Catch Design

Napsal O webu (») 27. 5. 2005 v kategorii Kritika webů, přečteno: 2461×
kritika/img/catch112.jpg

Popis webu: Stranka zabivající se web designem a webovými standardy.

Typický čtenář: Není vyhrazeno

Částka za kterou bych udělal podobný web: To radši nevyplním q:o)))

Použitý SW: PSPad (HTML) TopStyle (CSS)

Použité technologie: HTML 4.01 CSS

Jak dlouho jsem jej tvořil: Tři týdny

Jak dlouho se věnuji tvorbě webu: Třičtvrtě roku

Autor: Catch
Autor: Catch
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Goffspring z IP 147.229.205.*** | 27.5.2005 01:11
Ve Firefoxu nic moc....
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 08:17
Ve FF stejné jako v IEsmajl Jen při jiných rozlišení se po stranách ukáže hnědá barva místo pozadí, ten obrázek na pozadí roztáhni;-)
Jinak tenhle web už jsi ke kritice dával, takže tohle už je spíš reklamasmajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 09:35
Goofspring - Co konkretne ti nebeha ve FF??? smajl

Kohout - Stranky jsem mel jen k diskusi ne ke kritice. Ted uz je to finalni kousek q:o)
Neblbni prosimte reklama jo smajl To bych si asi moc nepomohl. Preci jen je to moje jedna s prvnich stranecek. smajl
El Carlos z IP 81.0.230.*** | 27.5.2005 10:07
Nějak blbne to menu, který se místo průhlednýho objevuje pruh bílej.

Moc úzký na můj vkus, mít proužek velikosti menu uprostřed monitoru mě neláká smajl smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 11:16
No jak pises sirka webu je otazka vkusu q:o))) Chtel jsem skusit neco jineho q:o) Co se tech obrazku tyce ten bily pruh je tam proto protoze jsem nedoresil preload obrazku. Uz se mi to nechtelo predelavat q:o)))
ImothepH z IP 62.65.180.*** | 27.5.2005 12:03
Aj podľa mňa je to úzke.
Chce to rozširiť, lebo nie každý má myšku s kolečkom.smajl
Prečo nevyužiť celú obrazovku, alebo aspoň tých 760px
päta sa mi pri rozlíšení 1024x768 zobrazí ináč ako v IE
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 13:01
No ja nevim me se to uzke libi q:o))) ale verze 2.0 bude sirsi urcite q:o)
houmer z IP 217.75.94.*** | 27.5.2005 16:16
ano sirka je vec vkusu ale prehanat to zas netreba...
ku grafike... ok, moze byt, aj ked vzhladom na sirku webu az prilis velka hlavicka, hover cez celu atd... myslim ze si ten hover mohol trochu inak vymysliet, nieje to uplne zle ale nejak mi to tam nesedi. a mimochodom pri mojom rozliseni 1280*1024 mas kratke pozadie... ale vznikol tam efekt o ktorom ani nevies a vyzera to lepsie akoby bolo pozadie roztiahnute na celu stranku,  trochu to zmiernuje nevyuzitost miesta na stranke...
a kod... to je horsie...
-html 4.01 strict nieje zle ale myslim ze vyuzit xhtml by nbeol problem a predca len je to len trochu novsia technologia..
-hmm.. absencia nadpisov, nesemanticke, pri prezerani bez stylov ot nema ziadnu strukturu, bez obrazkov to tiez nefunguje ako by malo, aspon description a keywrods do mety by nezaskodilo,

