Zdravím Vás u dalšího dílu tutoriálu kde se budeme věnovat vytváření animace. Prezentace modelu je významná. Vytvoření atraktivního objektu vyžaduje hodně práce a času, a tak má smysl investovat do souladu prezentaci scény. Tento tutoriál se chystá demonstrovat potenciál konečného renderu. Cílem je umístit svou práci v prostředí, které odpovídá modelu časové osy a žánru.
Máme otevřený náš projekt. Zmáčkneme klávesu F10 a zobrazí se nám okno renderu. Zde nastavíme pár věcí. Počet snímků, které chceme renderovat v záložce "Common parameters" nastavíme "Time output". Zde si můžeme vybrat z Single, Active to Segment a Range.
- Single - bude se renderovat každý n-tý stupeň animace (n je nastavitelné).
- Active to Segment - vyrenderuje se celá scéna
- Range - Nastavení od - do
Dále zde najdeme "Output Size", kde můžeme nastavit rozlišení videa. Dále nás zajímá "Render Output", zde nastavíme název a cestu, kam se má výsledná animace uložit a také typ souboru.
Kliknete na OK a ověříte, zda se renderuje opravdu z pohledu kamery. To je uvedeno úplňe dole (Viewport: Camera01). Klikneme na tlačítko "Render" a program by měl provádět něco jako jako na obrázku níže.
Teď už jen zbývá animaci prohlédnout v některém vašem oblíbeném přehrávači a pokochat se .
Dále přidávám výsledek mé práce pro studijní účely ZDE v archivu formátu rar.
Děkuji za trpělivost.