3D studio max - animace 7. díl

Napsal (») 1. 3. 2011 v kategorii Grafika, CSS, přečteno: 1163×
banan/img/logomax.png

Zdravím Vás u dalšího dílu tutoriálu kde se budeme věnovat vytváření animace. Prezentace modelu je významná. Vytvoření atraktivního objektu vyžaduje hodně práce a času, a tak má smysl investovat do souladu prezentaci scény. Tento tutoriál se chystá demonstrovat potenciál konečného renderu. Cílem je umístit svou práci v prostředí, které odpovídá modelu časové osy a žánru.

Máme otevřený náš projekt. Zmáčkneme klávesu F10 a zobrazí se nám okno renderu. Zde nastavíme pár věcí. Počet snímků, které chceme renderovat v záložce "Common parameters" nastavíme "Time output". Zde si můžeme vybrat z Single, Active to Segment a Range.

  • Single - bude se renderovat každý n-tý stupeň animace (n je nastavitelné).
  • Active to Segment - vyrenderuje se celá scéna
  • Range - Nastavení od - do

Dále zde najdeme "Output Size", kde můžeme nastavit rozlišení videa. Dále nás zajímá "Render Output", zde nastavíme název a cestu, kam se má výsledná animace uložit a také typ souboru.

Kliknete na OK a ověříte, zda se renderuje opravdu z pohledu kamery. To je uvedeno úplňe dole (Viewport: Camera01). Klikneme na tlačítko "Render" a program by měl provádět něco jako jako na obrázku níže.



Teď už jen zbývá animaci prohlédnout v některém vašem oblíbeném přehrávači a pokochat se smile.

Dále přidávám výsledek mé práce pro studijní účely ZDE v archivu formátu rar.

Děkuji za trpělivost.

Štítky: 3D studio max
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
Facebook Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel sedm a deset