border-top: solid 1px #000000;
border-bottom: solid 1px #000000;
border-left: solid 1px #000000;
border-right: solid 1px #000000;
super, atd atd.....
hlavne ze sa v kazdej druhej vete ohanas s webovymi standardmi..
houmer z IP 217.75.94.*** | 27.5.2005 16:21
celkovo css je zle napisane, zbytocne vela tam toho mas, napr styli pre h1 a h2 uplne to iste 2krat vypisane, border ktory som vyssie spomenul a je tam toho urcite viac ale nechce sa mi v otm hrabat.. prezri si to a uprav to.
ronnie z IP 80.82.145.*** | 27.5.2005 16:25
Co to tam pišete za kraviny? Že dodržujete webové standardy? Víte vůbec, co to vlastně je? přečtěte si alespoň www.blindfriendly.cz/ a opravte všechny chyby, resp. celé stránky předělejte.
if z IP 80.188.209.*** | 27.5.2005 16:27
Neni to nejhorsi, ale kady to ten font... kdyby jsi pouzil treba georgii nejak sikovne bylo by to fajn. Jinak, ty texty co tam mas nedavaji vubec smysl, zkus se o tom s nekym poradit, aby ti to nekdo napsal, takhle o nedava hlavu ani patu.
if z IP 80.188.209.*** | 27.5.2005 16:28
Na zakázku pro Vás vytvoříme vaší firemní prezentaci na internetu.
Tohle zni, jak kdyby jsi ji chtel delat online.. proste hloupost. Je tam toho vic, netreba rozebirat, preber si to.
if z IP 80.188.209.*** | 27.5.2005 16:29
Jinak ty reference dej snad zatim pryc....
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 17:06
if - Diky za pomerne kladne vyjadreni q:o))) Co se fotiku tyce bohuzel uz jsem nemel u teto stranky vice napadu a zatim to tedy necham tak jak to je q:o) Co se tech textu o webových standardech tyce vim ze jsou trosku caoticke ale budu na nich jeste pracovat aby to bylo srozumitelne q:o)
Reference jasou tam jako kulisa q:o)
Jinak neboj uz mam v hlave verzy 2.0 ktera by mela vychytat mouchy nynejsi verze smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 17:11
houmer - Vis najdi mi na w3c kde je udano jak muze byt stranka siroka smajl  Ja myslim ze to dane neni a je teda na kazdem jak si to zvoly. Ze se to nelibi tobe neznamena ze se to nekomu jinemu nemuze libit.
Na kodu nevidim nic zleho a nevim co mas proti HTML 4.01 strict? Nadpisy tam jsou tak nevim co jsi myslel tou abseci q:o)
Jinak ale diky za kritiku q:o))) Jak jsem psal vyse uz ted promyslim novou verzy stranek ale myslim ze za tech par mesicu co se tim zabivam ze uplne stydet se nemusim
smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 17:14
a barva, respektive obrázek na pozadí se tam podle mě moc nehodísmajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 17:25
tive motiv na pozadísmajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 18:00
Kohout - No ja nevim, me se ty prouzky docela libilysmajl jsou takove decentni
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 18:01
Kohout - No ja nevim, me se ty prouzky docela libilysmajl jsou takove decentni
houmer z IP 217.75.94.*** | 27.5.2005 18:25
catch neviem preco tu tahas w3c, len som ti napisal ze men sa to take tenke nepaci a ze je to podla mna prehnane, je to zbytocne nevyuzity priestor, nenapisal som ze to mas zmenit.
to je pekne ze sa ti tvoj kod paci.. mne nie. vacsinu z toho co sa mi na nom nepaci som ti napisal. myslim ze su to vsetko pochopitelne veci.
napisal som ze mam nieco proti html 4.01? len som napisal ze to kludne mozes hodit do xhtml.

