde. A ak mu chcete pomôcť, tak mu aj vy povecte, že asi robí stránky, ktoré vyžadujú zdokonalenie. Nemôžte si pred ním nasadzovať ružové okuliare, pretože len začína. Každý raz musel začať a nejak sa prehrýzť a zniesť kritiku(aj tvrdú), to len pomôže.
Ing. František Libica z IP *** | 8.8.2004 21:16
Díky, vím, že máte pravdu, a jsem rád, že Vaše příspěvky po mém ohlase jsou kultivované. Pokusím se s tím něco udělat, aby mi to nedělalo ostudu. Vážím si hlavně toho, že jste upřímní. Díky. Franta Libica
marie z IP 90.177.126.*** | 8.10.2008 23:20
Dobrý den vážení mistři.Velmi mě rozhořčilo vaše obrovské ego.
Panu Libicovi nesaháte ani jeden z vás po kotníky.Myslím si,že jsou důležitější jeho výsledky v léčení a pomoci druhým,než vaše vychloubání se,jaké by jste udělali stránky a podobně.Možná ho někdy budete potřebovat a rádi mu ty profesionální stránky uděláte zadarmo???
jana z IP 77.48.112.*** | 14.3.2016 17:30
Nevážení kritikové, už jste spokojeni z toho vašeho lynčování pana Františka? Vsadím se, že, pokud existuje peklo, už tam jednou nohou jste. smilesmile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel třináct a čtyři