Počátkem října byl pro všechny klienty hostingu banan.cz spuštěn nový administrační systém. Ten přináší velké množství výhod a usnadnění jak na straně zákazníka, tak na straně technické podpory. Naším cílem bylo v první řadě rozšířit nabídku dostupných funkcí, v druhé řadě pak zpřehlednit systém správy jednotlivých domén a služeb k nim vázaným. Věříme, že spuštění systému bude znamenat další zkvalitnění služeb a povede také k větší spokojenosti našich klientů.
Nový administrační systém je dostupný na adrese admin.banan.cz.
Hlavní výhody nové verze administrace
- možnost změny osobních údajů (jméno, příjmení, adresa, firemní údaje a další)
- možnost snadného přidání aliasů k doméně
- objednávka nových služeb k existujícím doménám (e-shop, redakční systém, instalace opensource a mnoho dalšího)
- možnost editace DNS záznamů k Vašim doménám
- pokročilé nastavení e-mailových schránek (whitelisty, blacklisty, nastavení mailscanneru, antispamu a další)
- automatická instalace zdarma poskytovaných opensource (fotoalbum, diskuzní fóra, CMS)
- objednávka a následné nastavení externího přístupu k databázi
- aktualizované zprávy o výpadcích dostupné přímo v administraci
- zabezpečení přístupu do administrace omezením povolených IP adres
- nastavení zasílání fakturačních e-mailů
- a mnoho dalšího...
Nápověda k administraci
Tento článek je zároveň prvním dílem seriálu, ve kterém Vás krok za krokem s novou administrací seznámíme. Postupně budeme přidávat screenshoty z administrace a podrobné popisy a návody k jednotlivým sekcím. Pro jakékoli dotazy prosím pište na e-mailovou adresu krkoska@banan.cz.