mimochodom ja sa tvorbe stranok venujem cca rok
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 18:27
http://sweb.cz/catch112/ o proužky nejde, jde o barvu;-)
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 18:30
houmer - No obhajoval jsi to sve tvrzrni ze stranka je moc uzka tak moc ze jsem se zeptal zda podle w3c je naka definice jak by mela byt sranka minymalne uzka q.o) Myslim si ze na to malo co tam je za info tak to staci q:o) Ze se to tobe nelibi je vec jina. Na funkcnosti to ale strance njak neubira. Njak mi uchazi co se ti na kobu nelibi protoze jsi psal ze nejsou nadpisy a nadpisy tam jsou tak nevim smajl  Zatim jeste neznam vsechny specifikace XHTML a tak to delam v HTML 4.01 nevidim na tom nic zleho. smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 18:31
[22] xhtml ti udělá lepší vizitkusmajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 18:33
hele, vrať to jak to bylo dřív, a udělej to jinaksmajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 18:38
*tim "dřív" myslim to, jak to vypadalo ještě když to nebylo zarovnaný na střed
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 18:45
Kohout - No ja na tehle verzy uz neci moc delat zadne zasadni zmeny q:o)
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 18:45
jj, vim, chystáš 2.0smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 18:57
Jo, jopresne tak smajl
lukenet z IP 85.70.22.*** | 27.5.2005 19:16
PROBOHA nerikejte to slovo verzy !!! Mne z toho vstavaji vlasy na hlave (takze vypadam jak Kojasmajl ).
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 19:20
neee, seš lama, koja vypadá takhle www.super.cz/vtipky/367-ten-mam-na-konzervy.html
a správně se říká verzi (s "i" a ne "y")
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 19:32
lukenet - Neboj ber to s nadsazkou proste mi prislo legracni tomu tak rikat smajl
kareem z IP 194.149.102.*** | 27.5.2005 19:44
Taky neco pridam:
 -  chybi nektere meta tagy
 -  chybi tiskovy styl
 -  je tam na muj vkus strasne moc divu
 -  chybi nadpis h1, nevim proc zacinas od h6
 -  hrozne moc elementu ma parametr id a vetsinou uplne zbytecne
Vic uz se v tom stourat nechci. Ale na to, ze to jsou stranky webdesignera, kterej se jeste chvasta naprostym dodrzovanim standardu, je to peknej shit.

Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 19:47
kareem - Jo, jo mas pravdu. smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 19:49
Mimochodem od h6 zacinam proto protoze jsem vul smajl  Ted uz ale vim jak spravne pouzivat nadpisy predtim jsem v tom mel trosku chaoz a spatne jsem to pochopil smajl
lukenet z IP 85.70.22.*** | 27.5.2005 19:58
[30] Ja jsem na cestinu jako das. smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 20:02
to já zase na matiku:D
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 20:09
lukenet - Ne jen ty smajl  Ja jsem na CZ totalne neschopnej smajl
mzima z IP 82.99.163.*** | 27.5.2005 20:12
- Pokud jsi web dělal jenom v PSPadu a TopStylu, tak jsi zloděj, protože jsi nedělal žádnou grafiku? smajl
- Dodržování standartů ti je zřejmě cizí, protože to validní nemáš! smajl
- Mozilla se píše s dvěma "l"
- V Opeře se ti nezobrazuje dobře patička a hover není dobrý (mám verzi 8), nad logem je bílý pruh
- Ve FF se ti zobrazí pouze část title (pak tam jsou tři tečky), stejný problém s patičkou (nezobrazí se ti tam ty obrázky, pouze bílé proužky, což nevypadá dobře)
- Pokud by kód vaší stránky obsahoval chyby a nebyl validní, hrozí že zobrazení vaší stránky v prohlížeči bude nepřehledné a rozházené. Což znamená že stránka bude nepěkná a s části nebo úplně nepoužitelná. - názorná ukázka tvoje stránka smajl
- Do referencí se dávají hotové projekty, ne? (a funkční - druhý neexistuje)
- Když už máš web design, tak si ho dej alespoň na doménu 3. řádu, ne? (vypadá to mnohem líp, než www.sweb.cz/...) - existuje i doména .tk, která je free
- Tvorbě webu se věnuješ 3/4 roku, ale jak dlouho studuješ svůj rodný jazyk? Vypadá to, že dva týdny (pravopisné hrubky, špatně strojené věty atd. ti nedělají dobrou reklamu).
- Mezi kontakty patří i tvé ctěné jméno, pokud nějaké máš, kromě přezdívky smajl
- Podívej se na svoje stránky při rozlišení alespoň 1280x960 (17" monitor ti to zvládne (měl by) bez problémů)

Abych jenom nekritizoval - líbí se mi celkový nápad na design, už méně jeho zpracování, barvy ujdou, jinak...
houmer z IP 217.75.94.*** | 27.5.2005 20:42
ah catch.. okej ku kodu som sa vyjadril myslim dostatocne, to ze to nechapes... to mi je luto ale ja s tym nic neurobim.

