Co máme hotovo z minula
Minule jsme načali tvorbu lávové planety. Po několika krocích nám vznikl objekt níže, který čeká jen na zbarvení.
Krok 1 - zbarvení
K zabarvení planety použijeme nástroj Image - Adjustments - Color Balance. Zde to bude chtít trochu experimentování, ale nastavení nástroje by se mělo pohybovat zhruba v těchto hodnotách:
Shadows : +100 | 0 | -100
Midtones: +100 | 0 | -100
Highlights: +70 | 0 | -15
Výsledkem by měla být planeta níže:
Krok 2 - hvězdné pozadí
Co by to bylo za planetu na bílém pozadí. V následujících pár krocích si tedy ukážeme jednoduchou fintu pro výrobu hvězdného nebe. Stiskneme CTRL + SHIFT + N pro novou vrstvu a tu vyplníme černě. Zvolíme si nástroj pencil a do vrstvy nakreslíme nějaké vodorovné čáry.
Nyní uděláme z čar tečky - pro to použijeme nástroj Filter - Distort - Wave s nastaveními jako jsou níže na obrázku. Velmi důležité je vybrat Wrap Around
A takto by měl vypadat výsledek:
Krok 3 - závěrečné úpravy
Nyní si vrstvu hvězdné nebe vložíme pod planetu. Stále tomu však něco chybí, nemyslíte?
Přejdeme na Layer Style - Outer Glow a nastavíme větší size, podle rozměru našeho obrázku a vybereme adekvátní odstín oranžové.
Tak a je hotovo.