tu mas calnocek ktory ti to mozno tosku ozrejmi o com tu hovorim
www.ics.muni.cz/bulletin/issues/vol14num03/pitner/pitner.html

toto je moj posledny prispevok do tejto diskusie.. cu
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 20:45
No zlodej rozhodne nejsem smajl (fotecka je original) no a na chudaka photoshopa jsem uplne zapomel a taky na kresleni ve win smajl
No validni to je.
Ten prouzek jsem nevedl cim je ale uz to vim tak to odstranimsmajl
Jo, jo muze se stat ze se me nazory obrati proti mne jsem taky jen clovek ale ma verze 2.0 by jiz nemela obsahovat tyto chyby.
Domenu si zaregistruju to se neboj mam to na sweb.cz jen tak na testovani.
Co se CZ tyce tak jsem mimo
smajl
Bohuzel mam 17 mono a toto rozlyseni mi uz nezvlada smajl

No jsem rad ze jsi nasel i vlidne sluvko. Napad na design myslim take byl dobry ale zpracovani se mi scela nezdarilo smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 20:47
houmer - Sakra houmre ty jsi cita smajl  Dik za clanek urcite si ho peclive proctu aby porozumel tvim slovum, smajl
mzima z IP 82.99.163.*** | 27.5.2005 20:48
[40] This page is not Valid HTML 4.01 Strict! - Tomu říkáš validní? smajl smajl smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 20:53
Ted jsem na to koukal se mi tam nekde stala nehoda smajl
mone z IP 194.108.125.*** | 27.5.2005 21:20
Není to zas tak extra hrozný, je to docela příjemná osobní stránka, na kterou bych tak dvakrát přišel, ale je to DEBILNÍ "profi" stránka...
Nuda, je to suchý.
Nemá to nápad.
Věnuj se radši těm tvej telefonům...
(Ale Koju docela drtíš! smajl)
smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 21:33
mone - Neboj mobilky jsou moje srdcova zalezitost a prodejna stale dobre slape smajl  
No ale jsem rad ze se ti to aspon castecne libi q:o) Uznavam ze to neni tak uplne jak jsem si to prectavoval no ale uvidime co verze 2.0 smajl
Kdo je to Koja??? smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 21:34
hej, mone, on neví kdo je kojasmajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 21:37
Kohout - smajl no kdo to je smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 21:42
seš trochu mimo, www.owebu.cz/3-1424-Zkritizujte-mi-design přečti si pár (asi 50) posledních příspěvků, a nezapoměň navštívit http://stranky-tvorba.wz.cz/
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 21:49
Jasne hosi tak dekuju me srovnavate jako s timhle noumou jo smajl To jsem se teda od vas dockal veci smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 27.5.2005 21:55
myslim že se tomu říká ironie nebo nějak taksmajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 22:02
Jo, jo jen aby smajl
if z IP 80.188.209.*** | 27.5.2005 22:04
SOuhlasim, je to nudny, ale napad to ma - to originlani menu - ocenuju. Ale jako profi to urcite neni.
Catch z IP 212.158.145.*** | 27.5.2005 22:16
if - Jo, jo diky smajl  dyt uz jsem vyse uznal ze napad jsem mel vhlave promyslenej jen se mi to uplne nepodarilo provest smajl  
No do budoucna se chci zlepsovat tak uvidime co to bude priste q:o)))
00 z IP 85.160.24.*** | 29.5.2005 09:15
[52] aha tomu rikas originalni:)konencne to chapu...

fotka mi prijde jako dost kyc a podobnych menu uz jsem taky radu videl. taky docela divny je ten napis catch design...nejen ze typografie je uplne blba ale to rozpuleni ze pulka muze v nekterych pripadech byt barevna a pulka cernobila je fakt blby.
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.5.2005 12:10
oo - Zvlastni ja jsem tedy takhle reseny menu jeste nevidel tak budu moc rad kdyz mi tech spoustu stranecek kde je to stejne reseny ukazes. Fotecka je jaka je, pro nekoho mozna kyc pro nekoho ne. Pravda je takova ze komu jsem to ukazal tak jsem vjetsinou mel kladne hodnoceni. Sirka odkayu je dana sirkou nadpisu v nem takze na tom nevidim nic blbeho q:o))) Opjet je to ale otazka vkusu nekomu libi nekomu nelibi q:o)
if z IP 80.188.209.*** | 29.5.2005 12:21
[54] Co konkretne je spatne na Typografii ?
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.5.2005 12:36
if - No ja taky netusim smajl
00 z IP 85.160.24.*** | 29.5.2005 13:24
[56]to barevne rozpuleni je vazne blby jak sem uz psal. a myslim ze font taky nebyl zvolen zrovna sikovne:)
[55]stranky dodam
Kohout z IP 81.19.34.*** | 29.5.2005 13:33
[56] jako nechci nic říkat, ale v minulý kritice si měl taky něco proti tý typografiismajl Jiank mě se ten font líbísmajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.5.2005 13:52
No to je asi vec nazoru a mozna tobe se to nelibi, me se to libi a font se mi take libi smajl  Ale tohle je kritika tak ze pohoda q:o)))
Na stranky uz se tesim myslim ze jich zas tolik nebude q:o))) jestli vubec naka. Nevim proc ale porad mam pocit jako by jsi se snazil neco prosadit a poukazat na to ze ja jsem nakel luzr smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.5.2005 13:54
Kohout V prechozi kritice namital proti typografii IF ale tomu se nezdalo pismo v textu ale hlavicku a menu mi pochvalil coz me tesi q:o)
No jsem zvedavi co bude rikat na verzi 2.0 bude to zese z uplne jineho soudku smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 29.5.2005 14:04
jo, jo, jsem zvědavejsmajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.5.2005 14:08
Kohout - Myslis na verzi 2.0 q:o))) Nebo na to kolik najde webu se stejnym nebo podobnym menu jako mam ja smajl  
if z IP 80.188.209.*** | 29.5.2005 14:45
[58] Tak promin, ale tohle neni "spatna typografie" typo je uplne neco jinyho. Tohle je spis problem v designu.
[59] ANo, mel a stale mam. Typo na tom webu je opravdu nudna. Chtelo by to upravu.
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.5.2005 14:49
if - Na tomto webu uz toho moc menit nebud, mam uz malej nacrtek nestupce jak ja v zertu rika verzi 2.0 smajl  Snas tam ti sedne typo vice q:o)))
No ostatne jsem zvedavej kolik najde ten 00 tech podobnych menu smajl  Me to napadlo hodne nahodne tak ze jsem fakt zvedavej smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 29.5.2005 19:25
podívej se na elementweb.wz.cz/v3/ je tam to menu řešený podobně.
Catch z IP 212.158.145.*** | 29.5.2005 19:39
Jo, jo tuhle jsem uz videl je to vzdalene podobny smajl Nebudeme to tomu 00 ale ulehcovat kdyz se chvastal ze uz to tolikrat videl jako by to bylo na kazdy druhy strance smajl
Kohout z IP 81.19.34.*** | 29.5.2005 19:45
Mno ale já to taky někde viděl, ale ž si vůbec nevspomenu kde
Catch z IP 212.158.145.*** | 30.5.2005 10:15
No ja netvrdim ze jsem prevratny objevitel q:o))) a verim ze uz to predemnou treba nekoho napadlo ale ja jsem krome te stranky co jsi mi ukazal podobny reseni menu nevidel smajl
Catch z IP 212.158.145.*** | 31.5.2005 14:45
Tak porad cekam az mi 00 ukaze ty kvanta stranek kde videl menu resene jako mam jak a porad ni smajl
mzima z IP 82.99.163.*** | 31.5.2005 18:15
Abych pravdu řekl, tak bych v té stránce neviděl inspiraci k vytvoření takového menu, jaké má Catch. Ale nějaký "zbytkový" efekt může být podobný...
Catch z IP 212.158.145.*** | 31.5.2005 18:26
[71] mzima  
No take si nemyslim ale jak rikas zbytkový efekt muze byt podobny smajl
Zajimal by me ale opravdu ten 00 kolik podobnych webu uz videl s takovim menu. Nerikam ze to klidne nemohlo napadnout nekoho predemnou ale ja to jeste nikde nevidel. smajl


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel devět a pět